Przetargi.pl
Odnowienie asysty i wsparcia technicznego dla użytkowanego oprogramowania oraz urządzeń w serwerowniach GIORiN

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie asysty i wsparcia technicznego dla użytkowanego oprogramowania oraz urządzeń w serwerowniach GIORiN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚCI 1-9 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego odnowienia i dalszego świadczenia usługi Asysty Technicznej i Konserwacji dla Aplikacji/Sprzętu, wymienionych w Załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z § 3 Istotnych Postanowień Umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem uwag i wymagań szczegółowych zawartych w Załączniku nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ 10 2. Przedmiotem Umowy jest zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prawa do używania licencji, wymienionych w Załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z § 3 Istotnych Postanowień Umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem uwag i wymagań szczegółowych zawartych w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48730000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ – w oryginale, 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ – w oryginale; 3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach