Przetargi.pl
Odnawialne źródła energii w Gminie Budziszewice

Gmina Budziszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-212 Budziszewice, ul. J. Ch. Paska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 102 389 , fax. 447 102 389
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budziszewice
    ul. J. Ch. Paska 66
    97-212 Budziszewice, woj. łódzkie
    tel. 447 102 389, fax. 447 102 389
    REGON: 59064781300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.budziszewice.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnawialne źródła energii w Gminie Budziszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i zrealizowanie dostawy, montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych (budowa instalacji). Instalacje fotowoltaiczne – 28 kpl. w tym 25 kpl. dla budynków mieszkalnych prywatnych o mocach 2,04 kW – 11 kpl; 3,06 kW -6 kpl; 4,08 kW-2 kpl; 5,1 kW-6 kpl (lokalizacja instalacji: na budynkach mieszkalnych -18 kpl,; poza budynkiem mieszkalnym /na budynku pomocniczym lub na gruncie/- 7 kpl. ) i 3 kpl. na budynkach użyteczności publicznej o mocach 5,1kW-1 kpl; 12,92kW-1 kpl i 18,36kW-1 kpl (Lokalizacja instalacji: na dachach tych budynków) Instalacje kolektorów słonecznych – 6 kpl w tym – dla 4 lokalizacji -zestaw 2 kolektorów płaskich i dla 2 lokalizacji - zestaw 3 kolektorów płaskich.Lokalizacja kolektorów : na budynkach mieszkalnych. Dokumentacja projektowa – Zadanie musi zostać zaprojektowane w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w Programie funkcjonalno-użytkowym z uwzględnieniem wszystkich wymagań tam zawartych jak również dodatkowych wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym ej integralną część i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Na dokumentację projektową składać się będą m.in. projekt instalacji solarnej i projekt elektryczny instalacji fotowoltaicznej. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz.U.z 2013r.,poz.1129) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji; zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji. Program funkcjonalno użytkowy określa szczegółowo zakres robót budowlanych dla instalacji fotowoltaicznej i solarnej, lokalizację oraz parametry .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: Dziesięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA. Odnośnie do wadium w pieniądzu wniesienie przed upływem terminu składania ofert oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. W przypadku tym dołączenie do oferty kserokopii polecenia przelewu jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej aniżeli pieniądz Wykonawca oryginał wniesionego wadium załączy do oferty lub zdeponuje go w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załączy kserokopię tego dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy -wraz z ofertą 2/ zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego -wraz z ofertą 3/ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo- wraz z ofertą 4/ w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych dla dopuszczonych przez Zamawiającego materiałów i urządzeń – dokumenty zawierające dane techniczne i parametry proponowanych równoważnych materiałów i urządzeń -wraz z ofertą 5)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24ust.1pkt 23 ustawy Pzp - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach