Przetargi.pl
ODBUDOWA ELEWACJI I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU - KONTYNUACJA, OSTATNI ETAP, OBEJMUJĄCY WYKONANIE ELEWACJI OD STRONY PL. POLSKIEGO I UL. GARNCARSKIEJ ORAZ RENOWACJĘ WEJŚCIA NA DACH BUDYNKU, Znak postępowania ZP-2/03/2016

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3438031 , fax. 71 3431558
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3438031, fax. 71 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA ELEWACJI I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU - KONTYNUACJA, OSTATNI ETAP, OBEJMUJĄCY WYKONANIE ELEWACJI OD STRONY PL. POLSKIEGO I UL. GARNCARSKIEJ ORAZ RENOWACJĘ WEJŚCIA NA DACH BUDYNKU, Znak postępowania ZP-2/03/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku głównym ASP przy pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu - kontynuacja, ostatni etap obejmujący wykonanie elewacji od strony pl. Polskiego (elewacja część ciemna rys. nr 2 - od narożnika ul. Garncarskiej do pochylni dla osób niepełnosprawnych) i ul. Garncarskiej (elewacja rys. nr 5) oraz renowację wejścia na dach budynku (rys. nr 14). Zakres prac obejmuje kompleksową konserwację i restaurację elewacji budynku oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Prace obejmują tynki płaskie, detale sztukatorskie (profile gzymsów, opasek okien i drzwi), detale kamienne budynku i cokołów. Prace stolarskie obejmują wymianę stolarki okiennej w ilości 2 szt. na IIp na elewacji wschodniej (rys. nr 5,13) i jedno skrajne okno na IIp od strony pl. Polskiego (rys nr 2,10) oraz 6 szt. okien piwnicznych (rys. nr 10). Nowe okna drewniane muszą być wykonane z odtworzeniem istniejących podziałów powierzchni szklonej. Należy wycenić okna wykonane w jednej ramie, szklone szybami zespolonymi. Wymiana okien obejmuje także naprawę ościeży od zewnątrz i wewnątrz. Uwzględnić należy również malowanie ościeży wewnętrznych farbą emulsyjną. Prace stolarskie obejmują również wymianę drzwi od strony ul. Garncarskiej w sposób identyczny jak to pokazano na rysunku elewacji wschodniej rys. nr 5,13. Prace obejmują również wymianę okna połaciowego znajdującego się w skośnej części dachu od strony podwórza pokazanego na rys. nr 3 i 11 Elewacje od dziedzińca na okno aluminiowe połaciowe z jedną kwaterą mechanicznie uchylną (zdjęcia okna połaciowego w załączeniu). Prace obejmują kompleksowe wymianę wraz z obróbkami blacharskimi i podłączeniem do istniejącej w pokoju instalacji elektrycznej. Nową instalację zasilającą należy wkuć pod tynk. Roboty tynkarskie obejmują skucie w całości tynków i wykonanie nowych o podobnej strukturze i ziarnistości. Odtworzenie zniszczonych i uszkodzonych detali gzymsów i opasek. Zakres prac obejmuje: a)demontaż obróbek blacharskich, rynien spustowych, b)skucie tynków, c)wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wg załączonego przedmiaru, d)wykonanie nowych tynków, e)wykonanie nowych obróbek, f)sprawdzenie jakości opasek okien, podokienników i wszystkich elementów ozdobnych, g)skucie wadliwych odspojonych od ściany oraz wykonanie nowych identycznych elementów w skutych miejscach, h)sprawdzenie jakości gzymsu wieńczącego i materiału z jakiego jest wykonany, zależnie od wyników wymiana lub odnowienie, i)malowanie elewacji farbami emulsyjnymi na bazie emulsji z żywic sylikonowych wg. kolorystyki zamieszczonej w dokumentacji projektowej, j)wywiezienie materiałów z rozbiórki. Roboty konserwatorskie (detale kamiennego piaskowca i cokołu z granitu ) obejmują: a)wykonanie rekonstrukcji niewielkich ubytków w piaskowcu i granicie przy użyciu barwionych w masie zapraw restauratorskich do kamienia, b)wykonanie rekonstrukcji piaskowca poprzez wykonanie fleków o wyglądzie i właściwościach zbliżonych do oryginału, c)usunięcie starych, zwietrzałych i popękanych spoin, d)hydrofobizacja roztworem niskocząsteczkowej żywicy silikonowej metoda natrysku lub pędzlowania. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie konserwatorskie oraz pozwolenie na budowę. Wykonawca musi dostarczyć: - opracowany plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) obejmujący zakres wykonania robót,- oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu zastępczego obejmującego pl. Polski i ul. Garncarską. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich pozwoleń związanych z zajęciem pasa chodnika na własny koszt. Wykonawca zobligowany jest na własny koszt do oznakowania i zabezpieczenia robót oraz powieszenia tablicy informacyjnej. Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Szczegółowy zakres robót opisuje: a)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, b)dokumentacja fotograficzna - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, c)projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy -załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 22-03-2016 o godz. 10:00 . W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są o przybycie do siedziby Zamawiającego Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 217 II piętro. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji lokalnej będzie Leszek Domagalski. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zmawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2.Zamawiający ustala kwotę wadium na: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100). 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 04-04-2016r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-2/03/2016 6.Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 04-04-2016r. do godz. 10:00. 7.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30 (pok. 111, Ip). 9.Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach