Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2016-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne, RDF) z Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywny odbiór odpadu o kodzie 19 12 10 (paliwa alternatywnego, RDF) do dalszego zagospodarowania wraz z usługą transportu. 2.Szczegółowy opis: a) całkowita ilość odpadu o kodzie 19 12 10 do odbioru to do 5 000 Mg rocznie, b) szacunkowa ilość miesięczna odpadu o kodzie 19 12 10 to od około 500 Mg do około 700 Mg, c) odpady te powstają w wyniku sortowania frakcji nadsitowej (powyżej 80 mm) wydzielonej ze zmieszanych odpadów komunalnych (o kodzie 20 03 01) oraz odpadów opakowaniowych suchych, jako frakcji zbieranej selektywnie (w tym odpadów z grupy 15 01) na linii sortowniczej po wysortowaniu frakcji materiałowych nadających się do recyklingu i ponownego użycia tj. metalu, szkła, papieru, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, d) skład odpadów stanowią przede wszystkim odpady z tworzyw sztucznych oraz odpady z papieru i tektury. Nie zawierają metali żelaznych i materiałów nieżelaznych, e) odpad będzie spełniał wymagania odbiorcy i w tym zakresie, wymagane będzie świadczenie usługi doradztwa w celu osiągniecia optymalnej wartości paliwa alternatywnego. W tym zakresie wykonawca będzie służył wiedzą i doświadczeniem. Konsultacje na bieżąco w instalacji, zamawiającego, f) w przypadku korzystania z podwykonawców w zakresie zagospodarowania, wymagane są umowy długoterminowe lub wieloletnie. Minimalny okres zawartych umów do 2017 r., g) zamawiający dysponuje suszarnią i odpad będzie w postaci płatków o średnicy do 30 mm i wartości opałowej ok. 18 MJ/kg, h) odbiór odpadu o kodzie 19 12 10 odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz.: 6.30-18.00, soboty 6.30-12.00, i) planowane do odbioru ilości będą przesłane mailem lub faksem z 1 dniowym wyprzedzeniem, j) załadunek po stronie zamawiającego - transport po stronie wykonawcy, k) odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne) musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami przetwarzania wyszczególnionymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2013.21). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. 2. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 3.Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wpłacone w pieniądzu należy wnieść na konto: Konto: Bank Millennium S.A. 68 1160 2202 0000 0002 7185 9831. O potwierdzeniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego, tj.: najpóźniej przed terminem otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego, wpłatę lub kserokopię tego dokumentu, poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem. 6. Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące: a) czasu trwania, b) zasad wygaśnięcia. 7. Okres ważności, gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transportu, zbierania , przetwarzania i unieszkodliwiania odpadów medycznych
Dodano: 2016-07-20 - Odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Górzno od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
Dodano: 2016-07-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński
Dodano: 2016-07-14 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wraz z transportem - II postępowanie
Dodano: 2016-06-16 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁYSOMICE
Dodano: 2016-06-14 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wraz z transportem
Dodano: 2016-05-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Dąbrowa Biskupia
Dodano: 2016-05-11 - Usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Gostycyn
Dodano: 2016-05-11 - Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF wysortowanych pozytywnie z odpadów komunalnych i przemysłowych
Dodano: 2016-03-23 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Sulnówku.
Dodano: 2016-02-15