Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ludwin w roku 2018

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21075 Ludwin, Ludwin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51
    21075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ludwin w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Ludwin w 2018 roku bezpośrednio od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. gospodarstw domowych (tj. nieruchomości zamieszkałych) 2) transport odebranych odpadów do miejsc segregacji, odzysku lub unieszkodliwienia, 3) przekazywanie zebranych odpadów komunalnych i zagospodarowanie w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z procedurą postępowania z odpadami. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych : 1) Zmieszane odpady komunalne . 2) Odpady zebrane selektywnie: a) pojemnik ( worek) koloru niebieskiego, oznaczony napisem „Papier” do zbiórki frakcji, w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; b) pojemnik ( worek) koloru białego, oznaczony napisem „Szkło bezbarwne” do zbiórki frakcji, w skład której wchodzą odpady ze szkła bezbarwnego, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego; c) pojemnik ( worek) koloru zielonego, oznaczony napisem „Szkło kolorowe” do zbiórki frakcji, w skład której wchodzą odpady ze szkła kolorowego, w tym odpady opakowaniowe ze szkła kolorowego; d) pojemnik ( worek) koloru żółtego, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” do zbiórki frakcji w skład której wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; e) pojemnik (worek) koloru brązowego, oznaczony napisem „Bio” do zbiórki frakcji w skład której wchodzą odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; 3) Odpady zgromadzone w PSZOK (szacunkowa ilość 10Mg/miesiąc) popioły, gruz, odpady budowlane i inne zgromadzone w kontenerach przeznaczonych do selektywnej zbiórki rozlokowanych przy obiektach użyteczności publicznej. 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dojazdu do nieruchomości również tych trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu lub w czasie remontów dróg) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji wynikających ze złych parametrów technicznych dróg. Gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. UWAGA: Zalecane jest przed złożeniem oferty dokonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu gminy Ludwin 4.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane)w następujących częstotliwościach: 1) zabudowa zagrodowa i jednorodzinna – raz w miesiącu, 2) zabudowa wielorodzinna – dwa razy w miesiącu 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 20.00, 6.Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. Dodatkowo Wykonawca wykona harmonogram w formie naklejki samoprzylepnej odpornej na czynniki atmosferyczne którą umieści na przykrywie pojemnika na odpady w każdym gospodarstwie objętym umową przy pierwszym odbiorze tj. styczeń 2018. 7. Na terenie gminy Ludwin w dniu ogłoszenia przetargu zamieszkuje około 5531 mieszkańców (wg danych USC) w około 1390 gospodarstwach domowych (wg. deklaracji mieszkańców) 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120 l z folii LDPE i pojemnikach od 800 l do 7000 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do wyposażenia na swój koszt w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny przeźroczyste (niebieskie, białe) worki 120 l z folii LDPE grubości min. 0,06mm w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 5 worki każdego koloru. 10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwukrotnie w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ludwin. Terminy zbiórek zostaną ustalone przed podpisaniem umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację . 12. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania półrocznego sprawozdania załącznik nr 1, oraz: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Ludwin. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku 13. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 12 Wójt Gminy Ludwin może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów. 14. Odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do instalacji wskazanej w granicach Regionu Gospodarki Odpadami, do którego należy gmina Ludwin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Ludwin, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ oraz spełniać warunki rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz ewentualne dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenia i dokumenty dotyczące tego podmiotu, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach