Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
- Data zamieszczenia: 2018-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 850 36 00, fax. 17 852 11 30
REGON: 001023003 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i utylizacja produktów pochodzenia zwierzęcego, wyrobów tytoniowych i innych towarów w tym niebezpiecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia pn: „Odbiór, transport i utylizacja produktów pochodzenia zwierzęcego, wyrobów tytoniowych i innych towarów w tym niebezpiecznych” jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, zagospodarowaniu i przekazaniu do dalszej utylizacji produktów pochodzenia zwierzęcego, wyrobów tytoniowych i innych towarów w tym niebezpiecznych ze wskazanych lokalizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5/I, 5/II i 5/III do SIWZ. 3. Sposób realizacji zamówienia zawierają wzory umów (odpowiednio załącznik nr 4/I, 4/II i 4/III do SIWZ). 4. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części, z których poszczególne dotyczą usług, o których mowa w pkt 1. dla: 4.1. część I: Produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi – materiał kategorii 1, opisanych w załączniku nr 5/I do SIWZ (Szczegółowy opis i miejsca odbioru produktów dla części I). 4.2. część II: Wyroby tytoniowe oraz odzież opisane w załączniku nr 5/II do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II). 4.3. część III: Towary organiczne, niebezpieczne i toksyczne wymienione w załączniku nr 5/III do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III). 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 5.1. na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, na podstawie umowy o pracę. 5.2. przed rozpoczęciem usług wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie, że przy realizacji usług będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt 5.1., na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców). 5.3. Po zakończeniu każdego kwartału wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji usług zatrudniał osoby, o których mowa w pkt 5.1. na podstawie umowy o pracę na zasadach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, lub trzy wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że zasady wykonywania przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 5/I, 5/II i 5/III do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II i III) oraz w Załącznikach nr 4/I, 4/II i 4/III (wzory umów odpowiednio dla części I, II i III). 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę w części I i III. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia w części II w zakresie niszczenia wyrobów tytoniowych polegające na mechanicznym zniszczeniu (rozdrobnieniu) odebranych do utylizacji towarów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I: 1) Decyzja właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na utylizacji produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. 1 (zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002), 2) Decyzja powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat.1 (zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002), 3) Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.), 4) Aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987ze zm.), Część II: 1) Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.), Część III: 1) Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.), 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987ze zm.),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
Dodano: 2023-12-21 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Harasiuki
Dodano: 2023-11-22 - Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-02-01 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Miasta i Gminy Dubiecko
Dodano: 2022-12-08 - świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
Dodano: 2022-11-30 - Transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-25 - „Przyjęcie do zagospodarowania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Kolbuszowa”: Zadanie nr 1: Opakowania z papieru i tektury Zadanie nr 2: Opakowania z tworzyw sztucznych Zadanie nr 3: Zmieszane odpady opakowaniowe Zadanie nr 4: Opakowania ze szkła Zadanie nr 5: Zużyte opony Zadanie nr 6: Papier i tektura Zadanie nr 7: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Zadanie nr 8: Tworzywa sztuczne Zadanie nr 9: Odpady ulegające biodegradacji Zadanie nr 10: Odpady wielkogabarytowe
Dodano: 2021-01-22 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i 20 02 03
Dodano: 2021-01-22 - Transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w 2021 roku.
Dodano: 2020-12-17 - „Przyjęcie do zagospodarowania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Kolbuszowa”: Zadanie nr 1: Opakowania z papieru i tektury Zadanie nr 2: Opakowania z tworzyw sztucznych Zadanie nr 3: Zmieszane odpady opakowaniowe Zadanie nr 4: Opakowania ze szkła Zadanie nr 5: Zużyte opony Zadanie nr 6: Papier i tektura Zadanie nr 7: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Zadanie nr 8: Tworzywa sztuczne Zadanie nr 9: Odpady ulegające biodegradacji Zadanie nr 10: Odpady wielkogabarytowe
Dodano: 2020-11-09