Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, Śniadeckiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32-3901206
  • Data zamieszczenia: 2023-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
    Śniadeckiego 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32-3901206
    REGON: 000291701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 180102*, 180103*, 180109 wytwarzanych w „REPTY” GCR, zgodnie z poniższym podziałem:Część nr 1.Kod odpadu Nazwa Szacunkowa ilość w Mg w okresie 12 m-cyKod 180102* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103*) 0,05 MgKod 180103* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 180180 i 180182 40 MgKod 180109 Leki inne niż wymienione w 180108 0,1 Mg* oznaczono odpady niebezpieczne2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone szacunkowe ilości mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę w systemie teleinformatycznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zwanym dalej „systemem BDO”.4. Zamawiający przewiduje częstotliwość odbioru odpadów nie mniej niż dwa razy w tygodniu tj. w każdy wtorek i piątek w godz. 8-11, z uwzględnieniem możliwości dodatkowego odbioru odpadów po przesłaniu zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca gwarantuje odbiór odpadów medycznych w zakresie Części nr 1, w taki sposób, aby ich okres przechowywania na terenie „REPTY” GCR nie przekraczał 72 godzin.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 180104, wytwarzanych w „REPTY” GCR, zgodnie z poniższym podziałem:Część nr 2.Kod odpadu Nazwa Szacunkowa ilość w Mg w okresie 12 m-cyKod 180104 Inne odpady niż wymienione w 180103 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) 26 Mg2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone szacunkowe ilości mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę w systemie teleinformatycznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zwanym dalej „systemem BDO”.4. Zamawiający przewiduje częstotliwość odbioru odpadów nie mniej niż dwa razy w tygodniu tj. w każdy wtorek i piątek w godz. 8-11, z uwzględnieniem możliwości dodatkowego odbioru odpadów po przesłaniu zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) uprawnienia w formie aktualnych dokumentów, koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 180102* , 180103* i 180109 oraz wpis do Rejestru stanowiącego integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi uwzględniającymi przedmiot zamówienia – dotyczy Części nr 1b) uprawnienia w formie aktualnych dokumentów, koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodzie 180104 lub zbierania odpadów medycznych o kodzie 180104 oraz wpis do Rejestru stanowiącego integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi uwzględniającymi przedmiot zamówienia – dotyczy Części nr 21.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł - dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2, w przypadku złożenia oferty na obie Części suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej:a) dwoma specjalistycznymi środkami transportu przystosowanymi do świadczenia usługi wywozu odpadów medycznych zakaźnych oraz dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do wykonywania czynności związanych z transportem odpadów niebezpiecznych - dotyczy Części nr 1Dokumentem, który będzie stanowił dowód posiadania uprawnień jest aktualne zaświadczenie odbycia szkolenia ADR.b) dwoma środkami transportu przystosowanymi do świadczenia usługi wywozu odpadów medycznych – dotyczy Części nr 2Przez dysponowanie środkami transportu Zamawiający rozumie dysponowanie taką ilością pojazdów przez cały okres obowiązywania umowy, która umożliwia realizację usług na poziomie przyjętym przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach