Przetargi.pl
Odbiór oraz transport określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region VII Zakładu Zagospodarowania Odpadami Lulkowo (Stacji Przeładunkowej Bardo) oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów.

Burmistrz Gminy Miłosław ogłasza przetarg

  • Adres: 62-320 Miłosław, ul. Wrzesińska 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4382021, 438-37-32 , fax. 061 4383051
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Miłosław
    ul. Wrzesińska 19 19
    62-320 Miłosław, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4382021, 438-37-32, fax. 061 4383051
    REGON: 63125810600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloslaw.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór oraz transport określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region VII Zakładu Zagospodarowania Odpadami Lulkowo (Stacji Przeładunkowej Bardo) oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka gminy Miłosław: - powierzchnia 13 212,68 km2 -liczba mieszkańców 10 499 (stan na 31.12.2014 rok) w podziale na teren Miłosławia 3 607 osób, teren wiejski ( 16 sołectw ) 6 892 osób - w zał. nr 8 do SIWZ umieszczone zostały dane dotyczące ilości gospodarstw domowych w rozbiciu na miejscowości oraz rodzaj zabudowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem jest odbiór oraz transport określonych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Miłosław do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region VII Zakładu Zagospodarowania Odpadami Lulkowo (Stacji Rozładunkowej Bardo) oraz udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów. W przypadku awarii stacji przeładunkowej w Bardzie (niemożliwości odbioru odpadów) odpady należy dostarczyć do Lulkowa lub zastępczej instalacji wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami. Dbałość o stan sanitarny i techniczny pojemników/kontenerów należy do Wykonawcy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do odebrania oraz transportu do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region VII Zakładu Zagospodarowania Odpadami Lulkowo (Stacji Rozładunkowej Bardo) niżej opisanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych na terenie gminy Miłosław. Ilość odpadów jakie są wytwarzane na terenie gminy Miłosław wynosi około 2 500 ton rocznie (od stycznia 2014 do końca grudnia 2014 r. zebrano 2 559 ton). Podana ilość wynika ze sprawozdań jakie były wykonywane w celu rozliczenia się z gospodarki odpadami. Rzeczywista ilość odpadów jaka zostanie wyprodukowana w okresie objętym przetargiem jest niezależna od Zamawiającego. Dane niezbędne do wyliczenia przewidywanej ilości odpadów zostały umieszczone w załączniku nr 8 do SIWZ . a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod 20 03 01 Odbierane będą jeden raz w miesiącu, w oparciu o pojemniki/ kontenery o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, kontenery o pojemności powyżej 1100 l, a w okresie od 1 października do 31 marca dwa razy w miesiącu. Pojemniki oraz kontenery zapewni Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. b) odpady selektywne zbierane u źródła (z terenu posesji) 15 01 01 - opakowania z tektury i papieru, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 - opakowania z metali, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 20 01 01 - papier i tektura, 20 01 02 - szkło, 20 01 39 - tworzywa sztuczne, 20 01 40 - metale, 20 02 01 - odpady biodegradowalne. Odpady selektywne (papier, metal, tworzywo sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe) - będą odbierane w pojemnikach/workach jeden raz na miesiąc. Odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone będą odbierane w pojemnikach/workach jeden raz na miesiąc, z tym, że w okresie od 1 kwietnia do 31 października będą odbierane z częstotliwością jeden raz na 2 tygodnie. W przypadku dodatkowych zgłoszeń (szczególnie od mieszkańców budynków wielolokalowych) Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady biodegradowalne raz na tydzień. Pojemniki oraz worki zapewni Wykonawca. Wykonawca przy odbiorze worków z selektywnie wybranymi odpadami pozostawi na nieruchomości kolejny zestaw worków (adekwatnie do rodzaju zabranych worków). c) odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07. Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK, ponadto z terenu przed posesją dwa razy do roku w okresie wiosennym i jesiennym w terminach podanych do wiadomości mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem. d) - zużyte baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 160601, 160602 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie - kod 20 01 33; - baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod 20 01 34. Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK oraz obiektach użyteczności publicznej (urząd, szkoły). e) - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - kod 20 01 35; - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - kod 20 01 36. Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK. f) chemikalia: rozpuszczalniki - 20 01 13, kwasy - 20 01 14, alkalia 20 01 15. Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK. g) zużyte opony - kod 16 01 03. Odbierane będą wg potrzeb zamawiającego z pojemników ulokowanych w GPSZOK. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnianie worków/pojemników do zbiórki odpadów a) w oparciu o spis nieruchomości zamieszkałych zawierający wskazanie ilości i wielkości pojemnika/kontenera. Spis zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy. Rodzaje pojemników/kontenerów: do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych pojemniki / kontenery pojemności 120 l, 240 l, 1 100 l, i ponad 1 100 l, do zbiórki odpadów selektywnych: - zestaw worków o pojemności 120 l w kolorach: - żółty - tworzywo sztuczne , metal - niebieski - papier - zielony - szkło - brązowy - biodegradowalne - zestaw 4 szt. pojemników/kontenerów o pojemności i kolorze: - do zbiórki papieru w kolorze niebieskim o pojemności min. 1100 l - do zbiórki szkła w kolorze zielonym o pojemności min. 1100 l, - do zbiórki metalu i tworzyw sztucznych w kolorze żółtym o pojemności min. 1100 l zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2005 r. nr 219 poz. 1858) - do zbiórki odpadów biodegradowalnych w kolorze brązowym o pojemności min. 1 100 l b) wyposażenia Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( na terenie gminy powstaną dwa GPSZOK ) w: - kontener P -7 do zbiórki wyselekcjonowanych odpadów budowlanych i rozbiórkowych z drobnych robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; - w pojemnik 1 100 l do zbierania pojemników po chemikaliach; - pojemnik do zbierania chemikaliach; - pojemnik do zbierania zużytych baterii i akumulatorów. - pojemnik - kontener do zbiórki odpadów wielkogabarytowych. Mieszkańcy dostarczają w/w odpady do GPSZOK we własnym zakresie. Odbiór w/w odpadów, transport i zagospodarowanie odbywał się będzie przez Wykonawcę na telefoniczne zgłoszenie dokonane przez osobę upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego. 3. Ustalenia związane z realizacją zamówienia : 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamówienia w sposób profesjonalny, staranny i zgodny z przepisami określającymi tego typu działalność. Sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia winien odpowiadać wymaganiom określonym w stosownych przepisach i jego użytkowanie winno przebiegać z zachowaniem prawidłowego stanu sanitarnego. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu odbierania odpadów - dotyczy odpadów, które zostały wysypane w czasie rozładunku pojemników/kontenerów oraz odpadów , które leżą luzem obok przepełnionych pojemników/kontenerów. 4) Wykonawca zobowiązany jest do takiej zbiórki odpadów, która nie dopuści do mieszania odpadów zbieranych selektywnie (np. papier, szkło, metal) z odpadami zmieszanymi komunalnymi. 5) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu niewywiezienia w terminie wynikającym z harmonogramu odpadów z terenu nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do zabrania odpadów w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia (telefonicznie , faxem lub e-mailem). 6) Wykonawca jest zobowiązany do kontrolowania realizacji selektywnej zbiórki odpadów przez właściciela nieruchomości. W przypadku gdy odpady mimo wcześniejszej deklaracji zbierane będą w sposób nieselektywny Wykonawca winien przyjąć odpady i pisemnie powiadomić o tym zamawiającego w ciągu trzech dni od zaistnienia sytuacji. Zawiadomienie musi zawierać protokół ze zdarzenia (adres nieruchomości, data i godzina, podpis osób dokonujących odebrania odpadów oraz zdjęcia w formie elektronicznej). 7) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku. Zebrane informacje winny być przekazywane Zamawiającemu w formie kwartalnych sprawozdań na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań z odebranych odpadów komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. 8) Terminy wywozów odpadów z nieruchomości zostaną określone w harmonogramie, który zostanie opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego spis nieruchomości wraz ze wskazaniem wielkości pojemnika/kontenera jaki ma być dostarczony na nieruchomość. Wraz z dostawą pojemników/kontenerów na teren nieruchomości Wykonawca dostarczy mieszkańcom nieruchomości ustalony harmonogram terminów wywozów odpadów (do 20 grudnia na I półrocze, do 20 czerwca na II półrocze). Zamawiający opublikuje harmonogram na swojej stronie internetowej. Usługa wywozu odpadów będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. 9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpady komunalne w dniu zbiórki do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region VII Zakład Zagospodarowania Odpadów Lulkowo (Stacja Przeładunkowa Bardo) do godziny 16.00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu protokół wykonania usługi (według wzoru stanowiącego załącznik do umowy) na koniec każdego miesiąca. 10) W przypadku zaprzestania funkcjonowania nieruchomości ( np. wymeldowanie lub inny powód ) lub powstania nowej nieruchomości ( np. nowy budynek oddany do zamieszkania, adaptacja budynku na cele mieszkaniowe ), a co za tym idzie koniecznością likwidacji lub dostarczenia pojemników, Wykonawca nie zmieni ceny usługi jeżeli wyżej opisana zmiana mieści się w granicach +/- 3% ilości wskazanego zapotrzebowania na rodzaj i wielkość pojemników opisanych w załączniku nr 8. Obowiązek dostarczenia pojemników do zbiórki odpadów na nowych nieruchomościach lub zabrania pojemnika z nieruchomości likwidowanej spoczywa na Wykonawcy po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. W sytuacji gdy wzrost zapotrzebowania na pojemniki / kontenery przekroczy 3% Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 20000,00 zł należy wpłacić zgodnie z zapisami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miloslaw.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach