Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna 127a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5031081 , fax. 081 5031082
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna 127a 127a
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 081 5031081, fax. 081 5031082
    REGON: 43101967800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica w latach 2015 - 2016 od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość- 2450,00 Mg ). 2) Odpady zbierane selektywnie a) jako tzw. frakcja sucha tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.) metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (szacunkowa ilość- 710,0 Mg ). b) popiół z palenisk domowych (szacunkowa ilość- 60,0 Mg). 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne oraz popiół paleniskowy. Odbiór frakcji tzw. mokrej i suchej winien odbywać się równocześnie dwoma samochodami (kompleksowo). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne zmieszane i odpady zebrane selektywnie tj. frakcję suchą we wszystkich rodzajach zabudowy z częstotliwością: a) dwa razy w miesiącu od 01 maja do 30 września b) w pozostałych miesiącach raz w miesiącu c) popiół z palenisk domowych w okresie grzewczym od 1 stycznia do 30 kwietnia i od 1 listopada do 31 grudnia z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące, w terminach ustalonych z Zamawiającym, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Lista nieruchomości z których należy odebrać popiół paleniskowy zostanie przekazana Wykonawcy 2 tygodnie przed planowanym terminem ich odbioru. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00, 6. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych oraz popiołu paleniskowego, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych w tym popiołu oraz elektrośmieci i wielkogabarytowych co najmniej 3 dni przed datą pierwszego odbioru oraz o zmianie tego harmonogramu. 7. Na terenie gminy Konopnica na stałe zamieszkuje 12 103 mieszkańców w tym 26 osoby w zabudowie wielorodzinnej. Na dzień ogłoszenia przetargu z terenu Gminy Konopnica od właścicieli nieruchomości zostało złożonych 3819 deklaracji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru: - zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 110/120 l, 240 l, 1100 l i innych występujących na terenie gminy, - odpadów gromadzonych w sposób selektywny w workach 120 l z folii LDPE lub innej równoważnej, natomiast w zabudowie wielorodzinnej pojemnikach od 800 l do 2500 l - popiołu paleniskowego w pojemnikach ze stali. 9. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni od podpisaniu umowy do wyposażenia mieszkańców zamieszkujących zabudowę wielorodzinną w pojemnik o pojemności 1100l na zmieszane odpady komunalne oraz pojemnika od 800l do 2500l przeznaczonego na gromadzenie odpadów frakcji suchej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w przeźroczyste worki 120 l z folii w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu. 11. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować co najmniej jednokrotnie w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Konopnica jako tzw. wystawka. Harmonogram zbiórek zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. 12. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Konopnica. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 14. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 13 Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę do okazania dokumentów na podstawie których sporządzano ewidencję odpadów. 15. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Bełżycach. 16. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości regularnie (permanentnie) pozostawia odpady obok kontenera lub nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza w sposób widoczny znacznik (np. nadrukowana karta) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia. 17. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia), powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia , który powinien zawierać : 1) adres nieruchomości na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny ; 2) dzień, w którym doszło do ustalenia; 3) krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości 4) dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół oraz 5) zdjęcie w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Zdjęcia musza być wykonane w taki sposób aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości. 18. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych. 19. W celu potwierdzenia faktu wystawienia lub nie wystawienia przez właściciela nieruchomości pojemnika z odpadami co najmniej jeden samochód winien być zaopatrzony w kamerę. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 20 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach