Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24

Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Jana Pawła II 68
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
    Jana Pawła II 68
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    REGON: 100682491
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ.- Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę,Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu zapisów w Kodeksie Pracy) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (usługi):- kierowania pojazdami specjalistycznymi służącymi do wykonania zamówienia,- załadunku/rozładunku odbieranych odpadów komunalnych.2. Obowiązek ten nie dotyczy czynności, które są wykonywane przez Wykonawcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wskazane powyżej zatrudnienie w okresie od dnia przekazania terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawieumowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt Umowy.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lubPodwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ.- Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę,Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu zapisów w Kodeksie Pracy) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (usługi):- kierowania pojazdami specjalistycznymi służącymi do wykonania zamówienia,- załadunku/rozładunku odbieranych odpadów komunalnych.2. Obowiązek ten nie dotyczy czynności, które są wykonywane przez Wykonawcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wskazane powyżej zatrudnienie w okresie od dnia przekazania terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawieumowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt Umowy.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lubPodwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ.- - Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę,Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu zapisów w Kodeksie Pracy) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (usługi):- kierowania pojazdami specjalistycznymi służącymi do wykonania zamówienia,- załadunku/rozładunku odbieranych odpadów komunalnych.2. Obowiązek ten nie dotyczy czynności, które są wykonywane przez Wykonawcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wskazane powyżej zatrudnienie w okresie od dnia przekazania terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawieumowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt Umowy.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lubPodwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;3. złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.;4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określił warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów- posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym stanowi art. 9 b ustawyz dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonym przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;- posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub koncesje na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzją zatwierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanejw zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpisem do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiada decyzję na transport (BDO)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określił warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach