Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Piaski

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63820 Piaski, ul. 6 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 719 030 , fax. 655 719 049
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. 6 Stycznia 1
    63820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 655 719 030, fax. 655 719 049
    REGON: 41105056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Piaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piaski wraz z wyposażeniem tych nieruchomości w worki oraz pojemniki do zbiórki selektywnej w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019r. Odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane należy przetransportować do regionalnej instalacji wskazanej w uchwale Nr XXXI/1811/17 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 29 maja 2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ZGO Sp. z o.o. z siedzibą w Witaszyczkach 1A, 63-200Jarocin. Zamówienie odbioru odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów zebranych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w związku z tym Wykonawca nie może mieszać odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z odpadami komunalnymi gromadzonymi na nieruchomościach niezamieszkałych oraz z odpadami komunalnymi odbieranymi z terenu innych gmin. a)Wymagania dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP. - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, minimum 3 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, związane z odbiorem i załadunkiem odpadów, - dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11 do SIWZ – dokument wymagany od Wykonawcy, którego oferta oceniona została, jako najkorzystniejsza, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopią umowy o pracę lub umową obejmującą okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie i w każdym czasie przedłożyć Zamawiającemu lub inspektorowi nadzoru stosowne dokumenty (kopie umów) potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy. - Jeżeli Wykonawca nie przedłoży dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający uzna ten fakt, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace i zastosuje sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań poprzez naliczenie kar umownych w wysokości, o których mowa w projekcie umowy 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ stanowiący jej integralną część pn.: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł, słownie: ( pięć tysięcy złotych 00/100 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Piaski., o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: • ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; • ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach