Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie w procesie odzysku i recyklingu paliwa alternatywnego oraz komponentów do produkcji paliwa alternatywnego z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8862018, 0-695-616-226
  • Data zamieszczenia: 2016-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
    ul. Dęblińska 2 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8862018, 0-695-616-226
    REGON: 43084068400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Miasto Puławy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie w procesie odzysku i recyklingu paliwa alternatywnego oraz komponentów do produkcji paliwa alternatywnego z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku i recyklingu przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, lub do czasu odebrania odpadów w ilości określonej w pkt. 4 SIWZ, o ile nastąpi to przed upływem 12 miesięcy, odpadów palnych (paliwa alternatywnego) o kodzie 19 12 10 oraz komponentów do produkcji paliwa alternatywnego, tj. odpadów o kodzie 19 12 12 - Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w następujących planowanych ilościach z zastrzeżeniem, iż wskazane poniżej ilości stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z fatycznymi potrzebami Zamawiającego: 1)Odpady o kodzie 19 12 10 do odbioru luzem, w postaci płatków o wymiarach ok. 40x40 mm, uzyskanych w procesie rozdrabniania przy użyciu rozdrabniarek mechanicznych - 2200,0 Mg, 2)Odpady o kodzie 19 12 12 do odbioru luzem, w postaci balastu poprodukcyjnego po separacji frakcji 80-300 mm - 2600,0 Mg. 2.Oferowany sposób zagospodarowania musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z opisanymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), procesami odzysku. Odpady objęte niniejszym zamówieniem zostaną przetworzone w procesie odzysku R1 - wykorzystanie głównie jako paliwa lub innego środka wytwarzania energii oraz procesie R12 - wymiana odpadów w celu poddania któremukolwiek z działań wymienionych w punktach od R1 do R11 (produkcja paliwa alternatywnego). Odpady zostaną zagospodarowane na instalacjach Wykonawcy, które posiadają stosowne decyzje zezwalające na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetworzenia tych odpadów. Do produkcji komponentów paliwa alternatywnego wykorzystywany jest balast po separacji frakcji 80-300 mm oraz >300 mm pochodzący z niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01) oraz odpady po segregacji odpadów surowcowych. Skład odpadów stanowią przede wszystkim odpady z tworzyw sztucznych - m.in. LDPE, PE, PP, PET oraz odpady papieru, tektury i tekstyliów. Odpady służące przygotowaniu paliwa alternatywnego i komponentów do produkcji paliwa alternatywnego pozbawione są zawartości metali żelaznych i nieżelaznych poprzez poddanie ich procesowi separacji magnetycznej i wiroprądowej oraz szkła, poprzez poddanie ich segregacji manualnej. 3.Średnie parametry jakościowe odpadów to: - wartość opałowa > 13,0 MJ/kg, - wilgotność < 20%. Podane wyniki zostały ustalone na podstawie próby analitycznej przeprowadzonej przez laboratorium akredytowane na potrzeby Zamawiającego i mają jedynie charakter poglądowy. Założyć należy, że podane parametry jakościowe mogą okresowo ulegać zmianie w zależności od jakości frakcji kierowanej do produkcji oraz warunków atmosferycznych. 4.Odbiór paliwa alternatywnego i komponentów do jego produkcji odbywał się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96. Realizacja usługi będzie realizowana w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do doręczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego odzysk i/lub dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odebranych odpadów wraz z prawidłowo wystawioną fakturą za dany okres rozliczeniowy. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru co najmniej 20,0 Mg odpadów dziennie, w rodzaju zależnym od produkcji w danym dniu. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Transport odpadów leży po stronie Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego tj. Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych zlokalizowanym w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym Zamawiającego. Wykonawca po zakończeniu każdego tygodnia będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów palnych (paliwa alternatywnego) oraz komponentów do produkcji paliwa alternatywnego, na wystawionych przez Zamawiającego Kartach Przekazania Odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Forma wadium: 1)wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: dmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) postanowienia pkt 15.2.2) IDW-SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt 15.2.1) lit. b) i e) IDW-SIWZ. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Puławy, nr konta bankowego: 95 1090 2688 0000 0001 2129 8568 2)w przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3)Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Utrata wadium. 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty środowiskowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zuk.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach