Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nawojowa

Wójt Gminy Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, 313 313
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nawojowa
    313 313 313
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nawojowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Nawojowa. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wskazanych w opisie zamówienia od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Nawojowa, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/379/12 z dnia 2 lipca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nawojowa Nr uchwały XXX/223/12 Rady Gminy Nawojowa z dnia 20 grudnia 2012 r. uchwały Nr XXXIII/255/13 Rady Gminy Nawojowa z dnia 22 marca 2013 r i Uchwały Nr XLVIII/394/14 Rady Gminy Nawojowa z dnia 2 września 2014 r. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Opis Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Nawojowa. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach regionalnych. Ustala się odbiór każdej ilości odpadów komunalnych zebranych przez właścicieli nieruchomości w sposób selektywny i nieselektywny z nieruchomości na terenie Gminy Nawojowa. Wykonawca zapewnia wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Pojemniki do zbierania odpadów w sposób nieselektywny przekazane zostaną do używania mieszkańcom, pojemniki po okresie trwania umowy pozostaną własnością Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania odpadów leżących obok pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. Ilość worków oraz pojemników do gromadzenia odpadów, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów. Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość będzie przekazany Wykonawcy w toku realizacji umowy (zamówienia). 1.2. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 1 Odpady komunalne zbierane nieselektywnie (niesegregowane - zmieszane) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z przed każdej zamieszkałej nieruchomości, przy pomocy pojemników o pojemności: od 120 l do 1100 l. lub workach (dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w terenach górskich, do których jest utrudniony dojazd sprzętem specjalistycznym) o pojemności: 120 l. Pojemniki i worki zapewnia wykonawca. Ilość pojemników lub worków do gromadzenia odpadów zmieszanych, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów zmieszanych. Odbiór odpadów ma się odbyć sprzed wszystkich nieruchomości również tych trudno dostępnych. W przypadku tych nieruchomości Wykonawca ma obowiązek zorganizować odbiór odpadów tak by następował on regularnie, bez zakłóceń i w pełnym zakresie. Częstotliwość odbierania i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych - jeden raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. 2 Odpady komunalne zbierane selektywnie (segregowane) Zbiórka odpadów komunalnych zebranych selektywnie na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Worki zapewnia wykonawca. Ilość worków do gromadzenia odpadów podlegających selektywnej zbiórce, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych. Odbiór odpadów ma się odbyć z przed wszystkich nieruchomości również tych trudno dostępnych w przypadku tych nieruchomości Wykonawca ma obowiązek zorganizować odbiór odpadów tak by następował on regularnie, bez zakłóceń i w pełnym zakresie. Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system dwóch kolorowych worków: - zielony - na szkło i metal - niebieski - papier, tekturę, plastik, tekstylia, odpady wielomateriałowe Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych - jeden raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3 Odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone Zbiórka odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Korzystającymi z tej usługi będą właściciele nieruchomości, którzy nie posiadają gospodarstw rolnych lub kompostowników, co szacuje się na około 20% nieruchomości w Gminie. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości oddającymi odpady biodegradowalne i zielone a Wykonawcą. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów biodegradowalnych i zielonych - 2 razy w miesiącu w okresie od 31 marca do 31 października. 4 Odpady wielkogabarytowe, meble, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, odpady budowlane, rozbiórkowe i niebezpieczne (z wyłączeniem gruzu) pochodzące z prowadzenia drobnych prac niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót. Odpady będą odbierane z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), do których będą dostarczane przez mieszkańców. Odbiór odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne lub e-mailowe przez Zamawiającego do Wykonawcy (w miarę potrzeb). 1.3. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 1 Odpady komunalne zbierane nieselektywnie (niesegregowane - zmieszane) Odpady komunalne zbierane nieselektywnie odbierane będą z przed nieruchomości wielorodzinnej, z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków ( wiatach, altankach śmietnikowych, itp.) odbierane będą przy pomocy pojemników o pojemności do 2200 l. Pojemniki zapewnia wykonawca. Ilość pojemników do gromadzenia odpadów zbieranych nieselektywnie, w które Wykonawca wyposaża nieruchomości wielorodzinne, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów. Częstotliwość odbierania i wywozu w/w odpadów odbywać się będzie raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, lub na zgłoszenie telefoniczne w razie potrzeby. 2 Odpady komunalne zbierane selektywnie (segregowane) Odpady komunalne zbierane selektywnie odbierane będą z dwóch rodzajów pojemników o pojemności do 1100 l. Pojemniki zapewnia wykonawca. Odpady komunalne zbierane selektywnie odbierane będą z przed nieruchomości wielorodzinnej, z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków ( wiatach, altankach śmietnikowych, itp.) Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system dwóch kolorowych pojemników: - zielony - na szkło i metal - niebieski - papier, tekturę, plastik, tekstylia, odpady wielomateriałowe Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych - raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, lub na zgłoszenie telefoniczne w razie potrzeby. 3 Odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone Zbiórka odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Odpady ulegające biodegradacji i zielone odbierane będą z przed nieruchomości wielorodzinnej, z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków ( wiatach, altankach śmietnikowych, itp.) Ilość worków dostarczonych do poszczególnych lokali ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami lokalu i Wykonawcą. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów biodegradowalnych i zielonych - 2 razy w miesiącu w okresie od 31 marca do 31 października. 4 Odpady wielkogabarytowe, meble, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, odpady budowlane, rozbiórkowe i niebezpieczne (z wyłączeniem gruzu) pochodzące z prowadzenia drobnych prac niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót. Odpady będą odbierane z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), do których będą dostarczane przez mieszkańców. Odbiór odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne lub e-mailowe przez Zamawiającego do Wykonawcy (w miarę potrzeb). 1.4 Wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 1 Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zostanie utworzony na terenie działki nr 271/6 (dawnej Hamerni) należącej do Gminy Nawojowa. W PSZOK Zamawiający będzie przyjmował następujące rodzaje odpadów komunalnych: - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyte opony, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte baterie i akumulatory, - chemikalia, - przeterminowane leki, - odpady budowlane, rozbiórkowe i niebezpieczne (z wyłączeniem gruzu) pochodzące z prowadzenia drobnych prac niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 30 grudnia 2014 r. do wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Nawojowa, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2 PSZOK musi być wyposażony w następujące kontenery i pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów: - pojemnik specjalistyczny - na przeterminowane leki - minimum 1 sztuka - Oznakowany PRZETERMINOWANE LEKI i dane odbiorcy odpadów, z zastrzeżeniem, że liczba pojemników w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (nie więcej niż o 1 pojemnik). - pojemnik specjalistyczny na chemikalia - minimum 1 sztuka - Oznakowany CHEMIKALIA i dane odbiorcy odpadów, z zastrzeżeniem, że liczba pojemników w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (nie więcej niż o 1 pojemnik). - pojemnik specjalistyczny na zużyte baterie i akumulatory - minimum 1 sztuka - Oznakowany BATERIE i dane odbiorcy odpadów, z zastrzeżeniem, że liczba pojemników w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (nie więcej niż o 1 pojemnik). - kontener na meble i odpady wielkogabarytowe - minimum 1 sztuka - Oznakowany ODPADY WIELKOGABARYTOWE i dane odbiorcy odpadów - kontener/pojemnik na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - minimum 1 sztuka - Oznakowany ELEKTRYCZNE i dane odbiorcy odpadów - kontener na zużyte opony - minimum 1 sztuka - Oznakowany OPONY i dane odbiorcy odpadów - kontener na odpady budowlane - minimum 1 sztuka - Oznakowany BUDOWLANE i dane odbiorcy odpadów Kontenery i pojemniki stanowią własność Wykonawcy. 3 Odbiór odpadów z PSZOK polegać będzie na wywozie i opróżnieniu w/w kontenerów oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba. Następował będzie w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia - telefonicznie, mailem lub faksem - przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, ponadto każdorazowy odbiór odpadów z kontenerów i pojemników musi być potwierdzony potwierdzeniem odbioru (wywozu) podpisanym przez osoby upoważnione (osobę prowadzącą gminny punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - lub pracownika Urzędu Gminy Nawojowa). 1.5Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1 Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - od 60l - 120l, - kolor - niebieski, zielony, czarny i brązowy, - grubość - zapewniająca odpowiednią szczelność - nadruk - jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Charakterystyka pojemników do zbiórki odpadów: - materiał - tworzywo sztuczne lub metalowe - pojemność - od 120l do 2200l, - nadruk - o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym - pojemniki powinny być przystosowany do załadunku sprzętem specjalistycznym 2 Sprzęt techniczny: - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu specjalistycznego, spełniającego warunki określone przepisami prawa, który zapewni możliwość wykonania przedmiotowego zamówienia w sposób regularny, bez zakłóceń i w pełnym zakresie. - pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. - pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego. - pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu, - w razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach, 1.6. Dane ilościowe pozwalające ocenić (oszacować) wartość Zamówienia. 1 Charakterystyka Gminy Nawojowa - powierzchnia gminy Nawojowa wynosi 5 113 ha. (51,13 km2) - liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Nawojowa wynosi 8.382 osób (stan na dzień 10.09.2014r.). - ilość gospodarstw domowych wynosi ok. 1660. W tym 1658 w zabudowie jednorodzinnej oraz 2 (dwa) zabudowania wielorodzinne. Ilość nieruchomości w poszczególnych sołectwach: MIEJSCOWOŚĆ LICZBA BUDYNKÓW Nawojowa 764 Frycowa 260 Żeleźnikowa Wielka 225 Bącza Kunina 121 Żeleźnikowa Mała 107 Popardowa 88 Homrzyska 70 Złotne 25 RAZEM 1660 - liczba mieszkańców w Gminie, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych -około 7680, - liczba mieszkańców nieruchomości jedno lub kilkurodzinnych: ok. 7630, - liczba mieszkańców bloków, wspólnot: ok. 50, - liczba bloków: 2 - dwa budynki wielorodzinne, w których mieści się ok. 24 lokali mieszkalnych. Uwaga: Ilości nieruchomości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji, jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2 Zebrane ilości odpadów komunalnych w Gminie Nawojowa w latach: Rok 2012: segregowane odpady komunalne - 82,4 Mg niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 581,9 Mg Rok 2013: segregowane odpady komunalne - 161,3 Mg niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 591,1 Mg 1.7. Warunki wykonania usług 1. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej) na czas trwania umowy. Harmonogram Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji do dnia 20 grudnia 2014r. 2.Wykonawca ma obowiązek wyposażenia nieruchomości, na których gromadzone są odpady w niezbędne pojemniki oraz w worki do dnia 20 grudnia 2014 r., które przekaże do używania mieszkańcom. Wielkość pojemników do ilości osób zamieszkujących poszczególne gospodarstwa domowe dostosowuje Wykonawca. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. 3.Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o liczbie i rodzaju wydanych pojemników i worków oraz ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne rodzaje (w Mg). Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym. 4. Na uzasadniony wniosek właściciela nieruchomości Wykonawca ma dokonać wymiany pojemnika na mniejszy lub większy w terminie 3 dni roboczych. O każdej wymianie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. 5. Odbiór odpadów ma się odbyć z przed wszystkich nieruchomości również tych trudno dostępnych. W przypadku tych nieruchomości Wykonawca ma obowiązek zorganizować odbiór odpadów tak by następował on regularnie, bez zakłóceń i w pełnym zakresie. Każdy oferent winien zapoznać się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia przed przystąpieniem do składania ofert. Zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie Zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy niepowodujący niszczenia dróg. 6. Wykonawca prowadzący zbiórkę odpadów komunalnych z terenu Gminy Nawojowa będzie upoważniony do kontroli poprawności segregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie prowadzi prawidłowo czynności w zakresie segregacji, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji do pisemnego (lub drogą elektroniczną) poinformowania Zamawiającego o nie wywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - nagranie wykonane kamerą lub dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. 7. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogram odbioru, który Zamawiający po zaakceptowaniu poda do publicznej wiadomości. 8. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych, pojemników i kontenerów, jeśli jest to wynikiem jego działalności. 10. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (Dz. U. z 2013.21 z późn.zm.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2013.1399) - uchwały Nr XXX/223/12 Rady Gminy Nawojowa z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nawojowa. - uchwały Nr XXXIII/255/13 rady Gminy Nawojowa z dnia 22 marca 2013 r., w sprawie zmiany w Uchwale Nr XXX/223/12 Rady Gminy Nawojowa z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie: Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nawojowa - uchwały Nr XXXIII/257/13 Rady Gminy Nawojowa z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - uchwały Nr XLVIII/394/14 Rady Gminy Nawojowa z dnia 2 września 2014 r. w sprawie: zmiany w uchwale Nr XXX/223/12 Rady Gminy Nawojowa z dnia 20 grudnia 2012 r. dot. Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nawojowa 12. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nawojowa Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska) poza terenem gminy Nawojowa. 13. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 35 000 zł (słownie; trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100) do dnia 28.10.2014 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 28.10.2014 r. do godz. 09:00 w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.13.2014. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach