Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

"USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Nad Strugą 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Nad Strugą 8
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    REGON: 365822140
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia związana z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 – zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”.1.2. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1.2.1. Kod określający przedmiot głównego zamówienia:• 90500000-2 – usługi związane z odpadami1.2.2. Kody uzupełniające:• 90510000-5- usuwanie i obróbka odpadów• 90514000-3 – usługi recyklingu odpadów• 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami1.3. Nazwa i kod odpadów na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz.10)• 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 031.4. Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zagospodarowania w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy wynosi około 825 Mg. Ilość odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych. Zamawiający przewiduje możliwość przekazywania większej lub mniejszej ilości odpadów o ± 20%. Zamawiający zastrzega sobie, że podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia ilości odpadów zmieszanych mogą ulec zmianie o ± 20% i nie należy jej traktować jako wartość stałą. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości przekazanych odpadów o 20% w stosunku do wyliczeń szacunkowych w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do zwiększenia wynagrodzenia.1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazanych odpadów o 20% w stosunku do wyliczeń szacunkowych w zależności od faktycznych potrzeb, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.1.7. Wykonawca lub jego podwykonawca zapewnia kontener minimum 36 m3 z otwieraną tylną ścianą1.8. Wykonawca lub jego podwykonawca we własnym zakresie i na własny koszt podstawia i odbiera kontener z odpadami.1.9. Zamawiający wskazuje jako miejsce podstawienia kontenera teren Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą 7 w Środzie Wielkopolskiej.1.10. Dla sprawnego funkcjonowania PSZOK Zamawiający wymaga, aby podstawienie kontenera odbywało się w trybie ciągłym, co oznacza, że jednocześnie z odbiorem zapełnionego kontenera Wykonawca podstawi inny kontener w stanie opróżnionym.1.11. Zamawiający umożliwi wjazd na teren PSZOK pojazdu Wykonawcy w celu wykonania czynności związanych z podstawianiem i odbieraniem kontenera.1.12. Odbiór przez Wykonawcę zapełnionego kontenera z odpadami oraz podstawienie przez Wykonawcę kontenera w stanie opróżnionym będzie się odbywało na podstawie zgłoszenia telefonicznego na wskazany przez Wykonawcę nr telefonu bądź elektronicznie drogą e-mailową na dedykowaną skrzynkę e-mail Wykonawcy. Odbiór musi się odbyć w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku, gdy dzień odbioru odpadów przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów z jednoczesnym podstawieniem kontenera w stanie opróżnionym musi nastąpić następnego dnia roboczego.1.13. W przypadku zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego drogą e-mailową Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego (maksymalnie w ciągu 2 godzin) potwierdzenia otrzymania zgłoszenia poprzez przesłanie e-maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia do realizacji. 1.14. Zgłoszenia telefoniczne lub drogą e-mailową, o których mowa w ust. 1.12 będą przekazywane Wykonawcy przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 1.15. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia i realizacji zgłoszeń Zamawiającego.1.16. Termin realizacji przez Wykonawcę usługi odbioru odpadów i podstawienia kontenera od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1.12 nie może przekraczać 24 godzin. W formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany przez siebie termin realizacji usługi odbioru kontenera od momentu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, co stanowi jedno z kryteriów oceny ofert .1.17. W treści zawartej z wybranym Wykonawcą umowy na wykonanie usługi Wykonawca wskaże osobę/y kontaktową/e oraz adres skrzynki mailowej wraz z numerem telefonu celem sprawnej realizacji zgłoszeń zapotrzebowania na odbiór kontenera.1.18. Wykonawca musi posiadać instalację do zagospodarowania odpadów lub unieszkodliwienia odpadów lub posiadać umowę z podmiotem trzecim, która posiada takie pozwolenie i odbiera te odpady od Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać wszelkie niezbędne decyzje zgodnie z ustawą o odpadach, w celu kompleksowej usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów w tym zbieranie, przetwarzanie lub pozwolenie zintegrowane, wpis do BDO. Wykonawca musi wskazać docelowy proces i miejsce przetworzenia odpadów (wskazać pozwolenia i umowę na przyjęcie tych odpadów od podmiotu trzeciego jeśli Wykonawca bezpośrednio nie zagospodarowuje tych odpadów).1.19. Wykonawca przedstawia cenę za 1 Mg i w niej wlicza wszystkie koszty – odbiór, transport, zagospodarowanie i podstawienie kontenera1.20. Proces przetwarzania odpadów musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.7.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) wpis do rejestru BDO (podmioty wprowadzające produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujące odpadami),b) zezwolenie na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówieniac) wpis do Rejestru BDO w dziale VII umożliwiający transport opadów będących przedmiotem zamówieniad) W przypadku prowadzenia punktu przeładunkowego Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną decyzję na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub pozwolenie uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa powyżej.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru określonego w SWZ II – Formularze - Załącznik nr 8.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada instalację do zagospodarowania odpadów lub unieszkodliwienia odpadów lub posiada umowę z podmiotem trzecim, która posiada takie pozwolenie i odbiera te odpady od Wykonawcy.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada zdolność, o której mowa powyżej.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru określonego w SWZ II – Fomularze - Załącznik nr 8.7.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach