Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ułęż

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 866 70 28 , fax. 81 8667028
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 81 866 70 28, fax. 81 8667028
    REGON: 43101982700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ulez.eurzad.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ułęż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa; 1.1 w zakresie odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych , położonych w granicach administracyjnych Gminy Ułęż, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/396/2012 z dnia 30. 07. 2012 roku oraz uchwałą Nr XXIV/397/2012 w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017 z dnia 30. 07. 2012 z załącznikami, oraz przepisami Uchwały Nr XXVI/113/13 Rady gminy Ułęż z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ułęż, 1.2. wyposażenie nieruchomości zamieszkałych: na obszarach o zabudowie jednorodzinnej - w worki do selektywnego zbierania odpadów surowcowych ,szkła i odpadów zmieszanych; na obszarach o zabudowie wielorodzinnej- w pojemniki służące do selektywnego zbierania odpadów surowcowych ,szkła i odpadów zmieszanych oraz utrzymywanie tych pojemników w odpowiednim stanie porządkowym i technicznym. 1.3 Wykonawca w ramach oferowanej ceny zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki do zbierania odpadów komunalnych , w terminie 5 dni od podpisania umowy, w następujących ilościach ; worki - sztuk 2400 miesięcznie w tym: 600 szt. w kolorze zielonym o poj. 60 l, 1000 szt. w kolorze żółtym lub przezroczyste o poj. 120 l oraz 800 szt. w kolorze czarnym o poj.120 l. oraz nie zamieszkałych pojemniki- 24 sztuk o poj.1100 l w kolorze czarnym lub ciemnozielonym oraz 3 sztuk o poj. 240 l w kolorze zielonym zgodnie z załącznikiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie i w sposób, jak określono poniżej w pkt. 2 i 3. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 2. Forma wadium 2.1.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014.1804 z późn. zm.). 2.2.Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 2.3.W przypadku, gdy gwarancja lub poręczenie, o których mowa powyżej, nie określą którejkolwiek z sytuacji opisanych w pkt 2.2.e), Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie została zabezpieczona wymaganym wadium. 3. Sposób i termin wniesienia wadium 3.1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rykach nr konta 97872400052111110039110003 z dopiskiem: Wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.2.Wadium w innych dopuszczonych formach (np. w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej): oryginały dokumentów lub ich kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu składania ofert znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Zwrot wadium Zamawiający, z zastrzeżeniem postanowień rozdziału VIII pkt. 5.1 i 5.2. SIWZ, zwróci wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwrócone wówczas, kiedy Wykonawca podpisze umowę. 5. Zatrzymanie wadium 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub pełnomocnictw, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugulez.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach