Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Przedbórz

Gmina Przedbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7812261 do 65 , fax. 044 7812180
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedbórz
    ul. Mostowa 29 29
    97-570 Przedbórz, woj. łódzkie
    tel. 044 7812261 do 65, fax. 044 7812180
    REGON: 59064829600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Przedbórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny i zmieszany od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przedbórz oraz z nieruchomości położonych na terenie Gminy Przedbórz, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, a także utworzenie, utrzymanie i obsługa dwóch gminnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zwanych dalej PSZOK-ami. 3.1.2. Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować każdą ilość odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny i zmieszany ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Przedbórz, a także odpadów zebranych w PSZOK-ach oraz do utworzenia, wyposażenia, utrzymania i obsługi dwóch gminnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zwanych dalej PSZOK-ami we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Przez odbieranie odpadów należy rozumieć w szczególności opróżnianie pojemników z odpadów i transport tych odpadów do miejsca ich zagospodarowania. Powierzchnia gminy wynosi: 189,94 km2 Łączna liczba osób zameldowanych: 7623 w tym miasto 3780 ( stan na 10.09.2013 r.). W czasie realizacji umowy obsługiwana liczba mieszkańców może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu o ok. 15%. Łączna ilość nieruchomości: 1894. Łączna ilość osób zameldowanych: 7623. Łączna ilość osób wg deklaracji: 4201. Ilość osób z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów: 3692. Ilość osób z zadeklarowaną zmieszaną zbiórką odpadów: 509. Wykaz ulic i wykaz miejscowości przedstawia Dodatek nr 11a i 11 b do SIWZ. UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia. Ilość zebranych odpadów na terenie Gminy Przedbórz przez firmy odbierające w 2012 r. - 787 Mg Wskazana powyżej ilość odebranych odpadów w 2012 r. jest podana jedynie pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcy wyceny zamówienia. Szacowana ilość odpadów komunalnych jaka powstanie w okresie obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą - 840 Mg 3.1.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1) z zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości: a) zmieszane odpady komunalne; b) selektywne zebrane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; - szkło; - popiół. 2) z Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe b) odpady budowlane i rozbiórkowe c) zużyte opony d) chemikalia (w szczególności farby, lakiery, środki ochrony roślin, środki owadobójcze) e) przeterminowane leki. 3.2. Zorganizowanie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) Do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie i prowadzenie dwóch punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (jeden na terenie miasta oraz jeden na terenie gminy) w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy i na zasadach określonych w niniejszym punkcie SIWZ, w których mogą być prowadzone zbiórki odpadów komunalnych wskazanych w pkt 3.1.3. ppkt 2). 3.2.1. W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego Wykonawca zorganizuje mobilne PSZOKi. 3.2.2. PSZOKi zostaną wyposażone przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki tak, aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dodatek nr 9) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przedbórz (Dodatek nr 10). 3.2.3. Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK-ów oraz wokół nich czystości i porządku. PSZOK-i będą odbierały odpady od mieszkańców przez cały okres trwania umowy raz w miesiącu, w ostatni piątek miesiąca na terenie Przedborza oraz w ostatnią sobotę miesiąca na terenie wiejskim w godz. 9:00 - 17:00. 3.2.4. Do PSZOK-ów mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dodatek nr 9) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przedbórz (Dodatek nr 10). 3.3. Pojemniki 3.3.1. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwi wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w pojemniki na odpady komunalne o pojemnościach i właściwościach określonych w uchwale Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dodatek nr 9) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przedbórz (Dodatek nr 10). 3.3.2. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowo-workowym. Wprowadza się 5 rodzaje pojemników - worków: a) na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowania wielomateriałowe - kolor żółty b) na odpady z papieru i tektury - kolor niebieski c) na odpady ze szkła - kolor zielony; d) na popiół - kolor szary e) na pozostałe odpady komunalne - kolor czarny. Zamawiający dopuszcza możliwość zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny w bezbarwnych workach odpowiednio opisanych. Na właścicielach nieruchomości zamieszkałych spoczywa odpowiedzialność za utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 3.3.3. Na terenie zabudowy wielolokalowej obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Odbiór selektywnie zebranych i zmieszanych odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowym o pojemności od 1100 l do 1800 l. Wprowadza się 4 rodzaje pojemników: a) pojemnik z napisem (plastik, metal, opakowania wielomateriałowe) na odpady z tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych b) pojemnik z napisem (papier) na odpady z papieru i tektury, c) pojemnik z napisem (szkło) na odpady ze szkła. d) pojemnik na odpady komunalne zmieszane. 3.3.4. Na terenie nieruchomości niezamieszkałych odbywać się będzie system pojemnikowy zbiórki selektywnych i zmieszanych odpadów komunalnych. 3.3.5. Ilość i objętości pojemników dla danej nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej. 3.3.6. Zamawiający nie ponosi kosztów zaopatrzenia mieszkańców w pojemniki. 3.3.7. Wykonawca wyposaży PSZOK-i w pojemniki w ilości i o rodzajach wynikających z potrzeb z uwzględnieniem uchwał Rady Miejskiej stanowiących Dodatek nr 9 i 10 do SIWZ. 3.3.8. Wykonawca wyposaży punkty, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach. 3.3.9. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt uszkodzonego pojemnika. 3.4. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. 3.4.1. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dodatek nr 9) oraz w uchwale Rady Miejskiej w Przedborzu w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przedbórz (Dodatek nr 10): a) odpady komunalne zmieszane i zebrane w sposób selektywny z terenów zabudowy jednorodzinnej (teren miasta) w okresie od kwietnia do października - co najmniej 1 raz w tygodniu; b) odpady komunalne zmieszane i zebrane w sposób selektywny z terenów zabudowy jednorodzinnej (teren miasta) w okresie od listopada do marca - co najmniej 2 razy w miesiącu; c) odpady komunalne zmieszane i zebrane w sposób selektywny z terenów zabudowy jednorodzinnej (teren wiejski) w okresie od kwietnia do października - co najmniej 2 razy w miesiącu; d) odpady komunalne zmieszane i zebrane w sposób selektywny z terenów zabudowy jednorodzinnej (teren wiejski) w okresie od listopada do marca - co najmniej 1 raz w miesiącu; e) odpady komunalne zmieszane i zebrane w sposób selektywny z terenów zabudowy wielolokalowej (bloki mieszkalne) - co najmniej 4 razy w tygodniu, w tym w sobotę; f) odpady komunalne zmieszane i zebrane w sposób selektywny z nieruchomości niezamieszkałych - z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do przepełnienia pojemników na odpady. 3.4.2. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i gromadzonych w sposób selektywny Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. 3.4.3. Odbiór odpadów ma odbywać się w godzinach od 7.00 do 18.00. 3.4.4. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. 3.4.5. Wykonawca sporządzi dla każdej miejscowości i ulicy harmonogram odbierania odpadów - zgodnie z częstotliwościami wskazanymi w pkt 3.4.1. Ustala się termin wykonania i przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wraz z harmonogramem Wykonawca ma obowiązek opracować i dostarczyć mieszkańcom w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy informację o sposobie przygotowania wyselekcjonowanych odpadów komunalnych, ze wskazaniem, które odpady należy wrzucać do poszczególnych pojemników (worków). 3.4.6. Harmonogram uwzględniając częstotliwość opisuje dni, wskazując konkretne daty odbioru odpadów z danych nieruchomości; odbiór ma następować cyklicznie. W przypadku, gdy dzień odbioru odpadów - zgodnie z częstotliwością i harmonogramem przypada w dzień wolny od pracy (święto) Wykonawca obowiązany jest odebrać odpady przed tym dniem. 3.4.7. Każdorazowa zmiana harmonogramu wywozu odpadów wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. 3.4.8. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 3.4.9. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK-ów zlokalizowanych na terenie gminy tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. 3.4.10. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników na przeterminowane lekarstwa i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie dopuścić do przepełnienia tych pojemników. 3.4.11. Odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będzie następował z pojemników wystawionych przed posesję przez właściciela nieruchomości w miejscu widocznym i umożliwiającym swobodny do nich dojazd. 3.4.12. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania każdej ilości odpadów komunalnych i każdego rodzaju odpadu komunalnego od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 3.4.13. Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełniania wymagań określonych w przepisach ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym zgodnie z art. 9d ust. 1 oraz ust. 2 tej ustawy oraz zgodnie z rozporządzeniem wydanym przez ministra właściwego do spraw środowiska w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw gospodarki o szczegółowych wymaganiach, o których mowa w art. 9d ust. 1, w tym: 1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej - przez cały okres trwania umowy. 3.5. Kontrola obowiązku selektywnego sposobu zbierania odpadów. 3.5.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz informowania Zamawiającego i właściciela nieruchomości o przypadkach niedopełnienia przez właściciela w/w obowiązku. 3.5.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, Wykonawca odbierze odpady jako zmieszane. 3.5.3. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie spełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku, o którym mowa w pkt 3.5.1 Wykonawca ma obowiązek udokumentowania tych nieprawidłowości, poprzez wykonywanie zdjęć lub zapisów wideo w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości i identyfikację miejsca, daty oraz właściciela nieruchomości i niezwłocznego przekazania powyższych informacji Zamawiającemu. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) Raportów miesięcznych w formie elektronicznej i papierowej zawierających dane o masie i rodzaju odbieranych odpadów komunalnych w danym miesiącu (załącznik do faktury). 2) Sprawozdań kwartalnych, o których mowa w art. 9n Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierających: a) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania na składowisku odpadów i nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów sposobie ich zagospodarowania, c) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, d) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. 3) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu, których będzie Wykonawca. 4) Jako załączniki do faktury miesięcznej Wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Przedbórz. 3.7. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 3.7.1. Wykonawca zobowiązany jest : a) realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r., poz. 122) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104, poz. 868) i ich zmianami: b) dysponować środkami transportu, bazą magazynowo-transportową i potencjałem osobowym gwarantującym stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, c) dysponować narzędziami do stałego prowadzenia elektronicznej ewidencji usług odbioru z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów gromadzonych selektywnie, d) prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej. 3.7.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi spełniającymi wymagania normy określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.7.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.7.4. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi w tym zakresie. 3.7.5. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 3.7.6. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. 3.7.7. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3.7.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.7.9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.7.10. Wykonawca ma obowiązek umożliwienia Zamawiającemu skontrolowania masy pojazdu przed rozpoczęciem odbioru odpadów, tzn. przed opróżnieniem pierwszego pojemnika na terenie gminy, jak i po zakończeniu odbioru odpadów, tj. po opróżnieniu ostatniego pojemnika na terenie gminy. Kontrola masy pojazdów będzie odbywać się na legalizowanej wadze najazdowej, wskazanej przez Wykonawcę. 3.8. Obowiązujące przepisy prawa 1) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 - ze zmianami), 2) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012, poz. 391 ze zmianami), 3) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz.21) 4) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), 5) Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666 - ze zmianami), 6) Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. , poz. 145), 7) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673), 8) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001, Nr 112, poz. 1206), 9) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. , poz. 645), 10) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. , poz. 630), 11) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676), 12) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz. 122) 13) Obowiązującymi na terenie gminy aktami prawa miejscowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach