Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock

Gmina Mały Płock ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, Kochanowskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862791312 , fax. 862791250
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mały Płock
    Kochanowskiego 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 862791312, fax. 862791250
    REGON: 450669878
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych gminy Mały Płock polegającej na: systematycznym odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zmieszanych i posegregowanych) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Mały Płock, odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – w systemie wystawki) zbiórka odpadów i ich odbiór z posesji właścicieli nieruchomości zamieszkałych, odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z (PSZOK) zlokalizowanego w obrębie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Małym Płocku. Szczegółowy opis i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach