Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Kraj. w latach 2013-2016

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Gorzowska 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7631081 , fax. 0-95 7632248
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Gorzowska 15 15
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7631081, fax. 0-95 7632248
    REGON: 08031641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Kraj. w latach 2013-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Kraj. w latach 2013-2016 1. Postępowanie przetargowe ma na celu wybór Wykonawcy - Odbiorcy osadów ściekowych zgromadzonych na poletkach osadowych Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Krajeńskich. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania osadów ściekowych, przez co rozumie się załadunek na własne samochodowe środki transportowe, przewóz do miejsc odzysku bądź unieszkodliwienia i poddanie odzyskowi bądź unieszkodliwieniu z zachowaniem wymogów określonych przepisami: 1.1. Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. Nr 0, poz.21), 1.2. Ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008, Nr 25, poz. 150 ze zm), 1.3. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13.07.2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2010r. Nr 137, poz. 924), 1.4. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. 2. Kod odpadu - ustabilizowane komunalne osady ściekowe - 19 08 05 3. Ilość osadu do wywozu w ramach umowy: ok. 6 000 Mg przy czym ilość ta może ulec zmianie w skutek zmian technologicznych w oczyszczalni. 4. Zawartość ciał stałych w mokrej masie osadu: ok. 10-20% 5. Osady wytworzone w Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Kraj. poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych. Wyniki badań dołączono do niniejszej specyfikacji. Na podstawie przedstawionych badań zostanie obliczona przez Wykonawcę maksymalna dopuszczalna dawka osadu ściekowego, jaką można stosować do gruntu na hektar w ciągu roku średnio w okresie 3 lat. Osady spełniają wymagania dla komunalnych osadów ściekowych. 6. Początek okresu zagospodarowania osadów będzie przypadał na dzień 01.09.2013 r. 7. Wywóz osadów może odbywać się od poniedziałku do piątku. Badania gleby będzie wykonywał Wykonawca. Terminy odbioru- zgodnie z terminami agrotechnicznymi, lecz nie mniej niż 2 razy do roku. 8. Warunki dodatkowe wymagane do Wykonawcy: 8.1 Używanie podczas świadczonych usług sprzętu o następujących wymogach: - szczelny (nie powodujący wycieków), - posiadający ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalający na ich odbiór z Oczyszczalni w wymaganym przez Zamawiającego terminie. 8.2 Zapewnienie utrzymania stanu nawierzchni dróg (zakładowych i publicznych) pod względem czystości w czasie trwania usługi, 8.3 Potwierdzanie odbioru osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Kraj. na kartach przekazania odpadów i prowadzenie innych stosownych dokumentów wynikających z aktów prawnych wymienionych w pkt 1 (1.1-1.4). Ilość przekazanych osadów ściekowych będzie ustalana poprzez zważenie jednej partii - objętościowo porównywalnej do pozostałych i pomnożeniu jej przez liczbę kursów. 8.4 Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę zestawienia potwierdzającego wykonane zadanie. Zestawienie powinno zawierać informacje: na które pola został wywieziony osad, w jakiej ilości, imię i nazwisko władającego gruntem - podane dane muszą być zgodne z oświadczeniami władających gruntem, złożonymi przed wywózką osadu. 9. Zagospodarowanie osadów ściekowych winno się odbywać na terenie woj. lubuskiego (art. 20 ust. 3 ustawy o odpadach). 10. Za transport i zagospodarowanie odebranych z oczyszczalni osadów odpowiada Wykonawca. 11. Osady ściekowe mają być transportowane i zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska. 6. Z chwilą wywiezienia osadu poza bramę oczyszczalni wszelką odpowiedzialność za osad przejmuje Wykonawca. 12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za skutki ewentualnych wypadków podczas wywozu oraz naruszeń ustawy o odpadach i ustawy Prawo ochrony środowiska. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu osadów ściekowych nie wcześniej niż 7 dni od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego, co wynika z konieczności poinformowania przez Zamawiającego WIOŚ o zamiarze przekazania osadów na co najmniej 7 dni przed przekazaniem (art. 96 ust. 8 ustawy o odpadach). 14. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na 8 dni przed każdym wywozem osadu ściekowego z oczyszczalni pisemnej informacji o wyborze działki rolnej, na której osad zostanie zagospodarowany oraz pisemnej deklaracji, że proces ten będzie przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska. 15. Nie dopuszcza się stosowania odbieranych z oczyszczalni osadów łącznie z osadami z innych oczyszczalni na gruntach oferowanych Zamawiającemu i przez niego zaakceptowanych. 16. Wykonawca ma obowiązek, w trakcie trwania usługi, pozyskać brakującą do całkowitego zagospodarowania osadów ściekowych powierzchnię pól. 17. Zamawiający ustala dla Wykonawcy podstawowe wytyczne przy realizacji zadania: - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. Nr 0, poz.21), - przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych Dz. U. Nr 137 poz. 924, - przestrzeganie przepisów Ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. Dz. U. Nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami. (tekst jednolity Dz. U. z 2008, Nr 25, poz. 150 ze zm.) 18. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z zagospodarowania osadów niezgodnie z warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę. 19. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odbieranych osadów ściekowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905137003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP Oddział Strzelce Krajeńskie Nr konta : 20 1020 1967 0000 8102 0047 5160 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą w sekretariacie. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust.5 ustawy 10.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12.Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach