Przetargi.pl
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Limanowa.

Wójt Gminy Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. M. B. Bolesnej 18b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3372252 w. 32 , fax. 018 3371337
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Limanowa
    ul. M. B. Bolesnej 18b 18b
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3372252 w. 32, fax. 018 3371337
    REGON: 49050515700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Limanowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenu gminy Limanowa poprzez wywóz odpadów komunalnych w ilości ok. 2.800t i przekazywanie ich uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - spełniają wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty wymaganych w SIWZ dokumentów: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Umowa z uprawnionym przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbioru, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu gminy Limanowa odbieranych od wykonawcy w ilości około 2.800 t rocznie. 6. Pisemne zapewnienie wysypiska śmieci o przyjęciu odpadów z terenu Gminy Limanowa przez cały okres realizacji zamówienia. 7. Dokument o nie zaleganiu z opłatami za gospodarcze korzystanie ze środowiska (zgodnie z przepisami art. 275 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska tj. Dz.U. 2006 nr 129 poz. 902 z późn. zm.), 8. W przypadku dokonywania przez wykonawcę przeładunku odpadów - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (zgodnie z przepisami art.28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 - o odpadach tj. Dz.U. 2007 nr 39 poz. 251 z pózn. zm.), w przypadku niedokonywania przeładunku odpadów - oświadczenie wykonawcy, że podczas wykonywania zamówienia nie będzie dokonywał przeładunku odpadów komunalnych na terenie gminy Limanowa, 9. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane przez Wójta Gminy Limanowa (zgodnie z przepisami art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz.U. 1996 nr 132 poz. 622 z pozn. zm.), 10.Zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwego starostę. 11. Wykaz co najmniej 1 wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, ilości zebranych odpadów oraz daty i miejsca wykonania (wykonanie co najmniej jednej usługi odbioru odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto rocznie) 12. Dokumenty potwierdzające, że realizowana usługa lub usługi podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, dokumenty te muszą zawierać wartość zadania, datę wystawienia oraz wyszczególniony opis i zakres usługi, 13. Wykaz niezbędnego sprzętu specjalistycznego, jakim dysponuje wykonawca, użytego do realizacji zamówienia, w tym minimum: 3 samochody - śmieciarki, 2 samochody - bramowce, 1 samochód dostawczy (towarowo-osobowy), umożliwiającego wykonawcy odbiór odpadów gromadzonych w typach pojemników wymienionych w ust. 1.4 SIWZ. 14. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 16. wykonawca, którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajdują się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § ust. , ust. 2 lub ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz.U. Nr 87 poz. 605) wraz z tłumaczeniem tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.limanowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach