Przetargi.pl
Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 191210 - odpady palne (pre RDF) z Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie

Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Rokicka 5A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5328372 , fax. 058 5328372
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o.
    ul. Rokicka 5A 5A
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 058 5328372, fax. 058 5328372
    REGON: 19247119900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 191210 - odpady palne (pre RDF) z Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór, transport i odzysk odpadów powstałych po procesie mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów, z których zostaje wydzielona frakcja oznaczona kodem 191210. Frakcja ta wymaga zastosowania procesów odzysku. Zamówienie obejmuje okres od podpisania umowy do 31.12.2015 r. lub osiągnięcia ilości określonej w przedmiocie zamówienia. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania do 2 000 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów, co nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Rzeczywista ilość odpadów palnych - RDF wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów przy ul. Rokickiej 5A (RIPOK w Tczewie), transportem Wykonawcy i na jego koszt w dni robocze w godz. 7-18. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych odpadów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego zlokalizowanych w Zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzone kwitami wagowymi. Dopuszcza się ważenie bezpośrednio u Wykonawcy. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym. Wykonawca, po zakończeniu każdego tygodnia, będzie potwierdzał ilości odebranych do zagospodarowania odpadów na wystawionych przez Zamawiającego kart przekazania odpadów. Zamawiający będzie wystawiał karty przekazania odpadów odebranych na podstawia kwitów wagowych i bilansu ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy w Zakładzie Zamawiającego. Karty przekazania odpadów wystawiane będą w 3 egz. Dla Zamawiającego 1 egz. a dla Wykonawcy 2 egz. Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przekazywać Zamawiającemu pisemne potwierdzenie o poddaniu odebranych odpadów procesowi odzysku lub recyklingowi do produkcji paliw alternatywnych. Oferowany sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z dnia 8 stycznia 2013 r., poz.21). Wykonawca musi wskazać w umowie instalację w której odebrane odpady będą poddawane procesowi odzysku lub recyklingu. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w Zakładzie w Tczewie celem uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wszelkie koszty związane z przyjazdem na miejsce realizacji zamówienia oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Termin wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w siedzibie Zamawiającego przy ul Rokickiej 5A, Bud. Administracyjny, pokój nr 26 (I piętro), przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP o nr 3 Tczew 55144011980000000001277208 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rokickiej 5A, Bud. Administracyjny w pok. Nr 26, przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium. 3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty gwarancji/poręczenia w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3.3. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie terminu płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuostczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach