Przetargi.pl
Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec.

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów (zielonych i zmieszanych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Olsztynie), od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2017r. oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec w okresie od 01.06.2016 r. do 30.04.2017 r. Gminę Biskupiec w chwili obecnej zamieszkuje 14500 mieszkańców: 8400 miasto, 6100 wieś. Zbiórka, wywóz odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2011 - 2016 oraz przepisami prawa polskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 poz.1399 z późn. zm.) i aktach wykonawczych. ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz terenach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu: odpady komunalne zmieszane nie rzadziej niż: w zabudowie jednorodzinnej- raz na dwa tygodnie w zabudowie wielorodzinnej - raz w tygodniu dla nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez część roku - raz na dwa tygodnie w sezonie letnim w pozostałych miesiącach raz na miesiąc. selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym i pojemnikowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków i pojemników: NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier, tekturę, opakowania wielomateriałowe ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i metale BIAŁY z przeznaczeniem na szkło (białe i kolorowe) Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców. Częstotliwość załadunku i wywozu: odpady komunalne zbierane w sposób selektywny nie rzadziej niż: w zabudowie jednorodzinnej- raz w miesiącu w zabudowie wielorodzinnej - raz w tygodniu dla nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez część roku nie rzadziej niż raz w miesiącu w sezonie, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące w pozostałych okresach Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych i letniskowych min. 20 000, max 35 000 szt./miesiąc, pojemników do segregacji odpadów komunalnych 35 zestawów (zestaw liczy 3 pojemniki o pojemności 1100 l na papier, szkło, tworzywa sztuczne). Jest to wielkość szacunkowa, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia innej ilości worków i pojemników. odpady wielkogabarytowe Odbiór odpadów wielkogabarytowych na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów wielkogabarytowych - dwa razy w roku przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym, bądź na bieżąco w gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny należy dostarczyć do gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. odpady niebezpieczne, problematyczne; odbierane są na bieżąco w gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zużyte baterie będą zbierane w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe dostarczy Wykonawca w ilości 10 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej 1 raz na 3 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z każdej posesji na terenie gminy, zgodnie z sporządzonym przez siebie harmonogramem w oparciu o Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Biskupiec. Niedopuszczalne jest wyznaczanie poszczególnym mieszkańcom innych miejsc odbioru odpadów, chyba, że mieszkaniec wyrazi zgodę na zmianę miejsca odbioru swoich odpadów. Powyższe nie dotyczy odpadów przeznaczonych do PSZOK. Odbiór i transport odpadów w sytuacjach, w których dojazd do punktów wywozowych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp., warunków atmosferycznych nie daje Wykonawcy tytułu do wnoszenia roszczeń z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, chyba że Zamawiający i Wykonawca w danym przypadku postanowią inaczej. Należy zapewnić aby pojazdy do dobierania odpadów komunalnych były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych. PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Wykonawca w terminie dwóch tygodni od dnia podpisania umowy na własny koszt zorganizuje i uruchomi gminny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Biskupiec z godzinami pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00, w sobotę od 7.00-13.00. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. W gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: przeterminowane leki i chemikalia, tekstylia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady z selektywnej zbiórki odpadów - szkło białe, szkło kolorowe, papier, plastik, odpady zielone, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady problematyczne np. (świetlówki, gaśnice, puszki po farbach, lakierach i aerozolach, zużyte smary, oleje, kleje). Gminny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych ma być zorganizowany na terenie Miasta Biskupiec. WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW : Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Biskupiec służą: pojemniki o pojemności: 110 l, 120 l, 2401 1100 l, KP-7 Wielkość pojemników i pojazdów do odbioru odpadów powinna być dostosowana do potrzeb użytkownika. Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: worki z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, w kolorach: żółtym - 120 l niebieskim - 120 l białym - 120 l Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle, odpowiadającym kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis: SZKŁO - w przypadku worka na opady ze szkła PAPIER - w przypadku worka na odpady z papieru i tektury PLASTIK - w przypadku worka na odpady z tworzyw sztucznych ilość odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupiec w okresie 12 miesięcy wynosi: niesegregowane zmieszane odpady komunalne - 3400,00 Mg selektywnie odebrane odpady komunalne - 880,00 Mg z nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub z innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe - szacunkowa ilość przez 11 miesięcy: 94,00 Mg (72,00 Mg zmieszane, 22,00 Mg selektywne). Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji: zmieszane odpady komunalne szkło, tworzywa sztuczne i metal papier i tektura, meble i inne odpady wielkogabarytowe, Za odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie w formie ryczałtu Za odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub z innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec, w związku z okresowym przebywaniem tam mieszkańców, wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie za faktycznie odebrane ilości odpadów. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z nowych nieruchomości, które powstaną w okresie trwania umowy. Ilości podane w SIWZ dotyczące nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-letniskowe są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne ilości (mniejsze lub większe od prognozy), uzależnione będą wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł brutto (słownie: dziewięć tysięcy, 00/100 złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego 45 1020 3541 0000 5902 0260 8230. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Odpady. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach