Przetargi.pl
Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec.

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11300 Biskupiec, al. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 150 110 , fax. 897 152 437
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2
    11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 150 110, fax. 897 152 437
    REGON: 68779300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów zmieszanych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, od nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec. Zbiórka, wywóz odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko –Mazurskiego na lata 2016 - 2022 oraz przepisami prawa polskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 poz. 250 z późn. zm.) i aktach wykonawczych. W gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych przyjmowane będą: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe w ilości 1m3 na rok tekstylia, odpady z selektywnej zbiórki odpadów – szkło białe, szkło kolorowe, papier, plastik, odpady zielone, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady problematyczne np. (świetlówki, gaśnice, puszki po farbach, lakierach i aerozolach, zużyte smary, oleje, kleje). Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z nieruchomości letniskowych min. 5 00, max 1000 szt./miesiąc, pojemników do segregacji odpadów komunalnych 10 zestawów (zestaw liczy 4 pojemniki o pojemności 1100 l na papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady ulęgające biodegradacji). Jest to wielkość szacunkowa, w przypadku zmiany liczby nieruchomości rekreacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia innej ilości worków i pojemników. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z sporządzonym przez siebie harmonogramem w oparciu o „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Biskupiec”. Szacunkowa ilość przez 12 miesięcy: 200,04 Mg zmieszane, 8,40 Mg selektywne. Ilości podane w SIWZ dotyczące nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-letniskowe są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne ilości (mniejsze lub większe od prognozy), uzależnione będą wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Zamówienie dostosowane jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób, które zobowiążą się do wykonywania na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym, czyli w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U.z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) czynności polegających na osobistym, bezpośrednim, fizycznym uczestniczeniu w odbiorze i dostarczeniu odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy – załączniku do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp znajduje się w rozdziale/sekcji dotyczącej tych zamówień. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Termin jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Termin płatności w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 21 dni i maximum 30 dni. Niepodanie terminu płatności lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 21 dni i dłuższego niż 30 dni terminu płatności spowoduje odrzucenie oferty. Wskazanie w opisanym przedmiocie zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - w celu wyeliminowania możliwości doprowadzenia do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, należy przyjąć że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”- tzn. o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia” (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach