Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gródek nad Dunajcem

Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 491892191

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gródek nad Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem oraz ich zagospodarowaniu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór odpadów komunalnych na terenach z zabudową jednorodzinna i wielorodzinną oraz w zakładach pracy, punktach handlowych i punktach usługowych, szkołach, instytucjach i na terenie innych podmiotów, a także przy drogach, placach i innych obiektach: 2.1. (BA) Zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach, kontenerach lub workach. 2.2. Gromadzonych w sposób selektywny następujących rodzajów odpadów: 2.2.1. (PA) Odpady papieru i tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (Kod 20 01 01, 15 01 01) 2.2.2. (PL) Odpady metali w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40) zbieranych łącznie(w pojemnikach i workach przeznaczonych do zbiórki tworzyw sztucznych) 2.2.3. (SZ) Odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (kod 20 01 02, 15 01 07) 2.2.4. (BIO) Odpady ulegające biodegradacji ze szczególnych uwzględnieniem bioodpadów (kod 20 01 08) - odpady biodegradowalne wytworzone w budynku 2.2.5. (BIO2) Odpady zielone (kod 20 02 01, 20 03 02) - odpady biodegradowalne (zielone) targowisk wytworzone poza budynkiem odbierane po wcześniejszym ogłoszeniu zbiórki (2 razy w roku) 2.3. Odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych wyszczególnionych poniżej: 2.3.1. Odpadów budowlanych i rozbiórkowych o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 08, 17 06 04, 17 09 04, 17 08 02, ex 20 03 99 2.3.2. Zużytych opon o kodzie 16 01 03 2.3.3. Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 2.3.4. Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23* 2.3.5. Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulator, i inne) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28*, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 80 2.3.6. Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, 20 01 31 2.4. Zagospodarowanie odbieranych odpadów komunalnych w sposób uwzględniając poniższe warunki: 2.4.1. W ramach zagospodarowania odpadów komunalnych podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu małopolskiego. Podmiotu odbierający zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych 2.4.2. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych innych niż wyżej wymienione oraz innych niż odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, odpad metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzysz sztucznych w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji ze szczególnych uwzględnionej bioodpadów w ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazania do odzysku, a w razie braku możliwości odzysku do unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r, poz, 1987 ze zm.) 2.4.3. W przypadku zbieranych w sposób selektywny odpadów papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury, odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła, odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzysz sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnych uwzględnionej bioodpadów, odbierając odpady zobowiązany jest przekazać je do odzysku zgodnie z zapisami art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r, poz, 1987 ze zm.) 2.4.4. W zakres zamówienia wchodzi również: a. uporządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczania wynikającego z przepełnienia pojemnika lub worka spowodowanego jego nieopróżnieniem lub brakiem odbioru we właściwym czasie, jak również spowodowanego podczas czynności odbioru b. zakup, właściwe oznakowanie oraz dystrybucja (przekazywanie) worków na poszczególne odpady do właścicieli nieruchomości c. wyposażenie części nieruchomości w kontenery d. objazd wzdłuż drogi wojewódzkiej i dróg powiatowych celem odebrania złożonych przy tych drogach (w szczególności przy przystankach autobusowych) odpadów w workach na odpady stałe segregowane i niesegregowane odstawione przez osoby z nieruchomości okresowo zamieszkanych (domki letniskowe) - w każdy poniedziałek w okresie od 15 kwietnia do 15 października 2.5. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia (rok 2018) wynosi: 1 530,2 Mg w tym: 2.5.1. 900,00 Mg - (BA) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne 2.5.2. 460,00 Mg - odpady segregowane (Papier, tektura (PA), Tworzywa sztuczne, drobny złom i metale kolorowe, opakowania wielomateriałowe (PL), Szkło białe i kolorowe (SZ), Odpady biodegradowalne wytworzone w budynku (BIO)) 2.5.3. 20,00 Mg - (BIO2) Odpady zielone (Odpady biodegradowalne (zielone) wytworzone poza budynkiem) 2.5.4. 0,20 Mg - odpady niebezpieczne (lekarstwa, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory) 2.5.5. 140,00 Mg - odpady wielkogabarytowe i zużyte opony 2.5.6. 5,00 Mg - odpady sprzętu elektrycznego i elektronicznego 2.5.7. 5,00 Mg - odpady budowlane i rozbiórkowe 2.6. Podane powyżej ilości zostały oszacowane na podstawie ilości odpadów odebranych w 2017 roku i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach do SIWZ: 3.1. Załącznik Nr 4 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z załącznikami) 3.2. Załącznik nr 7 – wzór umowy (wraz z załącznikami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał: a. Wpis do rejestru działalności regulowanej (prowadzonej przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem) w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gródek nad Dunajcem b. Zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami c. Zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) d. Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) . 2. Arkusz cenowy (wg załącznika nr 1a do SIWZ) 3. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje zamawiającemu OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (w oryginale) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach