Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w zabudowie rekreacyjnej położonych na terenie Gminy Wyszków w latach 2018-2019

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w zabudowie rekreacyjnej położonych na terenie Gminy Wyszków w latach 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wyszków oraz postanowieniami uchwał Rady Miejskiej w Wyszkowie w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyszków i zagospodarowania tych odpadów oraz w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne zakres prac obejmuje: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wykorzystywanych na cele rekreacyjne stanowiące własność osób fizycznych: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), 2) odbieranie odpadów segregowanych, 3) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 4) odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Odbieranie odpadów z zabudowy rekreacyjnej: gdzie obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01); a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l, 240 l oraz w workach; b) częstotliwość wywozu zgodnie z zapisami regulaminu (w okresie od 1 I do 31 III raz w miesiącu, w okresie od 1 IV – 31 X raz na dwa tygodnie, w okresie od 1 XI-31 XII – raz w miesiącu), wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym (w każdy poniedziałek lub wtorek jeśli w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy); c) realizacja „reklamacji” - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego, jednak nie później niż do godz. 1200 następnego dnia po zawiadomieniu; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (29) 743-77-04 lub e-mail: odpady@wyszkow.pl d) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów; e) Od właściciela nieruchomości należy odebrać każdą wystawioną ilość odpadów. 2) selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39 i 20 01 40); a) odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy rekreacyjnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków:  worek żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” do odpadów z tworzyw sztucznych, metali i odpadów wielomateriałowych,  worek niebieski z napisem „PAPIER” do odpadów z papieru i tektury,  worek zielony z napisem „SZKŁO” do odpadów ze szkła lub przezroczystych z odpowiednim oznaczeniem. b) obowiązkiem Wykonawcy będzie:  zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do recyklingu lub odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów;  posprzątanie wokół ww. worków, gdy zajdzie taka potrzeba; c) częstotliwość wywozu zgodnie z zapisami regulaminu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym (w okresie od 1 I do 31 III raz w miesiącu, w okresie od 1 IV – 31 X raz na dwa tygodnie, w okresie od 1 XI-31 XII – raz w miesiącu), wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym (w każdy poniedziałek lub wtorek jeśli w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy); d) realizacja „reklamacji” - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego, jednak nie później niż do godz. 1200 następnego dnia po dniu zawiadomienia; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr (29) 743-77-04 lub e-mail: odpady@wyszkow.pl 3Odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (między innymi o kodach 20 01 08, 20 02 01) a) odbiór ulegających biodegradacji odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości. Odpady należy gromadzić i przekazywać do odbioru w pojemnikach lub workach w kolorze brązowym z opisem „BIO”. b) częstotliwość wywozu zgodnie z zapisami regulaminu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym (w okresie od 1 I do 31 III raz w miesiącu, w okresie od 1 IV – 31 X raz na dwa tygodnie, w okresie od 1 XI-31 XII – raz w miesiącu), wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym (w każdy poniedziałek lub wtorek jeśli w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy); c) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5) Wykonawca wyposaża nieruchomości, dla których właściciel nieruchomości złożył deklarację o odbiorze odpadów w sposób segregowany w worki do selektywnego odbioru odpadów w ilości 4 sztuk przy każdym odbiorze, po jednym dla każdej z odbieranych frakcji. Worki przekazywane są w pakietach po 4 sztuki. Zamawiający nie dopuszcza pozostawiania worków w mniejszej liczbie. 6) Worki stosowane przez Wykonawcę musze być oznakowane zgodnie z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r. poz. 19). 7) Worki przekazywane mieszkańcom o pojemności 120 litrów musza być odporne na działanie niskich i wysokich temperatur, substancji chemicznych oraz rozrywanie. Worki kolorowe muszą być wykonane z materiału przezroczystego lub półprzezroczystego by umożliwić kontrolę segregacji odpadów. 3. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych 3.2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem, niezwłocznie po podpisaniu umowy. 3.3. Aktualizację bazy adresowej Zamawiający przekaże Wykonawcy bez zbędnej zwłoki każdorazowo po przedłożeniu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości lub jej korekty. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Wyszków. 3.4. Pierwszy projekt harmonogramu obejmujący okres od 1 marca 2018r. do 31 grudnia 2018r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 15.03.2018r. 3.5. Projekt harmonogramu obejmujący okres od 1 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed początkiem okresu, którego harmonogram dotyczy. 3.6. Harmonogram powinien być sporządzony tak aby: a. odbiór odpadów musi być realizowany w poniedziałek lub jeśli jest to dzień ustawowo wolny od pracy w następny dzień pracujący. z zastosowaniem przemienności zmieszane – segregacja – zmieszane – segregacja w trybie tygodniowym np. 02.08. –odpady zmieszane, 09.08.- odpady segregowane, 16.08. – odpady zmieszane, 23.08.- odpady segregowane, 30.08.- odpady zmieszane, 06.09.- odpady segregowane. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu harmonogramu oraz umieszczenia harmonogramu ustalonego z Zamawiającym na swojej stronie internetowej (o ile ja posiada) i eksponowania go przez cały okres, na który został przygotowany. Harmonogram zostanie zamieszczony również na stronie Zamawiającego. 3.8. Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi w terminie 7 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w terminie 7 dni od powzięcia informacji od Zamawiającego wprowadzi uwagi Zamawiającego. 3.9. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazywać właścicielom nieruchomości harmonogram odbioru odpadów (druk i kolportaż informacji na koszt Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii informacyjnej jedynie przez stronę internetową. 3.10. Wykonawca umieści w harmonogramie treści przekazane przez Zamawiającego. 3.11. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w terminach wynikających z harmonogramu odbioru, b) niezależnie od warunków atmosferycznych, c) pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów w sposób uniemożliwiający mieszanie odpadów. Zamawiający wymaga stosowania pojazdów wielokomorowych, pojazdów z wydzielonymi fizycznie miejscami transportu poszczególnych frakcji odpadów w sposób uniemożliwiający mieszanie ich ze sobą lub oddzielnego transportu każdej frakcji odpadów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania jednego środka transportu dla odpadów z papieru, tworzysz sztucznych i szkła oraz odpadów ulegających biodegradacji lub odpadów zmieszanych. 3.12. Zamawiający zastrzega, że nieruchomości niezamieszkałe wykorzystywane na cele rekreacyjne mogą być położone na terenach uniemożliwiających odbiór odpadów typowymi samochodami ciężarowymi. Drogi dojazdowe często mają szerokość ograniczoną do 3 m. 3.13. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego tj. uprzątanie odpadów pozostawionych wokół pojemników oraz transport odpadów w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie miejsca odbioru i trasy przejazdu. Zamawiający nie dopuszcza stosowania pojazdów z odkrytą przyczepą. 3.14. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 700- 2000 3.15. Odbiór odpadów będzie realizowany z przed posesji. Zamawiający wskazuje, że na terenach wykorzystywanych na cele rekreacyjne mogą wystąpić trudności z przejazdem pojazdów ciężarowych ze względu na ograniczoną szerokość dróg, Wykonawca zobowiązany jest do zastosowani innych rozwiązań umożliwiających odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości. 3.16. Realizacja usługi na terenach zabudowy rekreacyjnej wymaga zastosowania dostosowanych samochodów ze względu na charakter zabudowy – wąskie drogi nieutwardzone. 3.17. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach do pojazdu, który uległ awarii. 3.18. Odpady zbierane w sposób selektywny nie mogą być mieszane z odpadami zmieszanymi. Zamawiający dopuszcza zgniatanie odpadów z tworzyw sztucznych i papieru pod warunkiem możliwości poddania ich procesom umożliwiającym przygotowanie do ponownego użycia lub recyklingu. Zamawiający nie dopuszcza zgniatania odpadów ze szkła. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa niedopuszczalne jest mieszanie poszczególnych frakcji odpadów segregowanych oraz odpadów segregowanych z odpadami zmieszanymi. 3.19. Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych z odpadami odebranymi z nieruchomości niezamieszkałych. 3.20. Odbiór odpadów należy realizować pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi nazwą firmy, danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 3.21. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289). 3.22. W przypadku, gdy Wykonawca wykonuje usługę w więcej niż jednym sektorze zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań, o których mowa z pkt. 3.22 oddzielnie dla każdego sektora, w którym tę usługę wykonuje. 3.23. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyszków Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać recyklingowi, odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. 3.24. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987 z późn. zm.), 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 3) Uchwały Rady Gminy Wyszków w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wyszków, 4) Uchwały Rady Gminy Wyszków w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyszków i zagospodarowania tych odpadów, 5) Uchwała Rady Gminy w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 6) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, dla Mazowsza 3.25. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2017r., poz. 1289), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016r., poz. 2167), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. u. z 2017r. poz. 19). 3.26. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). Dokumentacja będzie prowadzona poprzez zapis pozycjonowania GPS oraz narzędzia umożliwiające dokumentację ilości i struktury odbieranych odpadów z poszczególnych nieruchomości. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość pełnego wglądu w zapisy tras przejazdów wszystkich pojazdów wykonujących odbiór odpadów na terenie gminy w systemie ciągłym oraz dostęp do zapisów archiwalnych. 3.27. Wykonawca jest zobowiązany do kontroli wagi pojazdu wykonującego usługę odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych każdorazowo przed rozpoczęciem obsługi oraz po zakończeniu odbioru. Wagę zewnętrzną wskaże Zamawiający w dniu podpisania umowy. Waga zlokalizowana będzie na terenie Wyszkowa, w dzielnicy przemysłowej. 3.28. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. Podczas pierwszego stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca poucza właściciela nieruchomości, o pouczeniu informuje Zamawiającego. O każdym kolejnym przekazaniu odpadów posegregowanych w niewłaściwy sposób Wykonawca informuje Zamawiającego załączając oświadczenie wykonawcy oraz dowód w postaci zdjęcia (umożliwiającego skuteczną identyfikację punktu odbioru odpadów). W przypadku ujawnienia przypadku nieprawidłowej segregacji, o której Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy karę umowną. 3.29. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktur wraz z kartami przekazania odpadów, wykazem nieruchomości zobowiązanych do selektywnej zbiórki odpadów, a nieprzeprowadzających jej (niesegregujących odpady), sprawozdaniem z miejsc odbioru worków z odpadami niesegregowanymi (zmieszanymi) dostawianych do pojemników przeznaczonych na tego rodzaju odpady (adres i ilości dostawionych worków). Nie przekazanie takiej informacji w przypadku ujawnienia takich przypadków przez Zamawiającego może skutkować naliczeniem kary umownej. 3.30. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.31. Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. Niedopuszczalne jest by pojazd zanieczyszczał trasę przejazdu wyciekami lub fragmentami odpadów. 3.32. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej (odpadów poprodukcyjnych oraz odpadów komunalnych z działalności gospodarczej) oraz z nieruchomości nie wskazanych przez Zamawiającego. 3.33. W przypadku nieruchomości, która zmieniła swój status użytkowania na nieruchomość niezamieszkałą Wykonawca nie będzie odbierał odpadów od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. 3.34. Wykonawca: a) będzie odbierał odpady z tej nieruchomości począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w których przekazano informację o tej nieruchomości, b) dostarczy właścicielowi nieruchomości, w ciągu 7 dni roboczych od przekazania informacji o nowo zgłoszonej nieruchomości, harmonogram odbierania odpadów. 3.35. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2017r., poz. 1289), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016r., poz. 2167), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 3.36. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyposażenia pojazdów w urządzenia GPS na swój koszt, służące rejestracji trasy przejazdu w celu kontroli na jakości świadczenia usług. 3.37. Wykonawca po zgłoszeniu Zamawiającego przekaże mu worki do segregacji dla mieszkańców składających po raz pierwszy deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13 000 zł (trzynaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Wyszkowa, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017r. poz. 1289) w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia. 2) posiadanie aktualnego wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez GIOŚ, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 01.09.2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015r. poz. 1688.) w związku z art. 235 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.) i art. 84, art. 124 ust. 1 ustawy z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688), 3) posiadanie aktualnego zezwolenia na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Inne dokumenty: 3.1. Formularz oferty. 3.2. Wykaz instalacji do których będą przekazywane odpady. 3.3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach