Przetargi.pl
„Ochrona terenu Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. przy ul. Łukasiewicza 4”.

Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Łukasiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 14 92 , fax. 22 318 14 07
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Łukasiewicza 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 14 92, fax. 22 318 14 07
    REGON: 14634872100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ochrona terenu Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. przy ul. Łukasiewicza 4”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenu Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. przy ul. Łukasiewicza 4, a w szczególności wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z ochroną terenu i mienia oraz utrzymaniem czystości terenu w tym min.: a. Zamiatanie i odśnieżanie chodników. b. Pielęgnacja i utrzymanie zieleni w tym koszenie trawników na zlecenie Zamawiającego przy użyciu sprzętu Zamawiającego. c. Dozór obiektu i terenu wokół niego. d. Ochrona mienia znajdującego się w obiekcie. e. Prowadzenie rejestru osobowego na terenie obiektu. f. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń, kontrola ruchu samochodowego. g. Prowadzenie działań zapobiegawczo-informacyjnych w przypadku powstania szkód np..: zalanie pomieszczeń, pożar itp. W ramach dozoru obiektu i terenu wokół niego oraz zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie obiektu, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a. Przestrzegania zasad zarządzania obiektem obowiązujących u zamawiającego; b. Podejmowania interwencji wobec osób zakłócających prace lub porządek publiczny w zarządzanym obiekcie; c. Prowadzenia systematycznych, rejestrowanych obchodów terenu wokół zarządzanego obiektu w celu stwierdzenia: 1. czy na terenie obiektu nie znajdują się osoby obce stwarzające w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, 2. sprawdzenia stanu zabezpieczeń oraz prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników. d. Informowania odpowiednich służb i osób upoważnionych przez zamawiającego o zaistniałych zdarzeniach losowych tj. pożarze, awarii sieci wodociągowej, gazowej, elektrycznej itp. e. W przypadku stwierdzenia zaistnienia przestępstwa na terenie chronionego obiektu powiadomienia o tym fakcie organów ścigania. f. Współdziałania z organami ochrony przeciwpożarowej w przypadku powstania pożaru, aż do momentu jego likwidacji. Niniejsze prace mają być wykonywane na jednoosobowym stanowisku pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00-6:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. Wykonawca przystępujący do postępowania gwarantuje, że posiada wszelkie wymagane zezwolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, które są wymagane przepisami prawa. Charakterystyka przedmiotu zamówienia została określona w załączniku nr 7 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu umowy monitorowania systemu alarmowego i nadzoru grup interwencyjnych. Zamawiający powinien mieć możliwość całodobowego bieżącego monitorowania on-line dozorowanego obiektu i najbliższego terenu wokół niego oraz rejestracji obchodów pracowników ochrony, Wykonawca powinien mieć możliwość stałego odbierania i przechowywania, przez minimum 1/3 miesiące sygnałów otrzymanych z rejestrowania dokonywanych obchodów. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić zamawiającemu urządzenie antynapadowe poza godzinami świadczenia usługi. Zamawiający ma prawo 2 razy w miesiącu wezwać patrol interwencyjny bezpłatnie i bez podania przyczyny. Wykonawca jest zobowiązany do kontroli pracownika alkomatem co najmniej 2 razy dziennie przed podjęciem służby i przed zakończeniem służby, z każdego badania powinien być sporządzony protokół. Wykonawca zobowiązuję się na zainstalowanie na terenie Obiektu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w ustalonej ilości punktów kontrolnych. System powinien przesyłać w czasie rzeczywistym do centrum dozoru zlokalizowanym poza obiektem dozorowanym informacje o potwierdzeniu przybycia pracownika do punktu kontrolnego. Jednocześnie powinna być zapewniona przez centrum dozoru możliwość automatycznej kontroli przybycia pracownika w określonym czasie wskazanym wcześniej przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym co najmniej posiadał całodobowo do dyspozycji grupę interwencyjną, która podejmie czynne działania służące zachowaniu mienia i niezwłocznie po uzyskaniu sygnału z urządzenia antynapadowego przybędzie na miejsce w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu otrzymania informacji - pora nocna, 10 minut dzień. 2) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy realizującego zamówienie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. a) Wykonawca zobowiązuję się, że prace będące przedmiotem zamówienia będą przez cały okres realizacji zamówienia wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 3) Dla potwierdzenia przestrzegania przez Wykonawcę obowiązków określonych związanych z zatrudnieniem na umowę o pracę, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia zatrudnienia zadeklarowanej w ofercie liczby osób bezrobotnych na podstawie umowy o pracę ( o ile zadeklarował) oraz pozostałych osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, realizujących umowę: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę do realizacji przedmiotu umowy osób bezrobotnych lub/i pozostałych osób nie posiadających takiego statusu. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określeni e podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności w ramach świadczenia usług ochroniarskich wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób(z wyszczególnieniem liczby osób o statusie osób bezrobotnych), rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji umowy zawierający ich imiona i nazwiska, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłaceni e przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia, numeru konta bankowego). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4)Wykonawca, może zastąpić osoby wykonujące czynności w ramach świadczenia usług ochroniarskich pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. W przypadku zmiany osoby lub osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę, Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego przedłożenia w terminie 3 dni zaktualizowanego wykazu pracowników, o których mowa w ust. 3 powyżej . Tak zmiana nie stanowi zmiany umowy. 5) W przypadku nieprzedłożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3 powyżej w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, Zamawiający ma prawo nałożyć na Wykonawcę karę umowną w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia netto, wskazanego w paragrafie 7 ust.2 umowy. Zastrzeżenie kary umownej nie wyklucza żądania odszkodowania na zasadach ogólnych w sytuacji, gdy szkoda przewyższa wysokość zastrzeżonej kary umownej. 6) Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dokumentów, o których mowa w ust. 2 powyżej, w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, z jednoczesnym zachowaniem prawa do naliczenia kary umownej, o której mowa w §10 ust. 1 umowy w terminie 30 dni od upływu miesięcznego terminu o którym mowa powyżej. Zastrzeżenie kary umownej nie wyklucza żądania odszkodowania na zasadach ogólnych w sytuacji, gdy szkoda przewyższa wysokość zastrzeżonej kary umownej. 7) W trakcie realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośni spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę obowiązków dotyczących zatrudnienia opisanych w §9 Umowy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na każde wezwanie Zamawiającego , w terminie i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego w wezwaniu, wszystkie bądź wybrane dokumenty, o których mowa w ust. 2 powyżej, aktualne na dzień ich przedłożenia Zamawiającemu w wyniku wezwania. 8) W przypadku niewywiązania się bądź nienależytego wywiązania się z obowiązku przedstawienia dokumentów na wezwanie Zamawiającego , o którym mowa powyżej, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, o którym mowa powyżej i naliczyć karę umowną o której mowa w § 10 ust. 1 Umowy. Zastrzeżenie kary umownej nie wyklucza żądania odszkodowania na zasadach ogólnych w sytuacji, gdy szkoda przewyższa wysokość zastrzeżonej kary umownej. 9) Za niedopełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę obowiązku dotyczącego zatrudnienia, przez cały okres realizacji Umowy, na podstawie umowy o pracę osób bezrobotnych w zadeklarowanej w ofercie liczbie lub pozostałych osób, Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższym naruszeniu oraz nałożyć na Wykonawcę karę umowną o której mowa w § 10 ust. 1 Umowy. Zastrzeżenie kary umownej nie wyklucza żądania odszkodowania na zasadach ogólnych w sytuacji, gdy szkoda przewyższa wysokość zastrzeżonej kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada: Aktualną koncesję wydaną przez MSWiA (wraz ze wszystkimi Decyzjami zmieniającymi koncesję) na prowadzenie działalności objętej postępowaniem w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Nr 114,poz. 740 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach