Przetargi.pl
OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE

Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Kaszubska 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 48 55 535 , fax. 91 4855372
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
    ul. Kaszubska 42 42
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 48 55 535, fax. 91 4855372
    REGON: 32049275100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIE JEST OCHRONA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: a) co najmniej 50% będących kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, b) niekarane, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż pracownicy ochrony skierowani do realizacji przedmiotowego zamówienia nie byli karani za przestępstwo umyślne (na podstawie informacji z Krajowego Rejestru Karnego). Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, jest zobowiązany przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu imienną listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji - lista powinna uwzględniać wszystkie osoby skierowane do wykonywania niniejszego zamówienia wraz z wskazaniem chronionych obiektów Sądu, do których zostaną skierowani; UWAGA: a)Informujemy, iż po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (na etapie realizacji zamówienia) zmiany personalne wśród osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 9 niniejszego rozdziału, będą możliwe jedynie w razie wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych (pod tym pojęciem rozumie się również rozwiązanie stosunku prawnego przez pracownika ochrony z Wykonawcą). W takim przypadku Wykonawca winien poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania zmiany i uzyskać akceptację Zamawiającego. b) Zamawiający dopuszcza także zmiany spowodowane przez zaniedbywanie lub nienależyte wykonywanie obowiązków pracowników ochrony wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wcześniejszego uzgodnienia personalnej zmiany z Zamawiającym z min. 3 - dniowym wyprzedzeniem. c) Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie wymagania postawione w tym postępowaniu, przeszkolenia w zakresie wykonywania obowiązków pracowników ochrony. Zamawiający nie dopuści do wykonywania usługi przez osoby inne niż wskazane na liście, z zastrzeżeniem w/w dopuszczalnych zmian. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), aby Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zatrudnił w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, przy realizacji zamówienia 1 osobę niepełnosprawną, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i powierzył tej osobie czynności związane z faktyczną realizacją umowy. Wykonawca zatrudni wyżej wymienioną osobę w okresie wykonywania umowy, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez jedną ze stron, tj. pracownika Wykonawcy lub Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej Wykonawca przy wykonywaniu umowy zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z osobą niepełnosprawną zawartą pomiędzy osobą niepełnosprawną, a Wykonawcą w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia pracy na rzecz Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność osoby zatrudnionej w okresie realizacji umowy. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną zgodnie z zapisami umowy. Zamawiający będzie miał również prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu na jego każde wezwanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku o którym mowa w niniejszym punkcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie właściwe dla zamówienia tj. w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach