Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Kole

SĄD OKRĘGOWY W KONINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632464590 , fax. 63 242 65 69
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
    ul. Energetyka 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632464590, fax. 63 242 65 69
    REGON: 311615057
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (...)2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz przy ul. Włocławskiej 2 (budynek wynajmowany na potrzeby Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Wydziału Ksiąg Wieczystych).W skład obiektu Sądu Rejonowego w Kole objętego ochroną wchodzą: - budynek A przy ul. Włocławskiej 4, budynek trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, o łącznej powierzchni użytkowej 1595,38m2,- budynek B przy ul. Włocławskiej 2, w którym wynajmowane są pomieszczenia na potrzeby Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Wydziału Ksiąg Wieczystych, budynek trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony. Wynajmowana powierzchnia biurowa wynosi łącznie 398,07 m2. Zamawiający informuje, że w 2023 r. przewidywane jest zwiększenie powierzchni wynajmowanej o 96 m2 z przeznaczeniem na potrzeby Archiwum Zakładowego. - tereny zewnętrzne o łącznej powierzchni 2323,00 m2 (chodniki, parkingi, tereny zielone),- oba budynki znajdują się w bliskim sąsiedztwie.3. Wyżej wymienione budynki wyposażone są w:- budynek A przy ul. Włocławskiej 4 - system monitoringu (telewizji dozorowej), system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, bramkę do wykrywania metali, instalację sygnalizacji pożaru połączoną telefonicznie z PSP w Kole,- budynek B przy ul. Włocławskiej 2 (wynajmowany na potrzeby Sądu Rejonowego w Kole) - system monitoringu (telewizji dozorowej), system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, bramkę do wykrywania metali, instalację sygnalizacji pożaru (instalacja nie jest podłączona telefonicznie z PSP). 4. Obiekt posiada:- budynek przy ul. Włocławskiej 4 – jedno wejście główne, dwa wejścia boczne. Przy budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych. - budynek przy ul. Włocławskiej 2 - jedno wejście główne, dodatkowe wejście za pośrednictwem windy od strony wschodniej przy którym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:a) w pieniądzu – przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie – BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2023 r. poz. 462 t.j.).3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 1 pkt b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zasady zatrzymania albo zwrotu wadium reguluje art. 98 ustawy Pzp .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania,1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że działa zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 t.j.) - posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia.1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – na potwierdzenie niniejszego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 zł w okresie trwania umowy.1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał minimum dwie, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy oraz na jednym obiekcie użyteczności publicznej, usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda.Przez budynek użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastrukturyz dnia 17.07.2015 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 t.j.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach