Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie

Sąd Rejonowy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3638128 , fax. 032 3688160
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Będzinie
    ul. Sączewskiego 23 23
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 3638128, fax. 032 3688160
    REGON: 00032200500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Będzinie, w budynkach: 1.1 przy ul. Sączewskiego 23, 1.2 przy ul. Sączewskiego 27, 1.3 przy ul. Królowej Jadwigi 2. oraz prowadzenie nadzoru systemu alarmowego oraz monitoring systemu telewizji przemysłowej w budynku Sądu w Będzinie przy ul. Sączewskiego 23. 2. Wykonanie zamówienia w szczególności polegać będzie na: 2.1 pełnieniu dyżurów w wyznaczonych posterunkach i czasie przez kwalifikowanych pracowników ochrony, 2.2 podłączenia systemu alarmowego Zamawiającego i systemu antynapadowego do centrum monitoringu Wykonawcy i monitorowanie sygnałów w całym okresie obowiązywania umowy we wszystkie dni roku, przez 24 godziny na dobę, 2.3 podejmowaniu w uzasadnionych przypadkach działań interwencyjnych, także poprzez wykorzystanie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej, przy czym czas dojazdu grupy interwencyjnej w czasie urzędowania Zamawiającego do głównego obiektu Zamawiającego (Będzin, ul. Sączewskiego 23) nie będzie dłuższy niż zadeklarowany przez Wykonawcę w treści oferty i zawsze nie dłuższy niż 20 minut od odebrania sygnału (wezwania) w czasie urzędowania Zamawiającego oraz krótszy w pozostałych godzinach, 2.4 asysty grupy interwencyjnej, potwierdzonej wpisem do książki służby, w czasie obchodów obiektu przy ul. Sączewskiego 23 i przy ul. Królowej Jadwigi 2, poza godzinami urzędowania Zamawiającego - co najmniej 2 razy na dobę, 2.5 wsparcia serwisu technicznego, we wszystkie dni tygodnia i 24 godziny na dobę przez techników posiadających niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, dla systemu CCTV i alarmowego zainstalowanych u Zamawiającego, w przypadku ich awarii. 3. W ramach świadczonej usługi Wykonawca wyposaży obiekt na ul. Sączewskiego 23 w ręczny wykrywacz metali oraz alkotest. 4. Zamawiający wymaga aby usługa była wykonywana wyłącznie przez pracowników ochrony posiadających odpowiednie kwalifikacje pozostających w stosunku pracy z Wykonawcą. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są w: - opisie przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy, - wzorze umowy na świadczenie usług ochrony stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 28.03.2014 r. do godz.9.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O. Katowice nr 33 1130 1091 0003 9098 8590 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP 1/14 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w rozdziale X pkt 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Wadium wniesione w poręczeniu lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 28.03.2014 r. do godz.9.00 w siedzibie zamawiającego, adres jak w rozdz. VI SIWZ w pok. Nr 302. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 9. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dojazdu grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach