Przetargi.pl
Ochrona obiektów Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego segmentów III-V przy ul. Dobrzańskiego 3 oraz segmentów I i II przy ul. Dobrzańskiego 1 w Lublinie wraz z przyległymi parkingami, terenami zielonymi i drogą, oraz znajdującego się tam mienia w pełnym zakresie, a także zimowe utrzymanie dojścia do tych obiektów.

Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 61 00 , fax. 81 531 85 48
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna
    ul. Dobrzańskiego 3 3
    20-262 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 61 00, fax. 81 531 85 48
    REGON: 06000517200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpnt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego segmentów III-V przy ul. Dobrzańskiego 3 oraz segmentów I i II przy ul. Dobrzańskiego 1 w Lublinie wraz z przyległymi parkingami, terenami zielonymi i drogą, oraz znajdującego się tam mienia w pełnym zakresie, a także zimowe utrzymanie dojścia do tych obiektów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Ochrona fizyczna realizowana będzie przez pracowników ochrony (dozorców) całodobowo, przy czym czas pracy osób wykonujących powierzone zadania ochrony będzie zgodny ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2) Ochrona sprawowana będzie na dwóch posterunkach (Dobrzańskiego 3 i Dobrzańskiego 1) w godzinach 7.00 - 21.00. W godzinach 21.00 do 7.00 ochronę sprawować będzie jedna osoba na wszystkich 5 segmentach. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia jednolitego ubioru pracowników świadczących usługę tj. mundury i elementy identyfikujące firmę ochrony oraz indywidualne identyfikatory pracownika ochrony, 4) Pracownicy ochrony będą wyposażeni w system antynapadowy, który w przypadku realnego zagrożenia pozwoli im na natychmiastowe wezwanie grup interwencyjnych. 5) Wykorzystanie grupy interwencyjnej będzie miało miejsce w sytuacjach zagrożenia dla bezpieczeństwa klientów, pracowników, mienia i obiektów Zamawiającego. 6) Czas reakcji grupy interwencyjnej nie powinien przekraczać 15 minut. 7) Zadania ochrony będą wykonywane w sposób pozwalający na właściwe zabezpieczenie chronionego obiektu, oraz w godzinach otwarcia obiektu, tj. od 7:00 do 21:00, na skuteczne kierowanie ruchem osób przychodzących do obiektu. 8) W ramach utrzymania dojść do budynku Wykonawca będzie opróżniał i wycierał popielnice zewnętrzne na bieżąco. 9) W ramach zimowego utrzymania dojścia do obiektu Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków meteorologicznych zapewnić odśnieżanie, posypywanie piachem i solą wszystkich pieszych traktów komunikacyjnych wokół obiektu, w szczególności na bieżąco usuwać gołoledź, odśnieżać, posypywać piachem i solą wszystkie alejki łączące parkingi wokół obiektu i ulicę Dobrzańskiego ze wszystkimi drzwiami wejściowymi do obiektu. 10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wewnętrzny system kontroli pracy pracowników ochrony i stanu zabezpieczeń na obiekcie w szczególności poprzez wykorzystanie sprawdzających obiekt kilkukrotnie w ciągu doby (zarówno w dzień jak i w porze nocnej) załóg interwencyjnych lub przy zastosowaniu innego równoważnego rozwiązania. Niezależnie od zobowiązań określonych w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania systemu kontroli obchodów, z którego raporty będą systematycznie przekazywane Zamawiającemu. Raporty przesyłane będą drogą mailową w formie pliku xls, csv w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień. Zawierać będą min. informacje o dacie, czasie i miejscu każdego użycia systemu kontroli obchodów. Obchody realizowane będą pomiędzy godziną 6.00 a 18.00 - 4 razy, pomiędzy 18.00 a 6.00 co dwie godziny. Obchody mogą być realizowane w innym wymiarze w przypadku zaistnienia potrzeby, podane ilości są ilościami minimalnymi. 11) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę cechowały się wysoką kulturą osobistą oraz dyscypliną pracy i działały w dyskretny sposób niekolidujący z funkcjonowaniem Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego S.A. 12) Wykonawca zobowiązuje się, iż codziennie od godziny 7.00 do zamknięcia budynku, tj. do godziny 21:00, a w dniach wskazanych przez Zamawiającego również w innych porach doby, pracownicy ochrony będą wykonywali obowiązki ze szczególnym uwzględnieniem konieczności osobistego monitorowania wejść do budynku na parterze, w taki sposób, aby móc na bieżąco rozpoznać i wyeliminować ewentualne zagrożenia, oraz żeby w sposób prawidłowy kierować ruchem osób przychodzących do budynku. Zamawiający udostępni w celu wykonywania obowiązków, o których mowa w niniejszym ustępie miejsce na parterze segmentów V i I (recepcje). Zobowiązanie do osobistego monitorowania przepływu osób w budynku w żadnym stopniu nie wyłącza, ani nie ogranicza wszystkich innych obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej umowy i powinno zostać w pełni z nimi skoordynowane. 13) Ponadto oprócz recepcji, o których mowa powyżej, zamawiający bezpłatnie zapewni pracownikom Wykonawcy ogrzewane pomieszczenie ochrony znajdujące się na I piętrze segmentu V, z dostępem do toalety z w.c. oraz energii elektrycznej. 14) Wykonawca zapewni pracownikom ochrony służbowe telefony komórkowe lub inny skuteczny system komunikacji bezprzewodowej do korzystania w sprawach służbowych i awaryjnych. 15) Zamawiający udostępnia Wykonawcy zainstalowane urządzenia monitoringowe, oraz zobowiązuje Wykonawcę do zgodnej z przeznaczeniem obsługi tych urządzeń, w tym do zabezpieczania nagrań monitoringowych w zakresie określonym przez Zamawiającego. 16) Wykonawca rozpocznie realizację usługi od dnia 01.01.2015 r. Przejęcie obowiązków od dotychczasowego Wykonawcy powinno nastąpić 1 - 2 dni wcześniej bez dodatkowego wynagrodzenia. Tryb i forma przekazania zostaną omówione z Wykonawcą podczas podpisywania umowy. 17) Zadania pracowników ochrony: a) Obejmujący zlecony dozór mienia pracownik ochrony zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z dozorowanym obiektem, winien uzgodnić sposób alarmowania właściwych władz w razie wypadku, kradzieży, napadu czy pożaru. Adresy i numery telefonów: Zamawiającego, Najemców, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego powinny znajdować się w widocznym miejscu. b) Pracownik ochrony odpowiada za powierzone mu mienie, w związku z czym nie może pełnić służby w jednym miejscu lecz powinien systematycznie obchodzić dozorowany teren zwracając na wszystko uwagę. c) Pracownik ochrony może opuścić dozorowany obiekt jedynie po przekazaniu go swojemu następcy po upływie godzin dozorowania. W przypadku nie stawienia się następcy kontynuuje dozór zawiadamiając o tym fakcie swojego zwierzchnika. d) Pracownik ochrony punktualnie przychodzi do pracy zgodnie z planem pracy na dany miesiąc. O wszelkich zmianach planu pracy Wykonawca winien poinformować Zamawiającego z wyprzedzeniem tak by Zamawiający dysponował aktualną informacją o tym, którzy pracownicy ochrony będą wykonywali obowiązki na obiekcie, przed podjęciem przez nich dozoru. Wykonawca odpowiedzialny jest za to by czas pracy osób wykonujących powierzone zadania ochrony był zgodny ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. e) Przyjmujący dozór pracownik ochrony sprawdza stan zabezpieczenia pomieszczeń zamkniętych, plomb, drzwi, okna, bramy, parkujące pojazdy, urządzenia techniczne itp. i potwierdza przyjęcie mienia pod ochronę w Książce służby wpisując uwagi na temat przekazywanego mienia. f) Pracownik ochrony sprawuje nadzór nad zainstalowanymi urządzeniami monitoringowymi oraz obsługuje je zgodnie z przeznaczeniem, łącznie z zabezpieczaniem nagrań monitoringowych w zakresie określonym przez Zamawiającego. g) W pomieszczeniu ochrony znajduje się Książka służby, do której dozorca winien wpisywać swoje spostrzeżenia i uwagi odnośnie dozorowanego obiektu. O ewentualnych zagrożeniach powinien niezwłocznie informować zarządzającego obiektem oraz swojego zwierzchnika. Prawo do kontroli pracownika ochrony mają jego przełożeni oraz Zamawiający lub osoby przez niego upoważnione. Zalecenia Zamawiającego pracownik ochrony wykonuje po uzgodnieniu ze swoim przełożonym. h) Pracownik ochrony wspiera działania Zamawiającego związane z przygotowywaniem obsługi szkoleń i eventów, ustawiania wyposażenia sal szkoleniowych. i) Pracownik ochrony winien stosować się do zaleceń osób kontrolujących, o ile to nie koliduje z zakresem czynności i obowiązków oraz przepisami ochrony zdrowia, życia i mienia - bhp, p.poż. j) Pracownik ochrony reaguje na sygnały alarmowe z instalacji znajdujących się w budynku Zamawiającego m.in. z Systemu Alarmu Pożaru. k) Wstęp na teren obiektu jest monitorowany, tzn. że oprócz kontrolujących i wskazanych przez Zamawiającego osób, w tym firm i ich pracowników, z którymi łączy Zamawiającego umowny stosunek cywilnoprawny na terenie obiektu, w godzinach jego otwarcia, mogą znajdować się także inne osoby, z zastrzeżeniem, iż zostały wylegitymowane i zarejestrowane w książce wejść i wyjść. Po godzinach otwarcia obiektu, dostęp do pomieszczeń mają wyłącznie osoby upoważnione, w związku z czym pracownik ochrony winien zwrócić szczególną uwagę na takie osoby sprawdzając ich upoważnienie dostępu do pomieszczeń obiektu i odnotowuje ich wejście wyjście w Książce wejść i wyjść, chyba że Zamawiający wskaże inny sposób postępowania w tych przypadkach. l) W przypadku wnoszenia i wynoszenia oraz wwożenia i wywożenia czegokolwiek z terenu lub na teren dozorowanego obiektu, przez osoby inne niż wskazane i upoważnione przez Zamawiającego pracownik ochrony winien zwrócić na to szczególną uwagę sprawdzając czy osoby dokonujące takiej czynności robią to w sposób uprawniony, a ponadto odnotować w Książce służby każdy taki przypadek wnoszenia i wynoszenia oraz wwożenia i wywożenia czegokolwiek z terenu lub na teren dozorowanego obiektu ze wskazaniem osoby i/lub firmy oraz rodzaju i ilości wnoszonych wynoszonych rzeczy, chyba że Zamawiający wskaże inny sposób postępowania w tych przypadkach. m) Sumiennie pilnować mienia, za które odpowiedzialność materialną w stosunku do Zamawiającego ponosi Wykonawca. n) Dozorować zgodnie z przepisami, instrukcjami i zakresem czynności. o) Dbać o dobre imię Zamawiającego. p) Przestrzegać i egzekwować obowiązujący w obiekcie zakaz palenia. q) W przypadku pożaru - starać się ugasić pożar przy użyciu dostępnych środków przeciwpożarowych oraz bezzwłocznie zaalarmować Straż Pożarną postępując zgodnie z instrukcją p. pożarową Zamawiającego. r) W przypadku zauważenia śladów kradzieży, włamania - niezwłocznie zawiadomić Policję, zarządzającego dozorowanym obiektem oraz swojego zwierzchnika, a także podjąć bezpośrednie czynności w kierunku zatrzymania osoby podejrzanej i zabezpieczenia śladów przestępstwa. s) W sprawach służbowych i awaryjnych korzystać ze służbowego telefonu komórkowego lub innego systemu komunikacji bezprzewodowej. t) Znać miejsca głównych wyłączników prądu, wody, gazu. W przypadku zmiany warunków meteorologicznych (wiatr, deszcz, śnieg) sprawdzić istniejące zabezpieczenia celem zapobieżenia powstaniu strat materialnych. u) Oszczędzać energię elektryczną poprzez wyłączanie zbędnych urządzeń elektrycznych. v) Sprzątać i utrzymywać w czystości pomieszczenie ochrony oraz w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków meteorologicznych zapewnić odśnieżanie, posypywanie piachem i solą wszystkich pieszych traktów komunikacyjnych wokół obiektu, w szczególności na bieżąco usuwać gołoledź, odśnieżać, posypywać piachem i solą wszystkie alejki łączące parkingi wokół obiektu i ulicę Dobrzańskiego ze wszystkimi drzwiami wejściowymi do obiektu. w) Dbać o swój estetyczny wygląd zewnętrzny oraz estetykę miejsca pracy. x) Zapoznać się i przestrzegać instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie obiektu dotyczących porządku i bezpieczeństwa. y) Wykonywać polecenia swoich przełożonych lub osób przez nich upoważnionych oraz przedstawicieli Zamawiającego o ile nie są sprzeczne z poleceniami przekazanymi przez przełożonych. Doraźne polecenia wydane przez Zamawiającego lub kierownictwo Wykonawcy powinny być wpisane do Książki służby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpnt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach