Przetargi.pl
ochrona obiektów i mienia Zamawiającego przy ul. Targowej 19 w Świdniku

Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Konopnickiej 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7512044 , fax. 81 7512837
  • Data zamieszczenia: 2016-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
    ul. Konopnickiej 3 3
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 7512044, fax. 81 7512837
    REGON: 43012130500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ochrona obiektów i mienia Zamawiającego przy ul. Targowej 19 w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona obejmuje teren Zakładu Usług Porządkowych i Robót Drogowych przy ul. Targowej 19 w Świdniku. Ochrona będzie polegała na zabezpieczeniu powierzonego mienia na obszarze chronionym przed bezprawnym działaniem osób trzecich, a w szczególności przed kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem oraz przed dewastacją mienia. Do obowiązków pracowników ochrony będzie należało m.in.: - uniemożliwienie wstępu na teren chroniony osobom nieupoważnionym; - kontrolowanie celowości przebywania osób na terenie chronionych obiektów po zakończeniu pracy, dokumentowanie ich pobytu; - ochrona obiektów przed działaniem osób zakłócających porządek i osób nietrzeźwych lub będących pod wpływem środków odurzających; - zgłaszanie dostrzeżonych nieprawidłowości w zabezpieczeniu powierzonego do ochrony mienia i obiektów; - sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego; - dokonywanie ciągłych obchodów terenu powierzonego do ochrony - poza godzinami urzędowania Zamawiającego nie rzadziej niż raz na godzinę; w czasie obchodów osoba sprawująca dozór powinna posiadać przy sobie telefon komórkowy; - systematyczne prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko, godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru, a także uwagi dotyczące jego przebiegu, w szczególności brak kluczy do pomieszczeń i pojazdów, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodno-kanalizacyjne; - nadzór nad kluczami do pomieszczeń oraz pojazdów służbowych; - prowadzenie ewidencji pojazdów wjeżdżających na ochraniany teren oraz przebywających tam osób poza godzinami urzędowania Zamawiającego; - zamykanie i otwieranie o określonej porze bramy wjazdowej; - w przypadku włamania, kradzieży lub wtargnięcia osób trzecich i itp. natychmiastowe powiadomienie o tym właściwej jednostki policji oraz przedstawiciela zamawiającego i przełożonego oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia w sposób zapewniający ochronę pozostałego mienia; - w przypadku awarii, wybuchu lub pożaru zawiadomienie odpowiednich służb oraz przedstawiciela zamawiającego i przełożonego; - nadzór nad przestrzeganiem zasad bhp i ppoż. - wykonywanie drobnych czynności nie wpływających na jakość ochrony (np. utrzymywanie w czystości dróg dojścia, przypilnowanie miejsc parkingowych, odśnieżanie miejsc parkingowych oraz dróg dojścia i posypywanie ich piaskiem i/lub solą, udzielanie informacji, drobne prace rozładunkowe czy porządkowe itp.). Szczegółówe wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 2 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł (dwa tysiące zł). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, konto nr 15 8689 0007 6000 8082 2000 0010.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pegimek.swidnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach