Przetargi.pl
Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48

Agencja Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2111247 , fax. 32 2111543
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 7 7
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 32 2111247, fax. 32 2111543
    REGON: 27220393300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ak.brzeszcze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednoosobowa jednostka prawa handllowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48.Obsada: Jeden pracownik ochrony: w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, - od godz. 2200 - do godz. 0600 następnego dnia w piątek,- od godz. 2200 - do godz. 0600 następnego dnia w soboty,- od godz. 1400 - do godz. 0600 następnego dnia w niedziele i święta- od godz. 600 - do godz. 0600 następnego dnia Drugi pracownik ochrony: codziennie -od godz.2200 - do godz.0600 następnego dnia Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi ochrony w czasie trwania umowy nie przekroczy 25050 osobogodzin (8350 osobogodzin w roku). Zamawiający zastrzega sobie prawo obniżenia liczby osobogodzin w każdym roku o 20% oraz zmiany harmonogramu pracy określonego w pkt 3.2. ppkt 1 i 2 niniejszej siwz. Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo do wykonywania na rzecz Zamawiającego następujących czynności:prowadzenie ewidencji osób przebywających na składowisku, prowadzenie ewidencji samochodów wjeżdżających na składowisko, ważenie ich na wadze samochodowej, wypisywanie kwitów wagowych, obsługa pompy odcieków, sprawdzanie stanu poziomu zbiornika na odcieki,monitoring ppoż. sektorów składowiska, linii segregacyjnej i kompostowni ręczne - letnie i zimowe - utrzymanie wagi samochodowej i dojścia do budynku biurowego, z zastosowaniem sprzętu i materiałów powierzonych przez Zleceniodawcę Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w posiadające przycisk antynapadowy środki łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami oraz bazą Wykonawcy. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy ze wskazanego przez Wykonawcę rejonu nie może przekroczyć 20 minut licząc od momentu kontaktu pracowników ochrony z bazą Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na terenie ZGO 6 punktów kontroli obchodu, zgodnie z mapą stanowiącą Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wymagana częstotliwość kontroli punktów: W dni robocze: Punkty 1, 2, 3,4 - co 1 godzinę w godzinach 2200 - 0600 3.8.1.2. Punkty 5,6 - 3 razy od 2200do 600 w godzinach 2200 - 2300, 0100 - 0200, 0400 - 0500 W soboty, Punkty 1, 2, 3,4 - co 1 godzinę w godzinach 1400 - 0600 Punkty 5,6 - 3 razy od 2200do 600 w godzinach 2200 - 2300, 0100 - 0200, 0400 - 0500 W niedziele i święta: Punkty 1, 2, 3,4 - co 1 godzinę w godzinach 0600 - 0600 Punkty 5,6 - 3 razy od 2200do 600 w godzinach 2200 - 2300, 0100 - 0200, 0400 - 0500. Zamawiający musi posiadać pełny i bieżący dostęp do analizy punktów kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas przyjazdu grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ak.brzeszcze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach