Przetargi.pl
Ocena finansowa wniosków o powierzenie grantu w projekcie „Sieć Otwartych Innowacji”

Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 36 00, 22 695 36 88 , fax. 22 695 36 99
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 36 00, 22 695 36 88, fax. 22 695 36 99
    REGON: 00674641000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.arp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocena finansowa wniosków o powierzenie grantu w projekcie „Sieć Otwartych Innowacji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu oceny finansowej (dalej „Ocena finansowa”) będącej częścią oceny merytorycznej: 1) wniosków o powierzenie grantu na transfer technologii (dalej „Wniosek” lub „Wnioski”), 2) wniosków o zmianę w Umowie o powierzenie grantu na transfer technologii (dalej „Wniosek o zmianę” „lub „Wnioski o zmianę”), w przypadkach, w których zmiany wnioskowane przez Grantobiorcę mogą mieć wpływ na obszary projektu objęte oceną finansową wniosku o powierzenie grantu na transfer technologii, oraz przedkładania odpowiednio jej wyników w formie elektronicznej i pisemnej, w oparciu o kryteria określone w „Przewodniku po kryteriach wyboru Wniosków o powierzenie grantu na transfer Technologii”, stanowiącego Załącznik nr 1 do „Regulaminu przeprowadzania konkursu na transfer technologii”, dostępnego na stronie https://siecotwartychinnowacji.pl/granty-na-transfer-technologii/, w formie: a) raportów z oceny finansowej Wniosku (dalej „Raport z oceny finansowej”) wraz „Kartą oceny merytorycznej kryteria finansowe” (integralna część wzoru umowy), b) „Karty oceny wpływu wnioskowanych zmian w Umowie o powierzenie grantu, na ocenę zdolności Wnioskodawcy do realizacji i utrzymania rezultatów Projektu oraz opłacalności Projektu” (integralna część wzoru umowy). 2. Zamawiający planuje w trakcie trwania umowy zlecenie ok. 60 usług Oceny finansowej Wniosków, w tym usług Oceny finansowej Wniosków o zmianę. Ostateczna liczba zleconych usług zależeć będzie od faktycznych potrzeb związanych z przeprowadzonymi konkursami i liczbą złożonych wniosków. Transakcje będą dotyczyć innowacyjnych technologii (produktowych lub procesowych), co najmniej na skalę kraju i muszą wpisywać się w co najmniej jedną z Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Technologie będące przedmiotem transakcji muszą być w fazie rozwoju określanej na poziomie gotowości technologicznej (Technology Readiness Level) TRL 7-9. Wykonawca w Formularzu Oferty podaje wartość wynagrodzenia za jedno zlecenie. Na potrzeby oceny ofert, w szczególność w zakresie rażąco niskiej ceny Zamawiający przyjmie liczbę 60 zleceń. 3. Zamawiający informuje, iż szacunkowa wartość zamówienia wynosi 266.512,50 zł (kwota netto). Zamawiający zastrzega, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jest niższa od wartości szacunkowej. 4. Wnioski składane będą w ramach konkursów podzielonych na rundy (miesięczne). Złożone wnioski będą podlegać ocenie formalnej oraz merytorycznej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru dokonanego przez Wykonawcę): 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 77 1240 6247 1111 0000 4975 2430; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.), zwanej dalej PARP. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina) określonym w Rozdziale XII pkt. 2. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 5. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP - złożenie przed upływem terminu składania ofert (data i godzina); 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu w tytule przelewu musi wskazywać nazwę lub numer postępowania do którego jest wnoszone. 7. Wadium w formie niepieniężnej wystawione na potrzeby przedmiotowego postępowania musi być wniesione w oryginale. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 10. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób zgodny z komunikacją pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami. Przedłużenie ważności wadium musi być złożone w formie, w której zostało wniesione wadium (w przypadku formy innej niż pieniądz)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.) może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach