Przetargi.pl
Obsługę cateringową beneficjentów ostatecznych projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 649 08 18 , fax. 89 649 08 16
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Gen. Wł. Andersa 2 A 2 A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 649 08 18, fax. 89 649 08 16
    REGON: 00445020800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługę cateringową beneficjentów ostatecznych projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa cateringowa beneficjentów ostatecznych projektu w ilości 27osób. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie posiłków obiadowych w okresie trwania projektu od października do grudnia 2013 roku na terenie miasta Iława. Szkolenie trwa 56 dni. Wykonawca przygotuje 23 dni x 27 osób = 621 posiłków 2.Ogółem w trakcie trwania projektu przedmiot zamówienia stanowi 621 posiłków (zestawów obiadowych) wraz z dostawą.3. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę dla 27 osób x 23dn i= 621 zestawów kawowych wraz z dostawą 4.Posiłki obiadowe muszą składać się z następujących zestawów: 1) Zestaw I - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę:a)Kotlet schabowy z wieprzowiny (mięso ze schabu wieprzowego, przyprawy, panierka)- 120 g b)Ziemniaki opiekane - 200 g c)Zestaw surówek (kapusta, marchew, buraczki)- 200 g d)Napój owocowy niegazowany - 250 ml. 2)Zestaw II - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę:a)Karkówka duszona w sosie własnym (karkówka wieprzowa)- 120 g b)Ziemniaki z wody- 250 g c)Buraczki zasmażane (buraczki, wywar warzywny, zasmażka, przyprawy)- 200 g d)Napój owocowy niegazowany- 250 ml 3)Zestaw III - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę: a)Stek wieprzowy z cebulką (mięso wieprzowe, przyprawy, cebula)- 120 g b)Ziemniaki opiekane - 200 g c)Zestaw surówek (kapusta, marchew, buraczki)- 200 g d)Napój owocowy niegazowany- 250 ml 4)Zestaw IV - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę:a)Udko z kurczaka w sosie węgierskim(udo kurze, przyprawy smakowe, sos: wywar mięsny, papryka, cebula, pomidor, koncentrat pomidorowy, śmietana, przyprawy) - 1 szt. b)Ziemniaki z wody- 250 g c)Marchewka zasmażana (marchewka, wywar warzywny, zasmażka, przyprawy)- 200 g d)Napój owocowy niegazowany- 250 ml 5)Zestaw V - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę:a)Kotlet mielony z mięsa wieprzowego w sosie pieczarkowym - 150 g b)Ziemniaki z wody- 200 g c)Zestaw surówek (kapusta, marchew, buraczki)- 200 g d)Napój owocowy niegazowany- 250 ml 6)Zestaw VI - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę:a)Filet rybny z mintaja w sosie pieczarkowym- 120 g b)Ziemniaki z wody- 250 g c)Zestaw surówek(kapusta, marchew, buraczki)- 200 g d)Napój owocowy niegazowany- 250 ml 7)Zestaw VII - obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobę a)Schab zawijany Ala de Volaill (mięso z kurczaka,Przyprawy, masło, zielona pietruszka) - 130 g b)Ziemniaki opiekane- 250 g c)Zestaw surówek(kapusta, marchew, buraczki) - 200 g d)Napój owocowy niegazowany- 250 ml 8)Zestaw kawowy- obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku o poniżej podanej minimalnej gramaturze na jedną osobęa)ciastka - 100 g b)Kawa i herbata po 250 ml. 5.Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym, który zestaw (z zestawów I-VII oraz określonych w załączniku nr 1) będzie podawany danego dnia.6.Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania zamówienia dowozić na swój koszt i ryzyko wyżej podane zestawy obiadowe do godz. 14.00 oraz odbierać opakowania i pozostałości po posiłkach (najpóźniej następnego dnia po dostarczeniu posiłku do godziny 14) w przygotowanych przez Wykonawcę pojemnikach, koszach, workach. Koszt transportu powinien być wliczony w cenę oferty. Godziny dostarczenia zestawów obiadowych i kawowych Wykonawca uzgodni z podmiotem prowadzącym zajęcia z beneficjentami projektu.7.Zestawy obiadowe i powinny być zapakowane w opakowania termiczne zapewniające zachowanie temperatury posiłków, które zapewnia wykonawca. 8.Wykonawca do zestawów obiadowych i kawowych dołącza i dostarcza sztućce plastikowe, które uwzględnia w cenie poszczególnego zestawu.9.W cenie należy wliczyć koszty transportu, koszty ubezpieczenia transportu, itp. 10.Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.11.Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 55523000-2 39222110-8 12. Zadanie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. - Rozwój u upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój u upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Nazwa Projektu Aktywna integracja szansą na lepsze jutro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555230002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gops.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach