Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 55
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3260100, 3221576 , fax. 058 3221576
- Data zamieszczenia: 2015-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
ul. Jabłoniowa 55 55
80-180 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3260100, 3221576, fax. 058 3221576
REGON: 19004288000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. oraz projektu budowy spalarni odpadów wdrażanego pod nazwą: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. oraz projektu budowy spalarni odpadów wdrażanego pod nazwą: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej. 2. Zakres zamówienia. 1) Bieżąca obsługa public relations (PR) i promocyjna Zakładu Utylizacyjnego Spółka z o.o. 2) Bieżąca obsługa public relations (PR) i promocyjna projektu przygotowawczego do budowy spalarni odpadów nr POIS.02.01.00-00-005/12 System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Banku Pekao S.A. w Warszawie nr konta: 64 1240 1053 1111 0010 1782 8366, z oznaczeniem: Wadium - Nr referencyjny 3/PN/2015. 5. Wadium w formach niegotówkowych należy złożyć w siedzibie Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, z oznaczeniem: Wadium - Obsługa z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego Spółka z o.o. oraz projektu budowy spalarni odpadów wdrażanego pod nazwą: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej, Nr referencyjny 3/PN/2015. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą - także przez ten okres
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość case study
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzenia Gdynia E(x)plory Week
Dodano: 2016-07-20 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2016 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni
Dodano: 2016-01-27 - Przygotowanie i realizacja kampanii pn. Odprowadzam Sam w Gdyni
Dodano: 2016-01-22 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni
Dodano: 2016-01-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-17 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-28 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego - Europejska Rywalizacja Rowerowa (EUROPEAN CYCLING CHALLENGE)
Dodano: 2015-03-25 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Wyścig przez Polskę w 2015 r.
Dodano: 2015-03-03