Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Ptasia 2a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6420033 , fax. 075 6420034
- Data zamieszczenia: 2010-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Ptasia 2a 2a
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6420033, fax. 075 6420034
REGON: 23082962500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa płatnych niestrzeżonych miejsc parkingowych w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa strefy płatnego parkowania w pasie drogowym na terenie miasta Jeleniej Góry, w ciągu następujących ulic gminnych: ul. Pocztowa,ul. Bohaterów Getta, ul. Poznańska, ul. M.Curie - Skłodowskiej, ul. Zamenhofa, ul. Bankowa, ul. Okrzei, ul. Klonowica, ul. Teatralna, ul. Jelenia, ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego, ul. Armii Krajowej, ul. Matejki, ul. Grodzka. Terminy funkcjonowania strefy płatnego parkowania, wysokość stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych , opłaty dodatkowej oraz sposobu poboru opłat w strefach płatnego parkowania reguluje Uchwała Nr 173/XVII/2004 Rady Miejskiej w Jeleniej Górze z dnia 27 stycznia 2004 r. W przypadku wystąpienia sytuacji nie uiszczenia opłaty parkingowej przez parkującego w strefie, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia niezbędnych czynności przygotowawczych mających na celu egzekucję opłaty dodatkowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym. Zamówienie obejmuje następujące usługi: a.pobieranie opłat za parkowanie pojazdów w strefie płatnego parkowania oraz wystawianie wezwań do opłaty dodatkowej, na podstawie druków ścisłego zarachowania wydawanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów, b.sprzedaż abonamentów parkingowych w godzinach pobierania opłat za parkowanie, c.zabezpieczenie obsługi płatnych miejsc parkingowych poprzez zatrudnienie 27 inkasentów parkingowych aby kierowcy bez zbędnej zwłoki mogli nabywać bilety parkingowe oraz zatrudnienie co najmniej 2 kontrolerów, d.utrzymanie porządku i czystości w miejscu postoju oraz przyległych terenach zielonych wraz z zielenią wysoką, e.stałe utrzymanie w należytym porządku oznakowania pionowego miejsc parkingowych poprzez jego cykliczne odnawianie i uzupełnianie, f.stałe wykonywanie prac porządkowych w celu utrzymania czystości miejsc parkingowych, g.wyposażenie inkasentów i kontrolerów w identyfikatory, na których powinna być umieszczona fotografia inkasenta, jego imię i nazwisko oraz podstawa prawna upoważniająca do pobierania opłat oraz w kamizelkę z identyfikacją Wykonawcy i czytelnym napisem na plecach: INKASENT PARKINGOWY (przeznaczona dla inkasentów), KONTROLER PARKINGOWY (przeznaczona dla kontrolerów), h.wyposażenie inkasentów w bilety parkingowe oraz kontrolerów w druki wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, i.wyposażenie kontrolerów w aparaty cyfrowe umożliwiające udokumentowanie braku uiszczenia opłaty za parkowanie w strefie płatnego parkowania i dołączenie w formie cyfrowego zapisu do comiesięcznych raportów dla Zamawiającego. j.umieszczenie na miejscu postoju aktualnego cennika opłat oraz wyciągu z Uchwały Nr 173/XVII/2004 Rady Miejskiej Jeleniej Góry, którego treść należy uzgodnić z Zamawiającym oraz numeru telefonu Wykonawcy, pod którym zainteresowana osoba będzie mogła uzyskać informacje w godzinach pobierania opłat za parkowanie, k.Wykonawca ma obowiązek sporządzania na ostatni dzień każdego miesiąca rozliczenia miesięcznego wykorzystania druków ścisłego zarachowania oraz uzyskanych wpływów środków finansowych. Rozliczenie to dostarczy najpóźniej w 7 dniu każdego miesiąca, które zaakceptowane przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę fakturowania należności dla Wykonawcy, l.wpływy pieniężne ze sprzedaży biletów i abonamentów parkingowych Wykonawca zobowiązany będzie odprowadzać 1 raz w tygodniu najpóźniej w poniedziałek (lub w pierwszym dniu roboczym po nim występującym, jeśli poniedziałek był dniem wolnym od pracy) za poprzedni tydzień, w którym nastąpiły wpływy, na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, m.Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego druki ścisłego zarachowania: bilety i abonamenty parkingowe oraz wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej, po uprzednim ich zamówieniu najpóźniej na 7 dni przed ich terminem odbioru. Maksymalna ilość druków jaka może być w posiadaniu Wykonawcy to 150% ilości druków ustalonej na podstawie średniego zużycia druków z ostatnich rozliczonych 3 miesięcy, n.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji druków ścisłego zarachowania. Zamawiający może w każdej chwili zażądać od Wykonawcy okazania ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz samych druków, które Wykonawca pobrał ale ich nie rozliczył, a Wykonawca jest zobowiązany takie druki okazać w chwili wezwania do ich okazania lub wyjaśnić ich brak, o.Wykonawca odpowiada materialnie za pobrane bilety i abonamenty parkingowe do wysokości ich wartości według nominałów, również w przypadku, kiedy zostaną one przywłaszczone przez pracowników lub inkasentów i jest zobowiązany potraktować je jak sprzedane, które powinny być rozliczone wg procedury opisanej w punktach m)i n) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.bip.info.pl/index.php?idmp=69&r=o
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie Placów Parkingowych w Wałbrzychu w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem
Dodano: 2016-06-02 - Obsługa strefy płatnego parkowania w Dzierżoniowie przy użyciu parkometrów w latach 2015-2017.
Dodano: 2014-11-17 - Obsługa strefy płatnego parkowania w Dzierżoniowie przy użyciu parkometrów w latach 2015-2018.
Dodano: 2014-10-17 - Budowa: Systemu parkingowego oraz dostawa elementów nagłośnienia Biznes Klubu
Dodano: 2013-03-05 - Zakończenie budowy: Systemu parkingowego oraz dostawa elementów nagłośnienia Biznes Klubu
Dodano: 2013-02-14 - Zakończenie budowy: Systemu parkingowego
Dodano: 2012-12-04 - Obsługa płatnych niestrzeżonych miejsc parkingowych w Jeleniej Górze
Dodano: 2009-04-14