Przetargi.pl
Obsługa płatnych niestrzeżonych miejsc parkingowych w Jeleniej Górze

Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Ptasia 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6420033 , fax. 075 6420034
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Ptasia 2a 2a
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6420033, fax. 075 6420034
    REGON: 23082962500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa płatnych niestrzeżonych miejsc parkingowych w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa strefy płatnego parkowania w pasie drogowym na terenie miasta Jeleniej Góry, w ciągu następujących ulic gminnych: ul. Pocztowa,ul. Bohaterów Getta, ul. Poznańska, ul. M.Curie - Skłodowskiej, ul. Zamenhofa, ul. Bankowa, ul. Okrzei, ul. Klonowica, ul. Teatralna, ul. Jelenia, ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego, ul. Armii Krajowej, ul. Matejki, ul. Grodzka. Terminy funkcjonowania strefy płatnego parkowania, wysokość stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych , opłaty dodatkowej oraz sposobu poboru opłat w strefach płatnego parkowania reguluje Uchwała Nr 173/XVII/2004 Rady Miejskiej w Jeleniej Górze z dnia 27 stycznia 2004 r. W przypadku wystąpienia sytuacji nie uiszczenia opłaty parkingowej przez parkującego w strefie, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia niezbędnych czynności przygotowawczych mających na celu egzekucję opłaty dodatkowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym. Zamówienie obejmuje następujące usługi: a.pobieranie opłat za parkowanie pojazdów w strefie płatnego parkowania oraz wystawianie wezwań do opłaty dodatkowej, na podstawie druków ścisłego zarachowania wydawanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów, b.sprzedaż abonamentów parkingowych w godzinach pobierania opłat za parkowanie, c.zabezpieczenie obsługi płatnych miejsc parkingowych poprzez zatrudnienie 27 inkasentów parkingowych aby kierowcy bez zbędnej zwłoki mogli nabywać bilety parkingowe oraz zatrudnienie co najmniej 2 kontrolerów, d.utrzymanie porządku i czystości w miejscu postoju oraz przyległych terenach zielonych wraz z zielenią wysoką, e.stałe utrzymanie w należytym porządku oznakowania pionowego miejsc parkingowych poprzez jego cykliczne odnawianie i uzupełnianie, f.stałe wykonywanie prac porządkowych w celu utrzymania czystości miejsc parkingowych, g.wyposażenie inkasentów i kontrolerów w identyfikatory, na których powinna być umieszczona fotografia inkasenta, jego imię i nazwisko oraz podstawa prawna upoważniająca do pobierania opłat oraz w kamizelkę z identyfikacją Wykonawcy i czytelnym napisem na plecach: INKASENT PARKINGOWY (przeznaczona dla inkasentów), KONTROLER PARKINGOWY (przeznaczona dla kontrolerów), h.wyposażenie inkasentów w bilety parkingowe oraz kontrolerów w druki wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, i.wyposażenie kontrolerów w aparaty cyfrowe umożliwiające udokumentowanie braku uiszczenia opłaty za parkowanie w strefie płatnego parkowania i dołączenie w formie cyfrowego zapisu do comiesięcznych raportów dla Zamawiającego. j.umieszczenie na miejscu postoju aktualnego cennika opłat oraz wyciągu z Uchwały Nr 173/XVII/2004 Rady Miejskiej Jeleniej Góry, którego treść należy uzgodnić z Zamawiającym oraz numeru telefonu Wykonawcy, pod którym zainteresowana osoba będzie mogła uzyskać informacje w godzinach pobierania opłat za parkowanie, k.Wykonawca ma obowiązek sporządzania na ostatni dzień każdego miesiąca rozliczenia miesięcznego wykorzystania druków ścisłego zarachowania oraz uzyskanych wpływów środków finansowych. Rozliczenie to dostarczy najpóźniej w 7 dniu każdego miesiąca, które zaakceptowane przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę fakturowania należności dla Wykonawcy, l.wpływy pieniężne ze sprzedaży biletów i abonamentów parkingowych Wykonawca zobowiązany będzie odprowadzać 1 raz w tygodniu najpóźniej w poniedziałek (lub w pierwszym dniu roboczym po nim występującym, jeśli poniedziałek był dniem wolnym od pracy) za poprzedni tydzień, w którym nastąpiły wpływy, na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, m.Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego druki ścisłego zarachowania: bilety i abonamenty parkingowe oraz wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej, po uprzednim ich zamówieniu najpóźniej na 7 dni przed ich terminem odbioru. Maksymalna ilość druków jaka może być w posiadaniu Wykonawcy to 150% ilości druków ustalonej na podstawie średniego zużycia druków z ostatnich rozliczonych 3 miesięcy, n.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji druków ścisłego zarachowania. Zamawiający może w każdej chwili zażądać od Wykonawcy okazania ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz samych druków, które Wykonawca pobrał ale ich nie rozliczył, a Wykonawca jest zobowiązany takie druki okazać w chwili wezwania do ich okazania lub wyjaśnić ich brak, o.Wykonawca odpowiada materialnie za pobrane bilety i abonamenty parkingowe do wysokości ich wartości według nominałów, również w przypadku, kiedy zostaną one przywłaszczone przez pracowników lub inkasentów i jest zobowiązany potraktować je jak sprzedane, które powinny być rozliczone wg procedury opisanej w punktach m)i n)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.bip.info.pl/index.php?idmp=69&r=o
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach