Przetargi.pl
OBSŁUGA IT PROJEKTU OGÓLNOPOLSKIEGO DOBROWOLNEGO BADANIA UMIEJĘTNOŚCI UCZNIÓW TRZECIEJ KLASY SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Centralna Komisja Egzaminacyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-190 Warszawa, ul. Lewartowskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 536 65 31 , fax. 22 536 65 46
  • Data zamieszczenia: 2011-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Komisja Egzaminacyjna
    ul. Lewartowskiego 6 6
    00-190 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 536 65 31, fax. 22 536 65 46
    REGON: 01492522400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cke.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA IT PROJEKTU OGÓLNOPOLSKIEGO DOBROWOLNEGO BADANIA UMIEJĘTNOŚCI UCZNIÓW TRZECIEJ KLASY SZKOŁY PODSTAWOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stała współpraca w części merytorycznej z koordynatorem projektu III.1, koordynatorem Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów (OBUT), koordynatorem badań uzupełniających i kontekstowych (BUK) oraz w części administracyjno-organizacyjnej menedżerem projektu i asystentem menedżera w zakresie realizacji projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem. Informacje o projekcie można znaleźć na stronie internetowej www.trzecioklasista.cke-efs.pl. Zamawiający szacuje wymiar współpracy (w tym zakresie) na średnio 400 godzin w każdym roku - w tym spotkania (także kilkudniowe maksymalnie trzydniowe) w siedzibie CKE ul. Lewartowskiego 6 oraz spotkania we wskazanych przez zamawiającego miejscach (także poza Warszawą na terenie Polski) według potrzeb zamawiającego, nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz dyżur trwający co najmniej tydzień, maksymalnie dwa tygodnie w siedzibie CKE w okresie przeprowadzania badania i przesyłania wyników przez szkoły (7 dni po 24 godz. przy czym rozkład doby byłby nastepujący:12 godzin w siedzibie CKE i 12 godz. dyżuru telefonicznego). Współpraca dotyczy: a) wsparcia technicznego dla rozwiązań informatycznych, związanych z realizacją projektu III.1 oraz Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów, b) dokonywania korekt w istniejącym oprogramowaniu, c) przeprowadzania analiz i opinii technicznych, d) udzielania konsultacji w zakresie wykonalności bieżących i planowanych działań w realizacji projektu III.1 oraz Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów. 2. Zagwarantowanie koniecznej dla przeprowadzenia trzech edycji badań (2011, 2012 i 2013) przestrzeni serwerowej. 3. Administrowanie stroną internetową projektu III.1 Badanie umiejętności podstawowych uczniów klas trzecich w latach 2011 - 2013 w tym w szczególności: 1) aktualizowanie strony, 2) reorganizacja strony projektu (pod względem zapotrzebowania na transfer danych, uwzględniająca rozdzielenie strony projektu i badania oraz wdrożenie aktualnego oprogramowania systemu CMS, umożliwiająca pojawienie się ścieżki dostępu) połączona ze zmianą głównego layoutu - 2011 rok, 3) zarządzanie użytkownikami, redaktorami, 4) monitorowanie bezpieczeństwa, 5) bieżąca kontrola funkcjonowania strony projektu III.1, 6) udzielanie konsultacji związanych z przygotowywaniem i umieszczaniem materiałów na stronie, 7) zamieszczanie przekazanych przez Wykonawcę materiałów na stronie po dokonaniu w nich koniecznych modyfikacji, 8) współpraca z redaktorem strony internetowej. 4. Administrowanie podstroną internetową projektu III.1 Badanie umiejętności podstawowych uczniów klas trzecich poświęconą Ogólnopolskiemu badaniu umiejętności trzecioklasistów (OBUT) w latach 2011 - 2013 w tym w szczególności: 1) aktualizowanie strony, 2) reorganizacja podstrony projektu w tym wprowadzanie zmian głównego layoutu strony - 2011 rok (pod względem zapotrzebowania na transfer danych, uwzględniająca rozdzielenie strony projektu i badania oraz wdrożenie aktualnego oprogramowania systemu CMS, umożliwiająca pojawienie się ścieżki dostępu), 3) zarządzanie użytkownikami, redaktorami, 4) monitorowanie bezpieczeństwa, 5) bieżąca kontrola funkcjonowania podstrony projektu III.1-OBUT, 6) udzielanie konsultacji związanych z przygotowywaniem i umieszczaniem materiałów na stronie, 7) zamieszczanie przekazanych przez Wykonawcę materiałów na stronie po dokonaniu w nich koniecznych modyfikacji, 8) współpraca z redaktorem strony internetowej. 5. Rozbudowa w roku 2011 oraz modyfikacje w latach 2012 - 2013 systemu informatycznego umożliwiającego przeprowadzenie ogólnopolskiego badania obejmujące w szczególności: 1) przetestowanie, modyfikację i uruchomienie w roku 2011 oraz modyfikowanie i uruchamianie w latach 2012 - 2013 przygotowanego przez Zamawiającego programu wprowadzania, przetwarzania i przesyłania danych (WPP - umożliwiający wprowadzenie i przesłanie informacji o rozwiązaniach zadań uczniów biorących udział w badaniu w roku 2011 nie więcej niż 295 000, w kolejnych latach nie więcej niż 370 000 uczniów - po nie więcej niż 200 rekordów łącznie z dwóch arkuszy dla każdego ucznia, przetworzenie danych w wyniki punktowe poszczególnych uczniów, przesłanie informacji zwrotnej do szkół z wynikami punktowymi uczniów poszczególnych klas, wyeksportowanie danych w określonych przez zamawiającego formatach na potrzeby zespołów badawczych) oraz szkolenie osób odpowiedzialnych za kontakty z użytkownikami programu (szkolenie odbędzie się w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego), 2) obsługę programu WPP w szczególności w okresie realizacji badania od 1-31maja każdego roku, 3) udzielanie wsparcia dla użytkowników programu WPP, 4) bieżącą kontrolę programu WPP, 5) współpracę z koordynatorem projektem i koordynatorem badania nad opracowaniem w roku 2011 oraz modyfikacjami w latach 2012 - 2013 przewodnika dla przeprowadzających badanie w części poświęconej obsłudze programu WPP, 6) rozbudowę w roku 2011 przygotowanego przez Zamawiającego serwisu dla dyrektorów szkół a) funkcjonalność publikacji wyników egzaminów (pliki w formacie PDF z zestawieniami wyników wszystkich uczniów poszczególnych klas szkoły, wszystkich klas i szkoły na tle warstw, regionów i badanej populacji) b) zamieszczania ankiet do wypełniania on-line (ankiety udostępniane: wszystkim dyrektorom szkół biorących udział w badaniu, wszystkim nauczycielom wprowadzającym dane z badania oraz uczniom z wybranych losowo klas, zamieszczane w serwisie do zakończenia wprowadzania danych do zakończenia roku szkolnego i w innych okresach, ankiety będą zawierały pytania zamknięte i otwarte), wyeksportowanie danych w określonych przez zamawiającego formatach na potrzeby zespołów badawczych) oraz szkolenie osób odpowiedzialnych za kontakty z użytkownikami programu (szkolenie odbędzie się w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego), 7) przetestowanie, modyfikację i uruchomienie w roku 2011 oraz modyfikacje i uruchamianie w latach 2012 - 2013 rozbudowanego serwisu dla dyrektorów szkół, przetwarzanie i zamieszczanie w serwisie danych oraz przygotowywanie i zamieszczanie w serwisie materiałów dla dyrektorów szkół, 8) obsługę serwisu dla dyrektorów szkół w szczególności od jego uruchomienia w kwietniu 2011 do końca czerwca 2011 roku oraz od września do czerwca w latach 2012 - 2013, 9) udzielanie wsparcia dla użytkowników serwisu we współpracy z asystentem menedżera. 6. Przekazanie zamawiającemu dokumentacji technicznej związanej z modyfikacją i ostateczną postacią WPP i serwisu dla dyrektorów. Dokumentacja istniejącego rozwiązania zostanie przekazana wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Uruchamianie w latach 2011 - 2013 platformy MOODLE wraz z kursem dla nauczycieli przeprowadzających badanie do komunikowania się w ekspertami w okresie dwóch tygodni maja w każdym roku oraz w okresie dwóch tygodni poprzedzających badanie w latach 2012-1013 : a) szata graficzna zintegrowana ze stroną badania, b) platforma MOODLE nie musi być zintegrowany logicznie z serwisem dla dyrektorów ani ze stroną badania, c) konta administracyjne zostaną określone przez Zamawiającego, d) każdy użytkownik może założyć sobie konto nauczyciela, rejestrując swój adres e-mailowy, e) kurs zawiera forum dyskusyjne i miejsce udostępniania materiałów w formie statycznych plików. 8. Modyfikacja istniejącej aplikacji zgłaszania się szkół do badania w edycji 2012 i 2013 na podstawie wniosków z jej ewaluacji po edycji 2011 i 2012. 9. Wsparcie techniczne aplikacji zgłaszania się szkół, w szczególności w okresie rejestracji szkół do badania w edycji 2012 w okresie wrzesień - grudzień 2011 oraz w okresie rejestracji szkół do badania w edycji 2013 w okresie wrzesień - grudzień 2012. 10. Dokonywanie regularnych kopii zapasowych i przesyłanie zamawiającemu na nośniku pod koniec każdego miesiąca: a. bazy systemu CMS strony projektu, b. bazy systemu CMS podstrony projektu, poświęconej OBUT (po reorganizacji podstrona ta będzie niezależna technicznie od strony projektu), c. bazy danych serwisu dla dyrektorów i programu WPP. 11. Współpraca z koordynatorem projektu III.1, koordynatorem Ogólnopolskich badań umiejętności trzecioklasistów, menedżerem projektu i asystentem menedżera oraz z zespołem badawczym nad coroczną (2011 - 2013) ewaluacją: 1) badania; 2) aplikacji zgłaszania się szkół; 3) programu WPP; 4) serwisu dla dyrektorów; 5) funkcjonowania strony. 12. Stałą współpracę z: 1) informatykami pracującymi przy innych projektach realizowanych przez biuro CKE-EFS; 2) grafikiem CKE-EFS nad projektem graficznym stron, podstron i systemu informatycznego. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. CPV: 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania 72318000-7 Usługi przesyłu danych 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu 72400000-4 Usługi internetowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cke.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach