Szpital Powiatowy w Radomsku ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 6854716 , fax. 44 6854701
- Data zamieszczenia: 2016-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Radomsku
ul. Jagiellońska 36 36
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 44 6854716, fax. 44 6854701
REGON: 00031334200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych w Szpitalu Powiatowym w Radomsku / procedura powtórzona/ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie obsługi i konserwacji systemów niskoprądowych: PAKIET NR 1- Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych polegających na : 1. Współpracy z Sekcją Gospodarczą Szpitala, również w relacjach z firmami zewnętrznymi obsługującymi instalacje budynkowe w zakresie przeglądów okresowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem budynku. 2. Konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru ( SCHRACK) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta, polegającej m.in. na: - Sprawdzaniu poprawności działania, stanu technicznego i regulacji parametrów centrali p.poż. SCHRACK - Konserwacji czujek - Sprawdzeniu poprawności zadziałania sygnalizacji zagrożenia pożarem, - Sprawdzeniu poprawności zadziałania automatycznego systemu powiadamiania służb ratowniczych, - Sprawdzaniu układu zasilającego i wszystkich urządzeń pomiarowych podłączonych do centrali, - Sprawdzeniu stanu i ewentualnej naprawie lub wymianie przycisków, szybek, manipulatorów, bezpieczników, - Sprawdzeniu stanu i ewentualnej naprawie podłączeń linii dozorowych, stanu połączeń w centrali wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych, - Czyszczeniu centrali - Sprawdzaniu i regulacji parametrów zasilaczy oraz sprawdzeniu awaryjnego źródła zasilania, - Sprawdzeniu stanu technicznego baterii akumulatorów bezobsługowych, wartości napięcia prądu ładowania, - Sprawdzeniu automatycznego przełączania na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia sieci, -Sprawdzeniu stanu zabezpieczeń, - Czyszczeniu akumulatorów i konserwacji podłączeń elektrycznych - Konserwacji okablowania i pionów instalacyjnych - Sprawdzeniu działania każdej linii dozorowej - sprawdzeniu stanu technicznego przewodów linii dozorowych, sygnalizacyjnych, zamocowania uchwytów, obejm podtrzymujących, - Usunięciu zauważonych uszkodzeń linii dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, - Sprawdzeniu działania każdej linii dozorowej za pomocą imitatora dymu, - Sprawdzeniu komunikacji, poprawności przekazywania sygnałów o stanach zagrożenia pożarowego pomiędzy dźwiękowym systemem ostrzegawczym, a systemem ppoż i w razie wykrycia nieprawidłowości naprawa, -sprawdzeniu stanu technicznego i zamocowania sygnalizatorów pożaru, czujek, przycisków, wskaźników zadziałania, sygnalizatorów akustycznych -sprawdzeniu poprawności działania czujek, przycisków, - sprawdzeniu poprawności działania i usunięciu uszkodzeń systemów oddymiających, drzwi automatycznych oraz systemu zarządzania jazdą pożarową wind - sporządzenie pisemnego raportu z konserwacji systemu ppoż (dwa razy do roku), wraz z naniesionymi wszystkimi wykonanymi czynnościami oraz wykrytymi usterkami oraz przekazanie go Kierownikowi Sekcji Gospodarczej 3. Konserwacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (VIGIL EVAS), w zakres której wchodzi m.in.: 1) Przegląd wykonywany co pół roku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta obejmujący m.in.: a) Sprawdzenie działania mikrofonów, b) Sprawdzenie zawartości pamięci z komunikatami alarmowymi, c) Sprawdzenie poziomów obciążenia wzmacniaczy, d) Sprawdzenie poprawności podłączeń, e) Sprawdzenie poprawności wskazań wskaźników i sygnalizacji błędów, f) Sprawdzenie poprawności działania linii głośnikowych, g) Dokonanie czynności czyszczących i konserwacyjnych poszczególnych modułów aparatury audio, h) Uruchomienie ponowne zgodnie z procedurą uruchomienia systemu Voice Alarm, 2) Zakres czynności konserwacyjnych wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta raz w roku obejmuje m.in. a) Dokonanie próbnego pomiaru SPL i współczynnika zrozumiałości mowy 3) Zamawiający wymaga, aby po każdym przeglądzie Wykonawca przekazywał w formie papierowej raport serwisowy. 4. Obsługa Systemów Niskoprądowych : a. Systemu Sygnalizacji Pożaru (SCHRACK), polegającej m.in. na: - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących instalacji ppoż zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego - Wymiana papieru do drukarki w centrali p. poż. wg potrzeb - Wymiana baterii na płytach głównych i akumulatorów zasilania awaryjnego wg potrzeb - Wymiana szybek w ręcznych ostrzegaczach pożarowych wg potrzeb; - Rozbudowa istniejącego systemu ppoż, wraz z aktualizacją dokumentacji oraz aktualizacją i konserwacją systemu wizualizacji pożaru, - raz na trzy miesiące przeszkolenie/doszkolenie załogi z zasad obsługi systemu ppoż zakończone próbnym alarmem oraz raportem - uczestniczenie w trakcie kontroli Szpitala ze strony Straży Pożarnej b. Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (VIGIL EVAS) polegającej m.in. na: - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego c. Systemu Przyzywowego (SCHRACK) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego - Przegląd i czyszczenie mechanizmów - sprawdzenie stanu - raz na pół roku - zakończone pisemnym raportem serwisowym przekazanym Kierownikowi Sekcji Gospodarczej - rozbudowa systemu w miejscach tego wymagających. d. Systemu Kontroli Dostępu (ROGER) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego - sprawdzenie stanu - raz na pół roku - zakończone pisemnym raportem serwisowym przekazanym Kierownikowi Sekcji Gospodarczej e. Systemu Domofonowego ( MIWI-URMET) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego - sprawdzenie stanu - raz na pół roku - zakończone pisemnym raportem serwisowym przekazanym Kierownikowi Sekcji Gospodarczej - przegląd i czyszczenie mechanizmów oraz sprawdzenie stanu zasilania f. Systemu TV- SAT - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego g. Sieci strukturalnej ( TYCO) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego h. Wentylacji i klimatyzacji BMS (TAC) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego - Raz na kwartał raportowanie w formie pisemnej Kierownikowi Sekcji Gospodarczej o koniecznych czynnościach celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu i. Systemu włamania i napadu SSWiN (GALAXY) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. - Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji, wykonywanej 2 razy w roku systemów i instalacji SSWiN należy: a) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, b) czyszczenie elementów systemu, c) sprawdzenie czujników alarmowych i przycisków napadowych, d) sprawdzenie zadziałania sygnalizatorów, e) sprawdzenie i programowanie linii dozorowych, f) sprawdzenie stanu zasilania podstawowego i awaryjnego, g) testowanie całego systemu łącznie z przeprowadzeniem próbnego alarmu. - sporządzenie pisemnego raportu ze stanu systemu (dwa razy do roku), wraz z naniesionymi wszystkimi wykonanymi czynnościami oraz wykrytymi usterkami oraz przekazanie go Kierownikowi Sekcji Gospodarczej j. systemu kamer i monitoringu: -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego -sporządzenie pisemnego raportu ze stanu systemu (raz w roku), wraz z naniesionymi wszystkimi wykonanymi czynnościami oraz wykrytymi usterkami oraz przekazanie go Kierownikowi Sekcji Gospodarczej. 5. Pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego przez 24h w każdym dniu przez 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy tj.: a)- Obsługa Systemów Niskoprądowych w dni powszednie/ od poniedziałku do piątku/ od godziny 8.00 do godz. 18.00- pracownik na terenie siedziby Zamawiającego, b)- dyżury na telefon od 18:00 do 8:00 dnia następnego, soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji do podjęcia czynnośći do usunięcia awarii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych oraz obsługa stacji Trafo
Dodano: 2016-07-07 - Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych oraz obsługa stacji Trafo w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
Dodano: 2014-07-14 - Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomościach
Dodano: 2013-08-06 - OBSŁUGĘ SYSTEMÓW NISKOPRĄDOWYCH ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMÓW : SYGNALIZACJI POŻARU (SCHRACK) I DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO (VIGIL EVAS) ORAZ KOORDYNACJA PRACY PRACOWNIKÓW DZIAŁU TECHNICZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU
Dodano: 2013-07-15 - BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
Dodano: 2013-03-18 - BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
Dodano: 2013-02-19 - Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomosciach
Dodano: 2012-06-06 - Wykonanie bieżącej konserwacji pokrycia dachowego oraz orynnowania na budynku A w kompleksie budynków Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152.
Dodano: 2012-05-07 - BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Dodano: 2012-03-06 - Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w lokalach i w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego
Dodano: 2011-07-08