Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg
- Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
- Data zamieszczenia: 2016-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
Adamów 11b 11b
22-442 Adamów, woj. lubelskie
tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
REGON: 00053253000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: adamow.bip.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa Gminy Adamów oraz jej jednostek - w latach 2016- 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze bankowej budżetu Gminy Adamów i Gminnych Jednostek Organizacyjnych, w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2.Bankowa obsługa budżetu gminy Adamów, obejmująca następujące podległe gminie jednostki organizacyjne, na lata 2016-2020: a) Urząd Gminy w Adamowie, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie. c) Zespół Szkół w Suchowoli d) Zespół Szkół w Szewni Górnej, e) Gminna Biblioteka Publiczna w Adamowie z/s w Potoczku, wraz z filiami,f) Centrum Integracji Społecznej Zamawiający zastrzega, iż liczba jednostek organizacyjnych może się zmieniać w trakcie trwania umowy. 3. Wymieniona w ust. 1 bankowa obsługa budżetu obejmuje: a) otwarcie rachunków podstawowych i pomocniczych oraz otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy Adamów, Kasa Pożyczkowa Pracowników Oświaty b) prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych gminy, polegające na: - obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych, - realizacji rozliczeń bezgotówkowych, - realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR - online, i/lub realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu (ewentualnie modemu) - przelewy zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej winny być dokonywane w tym samym dniu umożliwiając realizacje danych płatności, - za zainstalowane, korzystanie i za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej bank nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji c) sporządzaniu wyciągów bankowych z rachunków gminy d) wydawanie czeków bankowych bez pobierania opłat e) Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy f) Sporządzanie wyciągów bankowych przez bank każdego dnia najpóźniej do godziny 10.00 i wydawanie ich osobom upoważnionym przez zamawiającego w następnym dniu roboczym g) przelewy środków na rachunki w banku (w ramach kont) i innych bankach w złotych lub walutach (w tym przyjmowanie i dokonywanie płatności oraz dokonywanie transferu krajowych i zagranicznych środków płatniczych w obrocie dewizowym). 4. Uruchomienie, udostępnienie i obsługa systemu (home banking) w następujących jednostkach (zapewnienie że wszelka komunikacja z bankiem poprzez system bankowości elektronicznej spełnia wysokie wymogi bezpieczeństwa w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.): a) Urząd Gminy w Adamowie, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie. c) Zespół Szkół w Suchowoli d) Zespół Szkół w Szewni Dolnej e) Gminna Biblioteka Publiczna f) Centrum Integracji Społecznej 5.Zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej w okresie wdrożeniowym powdrożeniowym pracownikom Urzędu Gminy jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej (home banking, identyfikacja płatności masowych). 6.Udostępnianie usługi typu home banking na co najmniej trzech stanowiskach komputerowych w Urzędzie Gminy oraz co najmniej po jednym stanowisku w jednostkach organizacyjnych Gminy 5 jednostek) - zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w ilości tworzonych stanowisk do usługi typu home banking w zależności od potrzeb organizacyjnych - usługa typu home banking winna być zainstalowana w Urzędzie Gminy w ciągu 7 dni a w jednostkach organizacyjnych najpóźniej 30 dni od dnia podpisania umowy. 7.Uruchomienie i prowadzenie punktu (filii banku) kasowej obsługi budżetu w wyodrębnionym pomieszczeniu w miejscowości gdzie siedzibę ma Urząd Gminy Adamów, dla Banku nie mającego swojej siedziby w miejscu Zamawiającego 8.Udostępnienie usługi typu teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie) 9.Uruchomienie wydzielonego stanowiska lub umożliwienie obsługi pracownikom Urzędu przekazującym gotówkę - obsługa bezkolejkowa 10.Umożliwienie w trakcie trwania umowy pełnego zastosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. (Dz. U. z 2001r. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.) o podpisie elektronicznym zgodnego z systemem pełnomocnictw. 11. Zagospodarowanie i przyjmowanie czasowo wolnych środków finansowych na lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe i miesięczne. Automatyczne inwestowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach Urzędu Gminy (w tym podstawowy, dochodowy, wydatkowy) na rachunkach lokat terminowych typu O/N w przypadku gdy stawka procentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Urzędu Gminy Adamów - oprocentowanie nie będzie negocjowane; należy lokować wolne środki finansowe po kwotowaniu jakie dokonuje bank. Zwolnienie dokona się najpóźniej do pierwszego dnia pracującego po zagospodarowaniu środków do godziny 10:00. Bank będzie dokonywał miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego.12.Świadczenie usług kredytowych w rachunku bieżącym. 13.Zapewnienie zamawiającemu uproszczonej możliwości pozyskiwania gwarancji bankowej lub poręczenia bankowego. 14.Monitorowanie rachunku, poprzez udostępnienie szybkich informacji o stanie sald i wykazie dokonanych i przeprowadzonych operacji. Zapewnienie możliwości wprowadzenia i wdrożenia identyfikowania płatności masowych 15.Wydawanie opinii bankowej i zaświadczenia na życzenie Zamawiającego wraz z wydaniem promesy kredytowej lub listu intencyjnego na wniosek gminy Adamów, w ciągu do 14 dni od dnia dostarczenia informacji służących wydaniu takiej promesy/listu intencyjnego. 16.Termin realizacji zamówienia w ciągu (od 1 roku do 5 lat) od daty podpisania umowy 17.Bank ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonania operacji zleconych przez Zamawiającego. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, złożył w terminie do 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, projekt umowy, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do tego projektu, przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. 19.Oferty proponujące jedynie wykonanie niektórych elementów zamówienia zostaną odrzucone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://adamow.bip.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego dwóch samochodów użytkowych skrzyniowych z prawem opcji wykupu - II procedura
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa w ramach leasingu operacyjnego dwóch samochodów użytkowych skrzyniowych z prawem opcji wykupu
Dodano: 2016-07-05 - Przedmiotem zamówienia jest udzielenia kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w kwocie 3.500.000 zł. wraz z obsługa bankowa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach..
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 200 000 złotych
Dodano: 2016-05-31 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kazimierz Dolny oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2015-08-27 - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kąkolewnica przez okres 4 lat
Dodano: 2015-07-23 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Zamojskiego
Dodano: 2015-02-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Kamionka oraz Urzędu Gminy Kamionka i pozostałych jednostek organizacyjnych gminy w okresie 5 lat, tj. od 1.01.2015 roku do 31.12.2019 roku
Dodano: 2014-12-05 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 500 000 złotych
Dodano: 2014-04-15 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 500 000 złotych
Dodano: 2014-04-04