Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu miasta Gorzowa Wlkp. oraz jego jednostek organizacyjnych

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu miasta Gorzowa Wlkp. oraz jego jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z art.264 ust.1 i 2 ustawy o finansach publicznych z dnia 27.08.2009 r. (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.885 ze zm.) jest wykonywanie bankowej obsługi miasta Gorzowa Wlkp., przez co rozumie się wykonywanie bankowej obsługi budżetu miasta Gorzowa Wlkp. oraz jego jednostek organizacyjnych o formie organizacyjnej jednostek budżetowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego w PLN budżetu miasta Gorzowa Wlkp., w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania odnawialnego kredytu (kredytu w rachunku bieżącym) przeznaczonego na finansowanie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w projekcie uchwały budżetowej na dany rok budżetowy w kwocie nieprzekraczającej 50 000 000 zł. 2) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących w PLN jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 3) Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych w PLN. 4) Otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych z możliwością zmiany liczby obsługiwanych rachunków. 5) Wykonawca zapewni przyjmowanie środków finansowych na lokaty terminowe, o ile podmioty biorące udział w zamówieniu dokonują kwotowania lokaty u wykonawcy. 6) Wykonawca zapewni realizację operacji bankowych gotówkowych i bezgotówkowych oraz walutowych. 7) Prowadzenie rachunku skonsolidowanego. 8) Zapewnienie obsługi systemu masowej płatności. 9) Zapewnienie usługi masowe uznania - Wykonawca zapewni import przelewów przygotowanych w informatycznych systemach Zamawiającego do systemu wg stosowanego obecnie formatu. 10) Zapewnienie doradcy bankowego oraz dysponenta dla Zamawiającego. 11) Wydawanie i obsługa kart płatniczych. 12) Wydawanie i obsługa przedpłaconych kart płatniczych. 13) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu, w każdym roku obowiązywania umowy, krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu miasta w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej miasta Gorzowa Wlkp. na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 50 000 000,00 PLN. 14) Wykonawca zapewni obsługę kasową, polegającą na przyjmowaniu wpłat na rachunki bankowe miasta i jego jednostek organizacyjnych co najmniej w 3 punktach kasowych, każdy z nich o odrębnej lokalizacji (dotyczy punktów poza budynkami określonymi w ppkt 15) na terenie miasta bez pobierania opłat zarówno od wpłacającego jak i od Zamawiającego. 15) Wykonawca zapewni prowadzenie obsługi kasowej w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4 oraz w filii Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. - budynek przy ul.Przemysłowej 53. 16) Przyjmowanie płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali płatniczych POS w budynku UM oraz jego filii. 17) Przyjmowanie płatności na rzecz Zamawiającego przy użyciu opłatomatów. 18) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej. 19) Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: współczynnik dla oprocentowania środków na rachunkach bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach