Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg
- Adres: 37455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 454 328 , fax. 158 454 302
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
ul. Rynek Duży 7
37455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
tel. 158 454 328, fax. 158 454 302
REGON: 83040912300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem: a) kompleksowa obsługa rozliczeń pieniężnych Urzędu Gminy Radomyśl nad Sanem: gotówkowych i bezgotówkowych w oparciu o prowadzony rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze, b) otwarcie i zamknięcie rachunków bankowych, c) otwarcie i prowadzenie rachunków funduszy celowych i specjalnych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej), d) realizacja poleceń przelewu, e) przyjmowanie wpłat gotówkowych ( w tym z tytułu podatków, opłat mienia gminnego oraz innych opłat), f) dokonywanie wypłat gotówkowych ( w tym wypłaty wynagrodzeń i zaliczek, wypłat za wykonane usługi i inne), g) wydawanie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi, h) prowadzenie rachunku lokat 1-7 dniowych, i) prowadzenie rachunku lokat miesięcznych, j) uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym. 4. Wymagania zatrudnienia 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: bezpośrednia obsługa bankowa Zamawiającego. 4.3. Wykonawca w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia przekaże Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i przedstawienia Zamawiającemu zaktualizowanej listy. 4.4. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia (kopia umów o pracę, kopia listy obecności), a także oświadczenia tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Kopie umów powinny zostać odpowiednio zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. 4.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni roboczych będzie przedkładał Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 4.6. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia Zamawiający przewiduje odpowiednie sankcje: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, b) w przypadku skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do wykonywania czynności wynikających z realizacji zamówienia osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy stwierdzony przypadek, c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, d) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązków o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć dodatkowo karę umowną jak za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876), poprzez dołączenie do oferty zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2) wykaz podwykonawców, na których zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli wraz uruchomieniem linii kredytowej w rachunku bieżącym, licząc od dnia 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Udzielenie kredytu długoterminowego.
Dodano: 2023-09-29 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą funduszy celowych
Dodano: 2023-05-30 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Cmolas przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2023-04-25 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-03-16 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Brzozów oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-02-22 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Krosno, jej jednostek organizacyjnych i spółek komunalnych w latach 2023 – 2027
Dodano: 2022-10-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka w latach 2022-2025
Dodano: 2022-09-03 - Wykonanie zastępczej obsługi kasowej na rzecz SO w Przemyślu, SR w Lubaczowie, SR w Przeworsku
Dodano: 2021-01-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2021 – 2022
Dodano: 2021-01-12