Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek budżetowych w zakresie prowadzenia: - 1 rachunku bieżącego, 16 rachunków pomocniczych oraz 1 rachunek walutowy dla Miasta Sanok, - 18 rachunków podstawowych i 35 rachunków pomocniczych jednostek budżetowych, 1) Przedmiot zamówienia obejmuje otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunku bieżącego, podstawowych, pomocniczych i walutowego dla Miasta Sanoka oraz jednostek budżetowych, w tym: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków wirtualnych do obsługi beneficjentów płatności masowych (np. opłaty za gospodarowanie odpadami, podatki lokalne) oraz dodatkowych rachunków walutowych w trakcie związania zamówieniem na warunkach określonych w ofercie, - likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek, - potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 2) Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, - realizowanie przelewów w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji, - przelewy w formie elektronicznie powinny być realizowane w tym samym dniu. W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej przelewy złożone w formie papierowej do godz. 13:30 powinny zostać zrealizowane w tym samym dniu. 3) Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, w tym: - zainstalowanie systemów bankowości elektronicznej, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, - przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłaszanych potrzeb. 4) System bankowości elektronicznej powinien zapewnić co najmniej: - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, - pełną informację o dacie i godzinie operacji, - możliwość dokonywania operacji równocześnie tj. w tym samym czasie z różnych rachunków bankowych, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy na podstawie pisemnej dyspozycji. 5) Sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. - Wyciągi muszą być sporządzane za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty oraz udostępnić je w formie elektronicznej ( poprzez system elektronicznej bankowości) w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji. - Wyciąg powinien zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku i nazwę posiadacza rachunku. - Wyciąg musi zawierać informację o wszystkich operacjach pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji różnych kontrahentów, księgowania odsetek i prowizji, a także informację o saldzie początkowym i końcowym rachunku. - Wyciąg bankowy musi zapewnić możliwość identyfikacji źródeł przychodów poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahenta w opisie płatności) daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. 6) Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu Miasta na lokatach automatycznych (Overnight i weekendowych), pod warunkiem uruchomienia tej opcji przez Zamawiającego, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności na koniec dnia. Powrót środków z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak i rezygnacja z tej opcji odbędzie się na pisemny wniosek Zamawiającego bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ON i współczynnika określonego w ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. 7) Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych 31-dniowych, pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego na pisemny wniosek. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienia jak i rezygnacja z tej opcji będzie odbywania się na pisemny wniosek Zamawiającego bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID 1M ustalana z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który będzie naliczane oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. 8) Wykonawca (bank) nie będzie pobierał opłat i prowizji za: - zaświadczenia i opinie bankowe wystawiane dla Zamawiającego, - szkolenia w zakresie bankowości elektronicznej, - przelewy dokonywane wewnątrz banku Wykonawcy, - wyciągi bankowe w formie papierowej i elektronicznej. 9) Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Sanoka umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat i przyjmowanie przelewów. Realizowanie płatności dokonywane przez Zamawiającego oraz płatności na rzecz Zamawiającego przez kontrahentów bez opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odsetki od środków na rachunkach bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach