Gmina Lubomia ogłasza przetarg
- Adres: 44-360 Lubomia, ul. Szkolna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 032 4516614
- Data zamieszczenia: 2014-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
ul. Szkolna 1 1
44-360 Lubomia, woj. śląskie
tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 032 4516614
REGON: 00053737800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia w latach 2015 -2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia w latach 2015-2018 obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących dla jednostek Gminy (urzędu i jednostek organizacyjnych), w tym przelewy środków na rachunki i z rachunków, wpłaty i wypłaty gotówkowe (realizacja czeków); otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków pomocniczych (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunków na środki z UE, rachunku na wpłaty wadium), w tym przelewy środków na rachunki i z rachunków, wpłaty i wypłaty gotówkowe (realizacja czeków); lokowanie wolnych środków i obsługę bankową rachunku lokat terminowych (w przypadku potrzeb), z tym że, Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków również w innych instytucjach finansowych; świadczenie usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych; oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach; kapitalizację odsetek na wskazanych rachunkach bankowych; zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego realizację zleceń płatniczych składanych za pomocą elektronicznych nośników informacji, przy założeniu, że zlecenie płatnicze składane za pomocą systemu zrealizowane będzie w tym samym dniu roboczym, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy (min. 12 stanowisk); w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej; bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu płatniczego; udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy (zasady zostaną uregulowane odrębną umową); pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie rachunków, z rachunków wskazanych przez Gminę; pobieranie odsetek od kredytu w rachunku bieżącym budżetu, z rachunku wskazanego przez Gminę; realizacja zleceń płatniczych posiadacza rachunku nie dłużej niż 2 dni robocze, nie wliczając sobót, niedziel i dni wolnych od pracy; zapewnienie dyspozycji pieniędzy w formie gotówkowej; sporządzanie codziennych wyciągów bankowych; sporządzanie opinii bankowych (w ramach potrzeb). 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku, w wysokości stanowiącej równowartość odsetek naliczonych za każdy dzień opóźnienia, według aktualnej stopy oprocentowania środków na rachunku, obliczonej w stosunku do kwoty objętej dyspozycją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dostępność usług oferowanych przez Bank
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną