Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu gminy Augustów od 01 maja 2012 do 30 kwietnia 2017

Gmina Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 51
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6433056, 6433771 , fax. 087 6432903
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Augustów
    ul. Wojska Polskiego 51 51
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6433056, 6433771, fax. 087 6432903
    REGON: 79067092900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Augustów od 01 maja 2012 do 30 kwietnia 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Augustów, jednostek organizacyjnych Gminy, w okresie od 01 maja 2012r. do 30 kwietnia 2017roku, tj.: a) Urząd Gminy Augustów, ul./. Wojska Polskiego 51, 16-300 Augustów b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie ul. Rynek Z. Augusta 27, 16-300 Augustów c) Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów, ul.. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów d) Gminny Ośrodek Kultury w Augustowie z/s w Żarnowie, Żarnowo Drugie 16, 16-300 Augustów, c) Biblioteka Publiczna Gminy Augustów w Żarnowie, Żarnowo Drugie 16, 16-300 Augustów. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 1.1Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a)Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym: możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, możliwość negocjacji kursów wymiany walut, - potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako średnia stawka WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy pomnożona przez współczynnik korygujący, stały w okresie umowy, określony w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. b) Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: przyjmowanie wpłat gotówkowych, w tym w szczególności z tytułu podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych i sołtysów oraz od osób upoważnionych, działających w imieniu posiadaczy rachunków, dokonywanie wypłat gotówki osobom fizycznym, na podstawie listy dostarczonej do banku oraz dokonywanie wypłat osobom upoważnionym, działającym w imieniu posiadaczy rachunków, - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, c) Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14.30 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym, przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu. Przelewy w formie papierowej składane będą tylko w razie awarii systemu bankowości elektronicznej lub innych szczególnych przypadkach. Realizacja poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku powinna być bezpłatna. d) Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych w pięciu jednostkach (Gmina Augustów i jednostki organizacyjne), w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb. Jeśli system bankowości elektronicznej , który oferuje Wykonawca wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej (akcesoria takie jak np.: token, karta, czytnik, itp.). e) System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej (bez opłat i prowizji): - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, możliwość dokonywania przelewów bankowych, potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line, - generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, nie wymagających stempla bankowego, - pełną informację o dacie i godzinie operacji, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, zakładanie lokat negocjowanych, - system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, system w wersji (on-line) f) Wydawanie blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego. g) Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. h) Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy, bez opłat i prowizji. i) Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. j) Możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego (maksymalna kwota kredytu 1.000.000,00 PLN) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, kredyt w rachunku bieżącym powinien zostać postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej, - kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, - zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, - w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach