Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-560 Jelenia Góra, ul. Wolności 161/163
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 075 6420100; 6420113 , fax. 075 6420105
- Data zamieszczenia: 2015-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Jeleniej Górze
ul. Wolności 161/163
58-560 Jelenia Góra
tel. 075 6420100; 6420113, fax. 075 6420105 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z udziałami gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer sprawy P4/2015. Nazwa zadania: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym i jednym kontenerem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu. Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wyposażonego w urządzenie hakowe do transportu kontenerów oraz fabrycznie nowy jeden kontener. 2. Rodzaj zamówienia: dostawy. 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego oraz dostawa przez Wykonawcę do MPGK sp. z o.o., ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze samochodu ciężarowego wyposażonego w urządzenie hakowe min. 20 ton, do transportu kontenerów oraz 1 kontenera. b) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, rok produkcji 2015. c) Przedmiot zamówienia winien być kompatybilny i przystosowany do pracy oraz bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych. Wykonawca jest zobowiązany przekazać wraz z pojazdem pełną dokumentację niezbędną do rejestracji samochodu. d) Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i prawidłowej eksploatacji pojazdu w dniu dostawy przedmiotu umowy do MPGK sp. z o.o., ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt.1 do 5. Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), - kwotę zobowiązania, - termin ważności gwarancji. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Bank Millennium nr konta 65 1160 2202 0000 0002 2979 1179. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Kasa Zamawiającego wadium nie przyjmuje. 5. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jeleniej Górze w terminie przewidzianym na składanie ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mpgk.jgora.pl/pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2014-10-29 - Numer sprawy: P1/2014. Nazwa zadania: Dostawa używanego pojazdu - śmieciarki do selektywnej zbiórki odpadów z zabudową podzieloną na dwie komory zasypowe w proporcji 1/3 i 2/3.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup używanego małogabarytowego pojazdu z urządzeniem bramowym do transportu kontenerów. Numer sprawy: P4/2011.
Dodano: 2011-11-08 - Zakup i dostawa samochodu specjalistycznego (śmieciarki) na podwoziu dwuosiowym o dopuszczalnej masie całkowitej max 6.500 kg i pojemności skrzyni ładunkowej nie mniej niż 6-7 m3.
Dodano: 2010-05-17 - Zakup pojazdu do zbioru odpadów komunalnych w Gminie Rokietnica
Dodano: 2010-01-14 - Zakup samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalizowanym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych, na podwoziu, trzyosiowym o masie DMC 26 ton o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady około 22m3
Dodano: 2009-10-02 - Leasing operacyjny z opcją wykupu samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalizowanym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych na podwoziu trzyosiowym o masie DMC 26 ton o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady około 22m3
Dodano: 2009-04-02