Przetargi.pl
Nr postępowania F-SGZ-016-11/09 -wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie powiatów: augustowskiego, białostockiego, miasto Białystok, bielskiego, ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, grajewskiego, hajnowskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, miasto Łomża, monieckiego, oleckiego, piskiego, sejneńskiego, siemiatyckiego, sokolskiego, suwalskiego, miasto Suwałki, węgorzewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego i terenu gminy Mikołajki w roku 2010

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5627995, 5652174 , fax. 087 5665861
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach
    ul. Sportowa 22 22
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5627995, 5652174, fax. 087 5665861
    REGON: 01034470800704
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr postępowania F-SGZ-016-11/09 -wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie powiatów: augustowskiego, białostockiego, miasto Białystok, bielskiego, ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, grajewskiego, hajnowskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, miasto Łomża, monieckiego, oleckiego, piskiego, sejneńskiego, siemiatyckiego, sokolskiego, suwalskiego, miasto Suwałki, węgorzewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego i terenu gminy Mikołajki w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: augustowskiego, białostockiego, miasto Białystok, bielskiego, ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, grajewskiego, hajnowskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, miasto Łomża, monieckiego, oleckiego, piskiego, sejnenskiego, siemiatyckiego, sokólskiego, suwalskiego, miasto Suwałki, węgorzewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego i terenu gminy Mikołajki w roku 2010 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na każdą część zamówienia odrębnie w kwocie 2000 zł (słownie: dwa tysiące zł). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ S.A. O Suwałki Nr 28 2030 0045 1110 0000 0154 3550, z dopiskiem: wadium na usługi geodezyjne w ANR OT Olsztyn Filia w Suwałkach w 2010 roku - część (wyszczególnić część obszarową zamówienia) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdować się będzie na koncie Zamawiającego. Kserokopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy oferent wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Sportowa 22, w Suwałkach - kasa ANR OT Olsztyn Filia w Suwałkach, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności. 7. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w ust. 4, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci, z zastrzeżeniem ust. 13, niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 9 pkt 2 i 3 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 15. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, nie powoduje utraty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do specyfikacji; 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy albo współuczestniczyli jako podwykonawca w wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia za kwotę co najmniej 20 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. listy referencyjne wystawione przez zleceniodawców, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. nr 240, poz. 2027 ze zm.) w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności: a) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 90.000,00 PLN, lub złożą oświadczenie o gotowości zawarcia takiego ubezpieczenia, w przypadku wygrania przetargu, w terminie 7 dni od daty jego rozstrzygnięcia (Załącznik nr 9). Wymagany okres ważności ubezpieczenia to czas trwania umowy, co najmniej do 31 grudnia 2010. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5). Wniosą wadium. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy - zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Art. 24 ust. 4 ustawy stosuje się odpowiednio.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, winien złożyć oświadczenie, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby i podmioty (wymienione w wykazach, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i ust. 3 pkt 2 niniejszego rozdziału), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy dołączyć: 1) wykaz podmiotów (na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców w zakresie usług geodezyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Niniejszy wykaz są zobowiązani przedłożyć tylko ci wykonawcy, którzy zatrudnią wymienionych w wykazie podwykonawców. 2) wykaz osób posiadających uprawnienia zawodowe, o których mowa w rozdziale 8 ust. 1 pkt 2 lit. b tiret 2 (na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji), które po stronie wykonawcy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie uprawnień zawodowych tych osób; 3) wykaz (na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne wystawione przez zleceniodawców). Wartość łączna tych usług nie może być mniejsza niż 20 000,00 PLN brutto. Uwaga: Dokumenty wymienione w ust. 1-3 mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie obowiązywania umowy na kwotę wskazaną przez Zamawiającego. a) W przypadku gdy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest rozłożone na raty należy przedłożyć aktualny dokument zapłaty ostatniej raty. b) W przypadku załączenia przez Wykonawcę dokumentu ubezpieczenia o wartości kwoty ubezpieczenia mniejszej niż określona w SIWZ lub o terminie nie obejmującym pełnego okresu umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczenie (Załącznik nr 9) o gotowości zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej spełniającego wymagania SIWZ w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu ( nie później niż do dnia zawarcia umowy) na korzyść wykonawcy składającego oświadczenie. c) Jeżeli wielkość ubezpieczenia będzie niższa niż określona w SIWZ lub nie będzie obejmowała całego okresu umowy, a oferent nie złoży oświadczenia o którym mowa w ppkt. b to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Uwaga: Dokumenty ubezpieczenia mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dokument oświadczenia musi być oryginałem. 5. Jeżeli złożone przez wykonawcę kserokopie dokumentów wymienionych w rozdziale 9, ust. 1-4 będą nieczytelne lub będą budziły uzasadnione wątpliwości, co do ich prawdziwości, a nie będzie można sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób, to zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów tych dokumentów lub notarialnie potwierdzonych kopii, stosownie do treści art. 87 ustawy. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub, których oferty nie będą zawierały żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. 6. Działając na podstawie art. 23 ust 4 ustawy zamawiający żąda, po ogłoszeniu o wyborze oferty, od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożenia umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej - jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania. Postanowienia rozdziału 8 ust. 1 pkt 1 specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio. 7. Do sposobu i zakresu reprezentacji przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia postanowienia art. 23 ust. 2 ustawy stosuje się odpowiednio. Uwaga: Do formy i treści dokumentów wymienionych w ust. 1-7, składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski postanowienia § 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl/pl/section/zp_suwalki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach