Teatr im. Jana Kochanowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-056 Opole, Plac Teatralny
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4545942, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Jana Kochanowskiego
Plac Teatralny 12
45-056 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4545942, , fax. -
REGON: 27971700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatropole.pl; http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowa jakość Teatru – przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne - wykonanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne. Głównym przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) przebudowy głównej fasady Teatru z przyległym otoczeniem oraz przebudowy pomieszczenia na Centrum Edukacji Kulturalnej w Teatrze; b) przebudowy systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku Teatru; c) przebudowy i modernizacji istniejącego zasilania budynku Teatru. Przedmiotowa przebudowa i modernizacja są konieczne m.in. do wykonania w związku z wykonaniem w ramach projektu modernizacji systemu elektroakustycznego i oświetleniowego scen teatralnych; d) modernizacji systemu elektroakustycznego scen teatralnych oraz systemu oświetleniowego Małej Sceny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości: 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) zgodnie z Rozdziałem 11 IDW - I część SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium. Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do IDW). Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Wypełnione Przedmiary Robót (Część III/6 SIWZ). Oświadczenie – grupy kapitałowe (Załącznik nr 4 do IDW). Przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany dopełnić następujących formalności: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 5 dni przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (chyba że umowa ta została załączona do oferty), zgodną z pkt. 10.4 niniejszej IDW; 2) kserokopie uprawnień budowlanych osób wskazanych przez Wykonawcę w Wykazie osób (na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do IDW) wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu obowiązkowej składki OC, potwierdzone za zgodność z oryginałem; 3) kserokopię polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Części II SIWZ (wzorze Umowy w sprawie zamówienia publicznego), wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składek; 4) HRF Wykonawcy, zgodny z umową w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
Dodano: 2024-05-23 - WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-05-15 - Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
Dodano: 2024-05-14 - Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień
Dodano: 2024-05-07 - „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17