Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
- Data zamieszczenia: 2017-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 52
66235 Torzym, woj. lubuskie
tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
REGON: 8046718700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nazwa zadania:Zakup w formie ratalnej i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie ratalnej i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. 2. Miejsce ustawienia mebli i sprzętu medycznego wskazane jest w rzutach poszczególnych kondygnacji budynków, będącymi załącznikami do SIWZ, tj. odpowiednio nr 7-10 3. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania, których zakres przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Łóżka szpitalne wraz z szafkami trzyłóżkowymi: 1 Łóżko szpitalne z szafką przyłóżkową kpl 76 2 Łóżko szpitalne elektryczne z szafką przyłóżkową kpl 20 3 Łóżko OIOM z szafką przyłóżkową kpl 5 Zadnie nr 2: Pozostały sprzęt i meble medyczne: 1 wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej Szt. 1 2 fotel do pobierania krwi Szt. 1 3 wózek wannowy Szt. 2 4 wózek transportowy Szt. 5 5 stolik zabiegowy szt. 9 6 lampa diagnostyczna mobilna szt. 5 7 lampa zabiegowa sufitowa szt. 2 8 stół zabiegowy z regulacją wysokości szt. 4 8a uchwyt do podkładów do stołu zabiegowego szt. 4 8b uchwyt/wieszak do kroplówki do stołu zabiegowego szt. 3 9 kozetka lekarska szt. 13 9a uchwyt do podkładów - kozetka szt. 13 10 waga lekarska szt. 1 10a wzorcowanie wagi szt. 1 11 taboret obrotowy medyczny szt. 9 12 fotel obrotowy medyczny szt. 18 13 fotel do dializ szt. 6 13a uchwyt/wieszak do kroplówki szt. 6 14 Parawan szpitalny szt. 10 7. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich ustawienie. Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy)całości dostarczonego sprzętu/mebli: 24 miesiące od momentu dostarczenia przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości : Dla zadania nr 1 - 7 000,00 PLN słownie (siedem tysięcy złotych 00/100) Dla zadania nr 2 – 3 000,00 PLN słownie (trzy tysiące złotych 00/100) 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - konto nr 23 1130 1222 0030 2040 7620 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego w Zielonej Górze UWAGA: Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: „Wadium – przetarg - nr sprawy: 1/meble i sprzęt medyczny/17 ” O skuteczności czynności wniesienia wadium w pieniądzu decydować będzie data (dzień oraz godzina) wpływu przedmiotowych środków finansowych na wskazany wyżej rachunek bankowy zamawiającego. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie wymienionej w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp, oryginał dokumentu dotyczący przedmiotowego poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. 6. Okoliczności i procedurę zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Pzp. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materacy przeciwodleżynowych bąbelkowych Protector I.
Dodano: 2021-04-06 - Zakup wózka do czystej i brudnej bielizny
Dodano: 2021-04-02 - Zakup stolików zabiegowych
Dodano: 2021-04-02 - Materace przeciwodleżynowe bąbelkowe Protector I
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa rurowych materacy przeciwodleżynowych Protector III oraz stojaków do kroplówki (4 zaczepy).
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa przedziałek do szuflad
Dodano: 2021-03-27 - Dostawa mebli do Akademii im. Jakuba z Paradyża
Dodano: 2020-08-28 - Zakup i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w budynku nr 1
Dodano: 2020-06-04 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia medycznego dla komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2020-03-17 - Zakup fotela ginekologicznego, foteli do podawania cytostatyków oraz pomp infuzyjnych na statywie dla Klinicznego Oddziału Onkologii
Dodano: 2019-09-27