Przetargi.pl
Nazwa zadania:Zakup w formie ratalnej i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
  • Data zamieszczenia: 2017-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 52
    66235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
    REGON: 8046718700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nazwa zadania:Zakup w formie ratalnej i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie ratalnej i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. 2. Miejsce ustawienia mebli i sprzętu medycznego wskazane jest w rzutach poszczególnych kondygnacji budynków, będącymi załącznikami do SIWZ, tj. odpowiednio nr 7-10 3. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania, których zakres przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Łóżka szpitalne wraz z szafkami trzyłóżkowymi: 1 Łóżko szpitalne z szafką przyłóżkową kpl 76 2 Łóżko szpitalne elektryczne z szafką przyłóżkową kpl 20 3 Łóżko OIOM z szafką przyłóżkową kpl 5 Zadnie nr 2: Pozostały sprzęt i meble medyczne: 1 wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej Szt. 1 2 fotel do pobierania krwi Szt. 1 3 wózek wannowy Szt. 2 4 wózek transportowy Szt. 5 5 stolik zabiegowy szt. 9 6 lampa diagnostyczna mobilna szt. 5 7 lampa zabiegowa sufitowa szt. 2 8 stół zabiegowy z regulacją wysokości szt. 4 8a uchwyt do podkładów do stołu zabiegowego szt. 4 8b uchwyt/wieszak do kroplówki do stołu zabiegowego szt. 3 9 kozetka lekarska szt. 13 9a uchwyt do podkładów - kozetka szt. 13 10 waga lekarska szt. 1 10a wzorcowanie wagi szt. 1 11 taboret obrotowy medyczny szt. 9 12 fotel obrotowy medyczny szt. 18 13 fotel do dializ szt. 6 13a uchwyt/wieszak do kroplówki szt. 6 14 Parawan szpitalny szt. 10 7. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich ustawienie. Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy)całości dostarczonego sprzętu/mebli: 24 miesiące od momentu dostarczenia przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości : Dla zadania nr 1 - 7 000,00 PLN słownie (siedem tysięcy złotych 00/100) Dla zadania nr 2 – 3 000,00 PLN słownie (trzy tysiące złotych 00/100) 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - konto nr 23 1130 1222 0030 2040 7620 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego w Zielonej Górze UWAGA: Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: „Wadium – przetarg - nr sprawy: 1/meble i sprzęt medyczny/17 ” O skuteczności czynności wniesienia wadium w pieniądzu decydować będzie data (dzień oraz godzina) wpływu przedmiotowych środków finansowych na wskazany wyżej rachunek bankowy zamawiającego. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie wymienionej w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp, oryginał dokumentu dotyczący przedmiotowego poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. 6. Okoliczności i procedurę zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Pzp. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach