Przetargi.pl
Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na szlaki zrywkowe oraz do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Brzuska, Malawa i Kuźmina

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Bircza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na szlaki zrywkowe oraz do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Brzuska, Malawa i Kuźmina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części zamówienia. Zakres prac obejmuje m.in.: Część zamówienia nr 1: Naprawa szlaków zrywkowych i dojazdów do składów drewna w leśnictwie Brzuska oraz naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w leśnictwie Malawa Zadanie nr 1: Naprawa szlaków zrywkowych w Leśnictwie Brzuska oddział 36a, 35a, 35b, 35c, 36b, 36d Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie prac sprzętem mechanicznym (koparka, spycharka, samochód ciężarowy) polegających na naprawie istniejącego odcinka szlaku: 1) karczowania pni drzew o średnicy od 15 do 65 cm 2) profilowanie i zagęszczanie powierzchni szlaku, ścięciu nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych (od 2 do 4%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenia nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków 3) uzupełnienie ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 4) odmulanie i kopanie rowów odwadniających 5) wzmocnienie nośności szlaku zrywkowego warstwą kruszywa naturalnego łamanego warstwa o grub. 20 cm o uziarnieniu 0-63 mm ( dopuszcza się gruz betonowy o uziarnieniu do 100 mm i domieszkach gruzu ceglastego lub innego nie przekraczających 10%) wraz z zamknięciem warstwą kruszywa naturalnego (pospółka) warstwa grub. 10 cm 6) ułożenie rur PEHD Ø 400 mm na zjazdach z zabezpieczeniem wlotu i wylotu drewnem odpadowym pozyskanym na miejscu. Zadanie nr 2: Naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład L. Malawa oddz. 114, 115 Projektuje się wykonanie w nawierzchni asfaltowej drogi leśnej pasa z płyt drogowych betonowych szer. 6,0m do przeciągania na skład drewna z przeciwnej strony drogi, w celu zabezpieczenia nawierzchni drogi przed uszkodzeniem. W tym celu należy naciąć istniejącą nawierzchnię i rozebrać do głębokości pozwalającej na ułożenie płyt drogowych zlicowanych z projektowaną nową nawierzchnią drogi. Płyty należy ułożyć na szerokości po 1,0m poza nawierzchnię asfaltową. W nawierzchni należy ułożyć płyty 3,00x1,50x0,15, poza nawierzchnia 3,00x1,00x0,15m – stosować płyty drogowe podwójnie zbrojone. W celu bezpiecznego załadunku drewna oraz ochrony asfaltowej nawierzchni drogi przed uszkodzeniami projektuje się wykonanie pasa załadowczego przy składzie z płyt drogowych 3,00x1,00x0,15m podwójnie zbrojonych o szerokości 3,0m wraz z najazdami. Dla ułożenia płyt wykonać koryto w poboczu, podłoże wyprofilować i zagęścić oraz ułożyć i zagęścić podbudowę z pospółki 0-63mm gr. 10,0cm. Płyty układać na podsypce piaskowej z zamuleniem spoin piaskiem i uzupełnieniem przy krawędziak zewnętrznych pospółką. Szczeliny pomiędzy płytami o nawierzchnia drogi na łuku uzupełnić betonem B25 o gr. 15cm. Alternatywnie szczeliny można uzupełnić masą mineralno-bitumiczną. Styki płyt drogowych z nawierzchnią asfaltową zalać masą asfaltową. Przy pasie załadowczym uformować i zagęścić pobocze z gruntu z korytowania o szerokości 1,0m. Spadek poprzeczny pasa załadowczego 2%, spadek pobocza gruntowego 6%. Spadki poprzeczne pasa do przeciągania dostosowane do spadków poprzecznych drogi i pobocza – odpowiedni 2% i 6%. Powierzchnię gruntową składu wyprofilować i dogęścić wraz z rozplantowaniem nadmiaru gruntu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2a do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). Część zamówienia nr 2: Naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w leśnictwie Kuźmina oddz. 220, 222, 223, 225, 226, 227. Zakres prac do wykonania: W celu naprawy dojazdu i umożliwienia wywozu drewna niezależnie od warunków atmosferycznych projektuje się naprawę w granicach działki drogowej gminnej km 0+000-0+670, a od km 0+670 na gruntach LP Nadleśnictwo Bircza. Granice działki drogowej gminnej zostały geodezyjnie wyznaczone w terenie i oznakowane palikami. Roboty należy rozpocząć od odkrzaczenia pasa drogowego w wyznaczonych granicach i wykarczowania pni wraz z ich wywozem we wskazane miejsce i pozostawieniem do naturalnego rozkładu na odległość do 1km. Następnie należy usunąć humus wraz z wywozem we wskazane miejsce na odległość do 1km. Po odhumusowaniu przystępujemy do robót ziemnych. W pierwszej kolejności należy wykonać roboty ziemne na odcinkach 0+000-0+260 oraz 0+500-0+860. Urobek z tych odcinków należy przewieźć i wbudować w odcinek w km 0+260-0+500 przebiegający w wąwozie, przez co niweleta na tym odcinku zostanie podniesiona bliżej poziomu terenów przyległych. Na odcinkach tych(0+000-0+260 oraz 0+500-0+800) należy odtworzyć rów jednostronny, wykonać korytowanie i formowanie skarp i pobocza. Następnie należy wykonać roboty ziemne na odcinku w km 0+260-0+500 polegające na profilowaniu skarp i wykonaniu rowu jednostronnego z wbudowaniem urobku w powierzchnię dojazdu. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać remont przepustów. Istniejące przepusty, niedrożne, zamulone i z załamanymi częściami przelotowymi należy rozebrać. Następnie wykonać wykop i ławy pod ułożenie części przelotowych na właściwych rzędnych dostosowanych do odtworzonych rowów. Przepusty pod drogą w km 0+000 oraz 0+670 należy wykonać z rur HDPE SN8 Ø500mm. Pozostałe dwa przepusty na zjazdach z drogi wykonać z rur HDPE Ø400mm pozyskanych z rozbiórki. Całość urobku z wykopów wbudować w koronę dojazdu na odcinku 0+260-0+500. Przepusty obsypać pospółką i wyposażyć w ścianki czołowe prefabrykowane. Po wykonaniu przepustów wykonujemy profilowanie i zagęszczenie podłoża pod utwardzenie z wyprofilowaniem poszerzeń na łukach. Podłoże profilujemy nadając mu jednostronny spadek w kierunku rowu w granicach 2-4%. Następnie dla zwiększenia nośności układamy warstwę o grubości po zagęszczeniu walcem 15cm na odcinku 0+000-0+200 i 20cm na odcinku 0+200-0+860 wraz z placem manewrowym z kruszywa naturalnego łamanego 0-63mm lub gruzu betonowego kruszonego o granulacji nie przekraczającej 100mm (z domieszkami gruzu ceglanego lub innego nie przekraczających 10%). Nawierzchni nadajemy spadek jednostronny w kierunku rowu 2-4%. Nawierzchnię należy zaklinować i zamknąć poprzez ręczne żwirowanie pospółką kruszoną lub klińcem o granulacji 0-25mm. Po zakończeniu prac teren uporządkować Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2b do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie: - na część zamówienia nr 1: 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych ) - na część zamówienia nr 2: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ o/Przemyśl nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na „Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na szlaki zrywkowe oraz do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Brzuska, Malawa i Kuźmina” część …… Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty – w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia po otwarciu oferty i zdeponowania w kasie. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji (poręczenia) zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 05.06.2018 r., do godz. 11:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie dotyczące spełniania warunków w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu  W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ).  w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. 4) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5) Wypełnione kosztorysy ofertowe zgodne w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A, 1B, do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części zamówienia; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach