Przetargi.pl
NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNO-SAPERSKIEGO - SPRAWA NR 46/2016

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNO-SAPERSKIEGO - SPRAWA NR 46/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa sprzętu inżynieryjno-saperskiego, według zadań: ZADANIE NR 1 Naprawa równiarki samojezdnej D-557-I ZADANIE NR 2 Naprawa podwozia czołgu T-55A pod most towarzyszący BLG-67MP ZADANIE NR 3 Naprawa podwozia czołgu T-55A pod most towarzyszący BLG-67MP ZADANIE NR 4 Naprawa spycharki hydraulicznej DZ-27S 2. Zakres wykonywanych napraw: 1) Zadanie nr 1 - Naprawa równiarki samojezdnej D-557-I w ilości 1 kpl: wymiana sprzęgła głównego (kompletne); usunięcie wycieków z tylnego mostu (rozszczelniona obudowa); usunięcie wycieków z serwomechanizmów układu wspomagania sprzęgła i hamulca; wymiana uszczelki pod miską olejową; wymiana krzyżaków układu kierowniczego; usunięcie luzów układu kierowniczego i wycieku oleju przekładniowego; wymiana mechanizmu obrotu lemiesza (blokuje się, wycieki). 2) Zadanie nr 2 - Naprawa podwozia czołgu T-55A pod most towarzyszący BLG-67MP w ilości 1 kpl: naprawa sprzęgła głównego (nie rozłącza napędu); usunięcie wycieków oleju silnikowego spod silnika z przewodów olejowych (wymiana łączników elastycznych) oraz sprężarki powietrza; usunięcie wycieków oleju hydraulicznego z połączeń elastycznych (wymiana łączników elastycznych); usunięcie luzów w układzie przeniesienia napędu (silnik - skrzynia); usunięcie wycieków oleju hydraulicznego z siłowników manipulatora. 3) Zadanie nr 3 - Naprawa podwozia czołgu T-55A pod most towarzyszący BLG-67MP w ilości 1 kpl: naprawa sprzęgła głównego (nie rozłącza napędu); usunięcie wycieków oleju silnikowego spod silnika z przewodów olejowych (wymiana łączników elastycznych) oraz sprężarki powietrza; usunięcie wycieków oleju hydraulicznego z połączeń elastycznych (wymiana łączników elastycznych). 4) Zadanie nr 4 - Naprawa spycharki hydraulicznej DZ-27S w ilości 1 kpl: usunięcie wycieków oleju hydraulicznego z pompy układu wspomagania; wymiana taśm hamulcowych. 3. Pojazdy poprzez wykonanie określonego zakresu usługi winny mieć przywróconą sprawność techniczną i użytkową. 4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z technologią producenta poszczególnych pojazdów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania stacjonarnym warsztatem naprawczym, oprzyrządowaniem i wyposażeniem w zakresie niezbędnym do realizacji usługi oraz dysponuje przeszkolonym i fachowym personelem wykonującym naprawy pojazdów tego typu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie pojazdów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta danego pojazdu. 7. Wykonawca jest zobowiązany w ramach wykonywanej usługi do zabezpieczenia się w materiały eksploatacyjne, części i podzespoły w niezbędnym zakresie wykonania danej naprawy we własnym zakresie. Cena usługi jaką Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić Wykonawcy winna obejmować koszt zakupu materiałów jak powyżej. Nie powinny być przy realizacji usługi stosowane zamienniki techniczne chyba że Wykonawca w tym zakresie uzyska pisemną zgodę Zamawiającego i wykaże, że spełniają one warunki producenta pojazdu. 8. Wykonanie usługi odbywać się będzie u Użytkownika - kompleks wojskowy Grubno k/Chełmna. Zamawiający w sytuacji gdy powyższe nie będzie możliwe dopuści wykonanie naprawy w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do miejsca wykonania usługi (w przypadku gdy naprawa będzie miała miejsce na terenie kompleksu wojskowego Grubno k/Chełmna) ponosi Wykonawca. W przypadku gdy naprawa będzie następować w miejscu wskazanym przez Wykonawcę - transport pojazdu celem wykonania usługi i jego zwrotu po wykonanej naprawie nastąpi we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy. 9. Zamawiający może na wniosek Wykonawcy umożliwić oględziny danego pojazdu objętego przedmiotem zamówienia. Oględziny mogą mieć miejsce na podstawie wniosku Wykonawcy, który winien zostać złożony nie później niż do 09.06.2016 r. osobiście w kancelarii 13 WOG - ul. Czwartaków 3, Grudziądz (pom.nr 7) lub faksem na numer: 261 48 32 22 lub elektronicznie: przetargi@13wog.pl. Zamawiający ustali termin i miejsce oględzin informując o powyższym zainteresowanego Wykonawcę. 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 3.850,00 zł, w tym: Zadanie nr 1: 600,00 zł Zadanie nr 2: 1.800,00 zł Zadanie nr 3: 1.300,00 zł Zadanie nr 4: 150,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 5 pkt 5 , należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 9. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach