Przetargi.pl
Naprawa n/w sprzętu medycznego: a/ wideogastroskopu GIF-H185 o n/s 2501025, b/ wideoduodenoskopu TJF-160VR o n/s 2701338, c/ bronchofiberoskopu BF-180 o n/s 2701302, d/ 3 lamp do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50500, HDKM50497, HDKM50235

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +486793510, fax. +48566793682
    REGON: 000316068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa n/w sprzętu medycznego: a/ wideogastroskopu GIF-H185 o n/s 2501025, b/ wideoduodenoskopu TJF-160VR o n/s 2701338, c/ bronchofiberoskopu BF-180 o n/s 2701302, d/ 3 lamp do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50500, HDKM50497, HDKM50235
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa n/w sprzętu medycznego: Zadanie Nr 1 - naprawa wideogastroskopu GIF-H185 o n/s 2501025; Zadanie Nr 2 - naprawa wideoduodenoskopu TJF-160VR o n/s 2701338; Zadanie Nr 3 - naprawa bronchofiberoskopu BF-180 o n/s 2701302. Zadanie Nr 4 - naprawa 3 lamp do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50500, HDKM50497, HDKM50235. 2. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania wyrobu medycznego, Wykonawca zobowiązany będzie w ramach naprawy sprzętu medycznego wymienić n/w części na nowe oryginalne lub nowe części równoważne tj. części zamienne wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją i normami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danego sprzętu i są o takiej samej jakości co części stosowane do montażu tego sprzętu. Przyjmuje się, że części równoważne stanowią zamienne oryginalne części zapasowe, jeśli producent części zaświadczy, że części te jakościowo odpowiadają częściom stosowanym w montażu sprzętu i zostały wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i normami produkcji producenta danego sprzętu. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do oświadczenia w zakresie stosowania części równoważnych, o którym mowa w rozdziale II pkt. 17a SIWZ, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy przedłożenia w toku postępowania potwierdzenia (oświadczenia) od producenta tych części, że części te jakościowo odpowiadają częściom stosowanym w montażu sprzętu i zostały wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i normami produkcji producenta danego sprzętu. Zadanie Nr 1: a) naprawa wideogastroskopu GIF-H185 o n/s 2501025 polegać będzie na wymianie: - plastikowej końcówki sondy, - pancerza sondy wraz z kanałami, mechanizmem zginania. Zadanie Nr 2: a) naprawa wideoduodenoskopu TJF-160VR o n/s 2701338 polegać będzie na wymianie: - linki wraz z podnośnikiem biopsji. Zadanie Nr 3: a) naprawa bronchofiberoskopu BF-180 o n/s 2701302 polegać będzie na wymianie: - kanału biopsyjnego, - plastikowej koncówki sondy. Zadanie Nr 4: a) naprawa 3 lamp do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50500, HDKM50497, HDKM50235 polegać będzie na wymianie: przy lampie do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50500: - maty świetlnej. przy lampie do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50497: - maty świetlnej. przy lampie do fototerapii Biliblanket Plus o n/s HDKM50235: - maty świetlnej, - filtru. 3. Usługa musi być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie do danego sprzętu medycznego kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, stosownie do wymagań zawartych w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie po wykonanej naprawie dokonać wpisu do Paszportu Technicznego urządzenia i przedłożyć Zamawiającemu protokół potwierdzający sprawność urządzenia. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy – Pzp. 6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia (naprawa sprzętu medycznego), gdyż wykonywanie tych czynności nie zawiera wszystkich cech właściwych dla stosunku pracy (m.in. konieczności wykonywania pracy pod kierownictwem i nadzorem przełożonych, świadczenia czynności w konkretnym czasie wskazanym przez pracodawcę), stosowanie do regulacji zawartej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i rozdziale II pkt 3b ppkt. 1/ SIWZ: 1) pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 16.1. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b w/w rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 16.1. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach